1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چهره شخصیت‌های کارتونی مشهور از چه کسانی الهام گرفته شدند؟ + تصاویر

شروع موضوع توسط traffic ‏7/6/21 در انجمن اخبار فرهنگی

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد
    جذابیت برخی شخصیت‌های کارتونی به این دلیل است که انیماتور‌ها از زندگی و شخصیت افراد مشهور برای طراحی این شخصیت‌های کارتونی الهام گرفته اند.
    به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از برایت ساید، برخی از شخصیت‌های کارتونی می‌توانند به اندازه ای به یاد ماندنی باشند، که مانند افراد واقعی در ذهن ها بمانند. این جذابیت به این خاطر است که انیماتور‌ها از زندگی و شخصیت‌ افراد مشهور الهام میگیرند. در این متن پاسخ به این سوال که شخصیت‌های کارتونی از کدام افراد مشهور الهام گرفته اند، آمده است.



    علاءالدین و تام کروز

    [​IMG]


    علاءالدین توسط تیم گلن کین طراحی شده است. در ابتدا، این قهرمان قرار بود سیزده ساله باشد و در ابتدا شبیه مایکل جی فاکس، بازیگر بود. در طول تولید، تیم احساس کرد که طراحی شخصیت بیش از حد پسرانه است و به اندازه کافی برای مخاطب جذاب نیست. بنابراین شخصیت علاءالدین در سن ۱۸ سالگی مد نظر قرار گرفت و با در نظر گرفتن چهره بازیگران مانند تام کروز و برخی مدل‌های کلوین کلاین دوباره طراحی شد.



    دلبر و کاترین هپبورن

    [​IMG]


    علی رغم این واقعیت که دیزنی می‌خواست کارتون دیو و دلبر سبکی قدیمی داشته باشد، سازندگان فیلم می‌خواستند که دلبر شبیه زنی باشد که از زمان خودش جلوتر بود. لیندا وولورتون با الهام از جنبش حقوق زنان، تصمیم گرفت از ایجاد یک شاهزاده خانم دیزنی بی روح دیگر جلوگیری کند. او می‌خواست دلبر را به عنوان یک فمینیست سرسخت به تصویر بکشد.



    وولورتون از تماشای اقتباس قدیمی این افسانه امتناع ورزید و تصمیم گرفت که شخصیت دلبر را بر اساس کاترین هپبورن بازیگر آمریکایی فیلم زنان کوچک در نقش جو مارچ را طراحی کند.





    سفید برفی و هدی لامار، مارج چامپیون، و آدریانا کاسلوتی

    [​IMG]


    سفید برفی دیزنی از ۳ دختر الهام گرفته شد: هیدی لامار، مارج چامپیون و آدریانا کاسلوتی.

    هیدی لامار بازیگر اتریشی بود. مارج چامپیون یک رقاص مشهور بود و صدای سفید برفی صدای آدریانا کاسلوتی بود.



    جاش ساویانو و میلهوس ون هوتن

    [​IMG]


    چیز‌های مشترک زیادی بین شخصیت سیمپسون‌ها، میلهاوس و جاش ساویانو وجود دارد که به دلیل بازی در فیلم «سال‌های شگفت انگیز» معروف شد. عجیب نیست که میلهاوس ون هوتن را شخصیتی می‌دانند که براساس ساویانو ساخته شده است. امروزه جاش ساویانو وکیل آمریکایی است.


    ادنا مود و ادیت هد

    [​IMG]


    اعتقاد بر این است که کاراکتر ادنا در انیمیشن شگفت انگیز‌ها براساس ادیت هد، طراح لباس ساخته شده است. با این حال، گمانه زنی‌هایی وجود دارد که سردبیر مجله مد و فشن ووگ، آنا وینتور و بازیگر زن، لیندا هانت، نیز الهام بخش کاراکتر ادنا بوده اند.



    آقای مگو و دبلیو. سی فیلدز

    [​IMG]


    آقای مگو در سال ۱۹۴۹ خلق شد و اولین حضور وی در کارتون کوتاه خرس رگتایم بود که به نویسندگی میلیارد کافمن ساخته شد. کارگردان انیمیشن جان هوبلی تا حدودی این شخصیت را بر اساس شخصیت دبلیو سی فیلدز کمدین معروف آمریکایی و هری وودروف، طراحی کرد.



    کرکس‌های کتاب جنگل و گروه راک بیتلز

    [​IMG]


    کرکس‌های کتاب جنگل بر اساس گروه راک بیتلز طراحی شده اند. می‌توانید همان مدل مو‌ها و لهجه‌های تمسخرآمیز لیورپول را تشخیص دهید. همچنین قرار بود صداپیشگی شخصیت‌ها توسط گروه انجام شود، اما به دلیل مشکلاتی که در برنامه آن‌ها وجود داشت، این امر محقق نشد.


    منبع بیتوته
     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.