1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مالک گرانترین خودرو جهان!

شروع موضوع توسط para3to ‏6/6/21 در انجمن ایران و جهان

  1. کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏17/5/11
    ارسال ها:
    39,254
    تشکر شده:
    47,237
    امتیاز دستاورد:
    170
    به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت فوتبالی؛ مایکل جردن اسطوره بسکتبال دنیا و یکی از دو هزار فرد ثروتمند دنیا است که خودروهای کلاسیک و مدرن زیادی در پارکینگ خود دارد و می توان او را رکورد دار تملک خودرو در میان ورزشکاران سابق و کنونی دانست. او به طور مثال یک خودروی فراری 599 GTB فیورانو را به تازگی خریده است. فراری 512 TR ، بوگاتی ویرون، مک لارن اس ال آر 722، بنتلی کونتیننال یا شورلت کوروت برخی دیگر از خودروهای او هستند.

    اما اگر بخواهیم به ورزشکارانی که در حال حاضر فعال هستند اشاره کنیم به زلاتان ابراهیموویچ می رسیم. مهاجم سوئدی میلان به تازگی یک خودروی فراری مونزا اس پی 2 به ارزش 1.6 میلیون یورو خریده است. لوئیس همیلتون قهرمان سرشناس فرمول یک جهان نیز خودروی پاگانی زوندا به ارزش 1.7 میلیون یورو در پارکینگ خود دارد و می توان به خودروهایی نظیر فراری آپرتا، فراری لافراری، مک لارن پی 1، شلبی 427 کبرا در میان خودروهای وی اشاره کرد.

    دیوید بکام بازیکن اسبق منچستریونایتد نیز خودروهای کلاسیک بریتانیایی و غیربریتانیایی را در تملک خود دارد، از رولز رویس گرفته تا بنتلی کونتیننتال و همچنین فراری، آئودی آر 8 یا پورش 911.

    پس از چهره هایی نظیر جاستین ورلاندر (بیسبال)، لبران جیمز (بسکتبال)، جان سینا (رزمی)، ساموئل اتوئو (بازیکن اسبق بارسلونا با خودروهایی نظیر استون مارتین آن 77 به ارزش 1.5 میلیون یورو، پورش گامبلا، بوگاتی ویرون، استون مارتین وی 12 زاگاتو، هومر اچ 12 و فراری اف 599 فیورانو)، جنسون باتن (راننده سابق فرمول یک) به کریستیانو رونالدو می رسیم.

    ستاره پرتغالی یوونتوس یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیاست که اخیرا خودروی بوگاتی Centodieci را خریده که یکی از ده مشتری منحصربفردی است که صاحب این خودرو به ارزش ده میلیون یورو شده اند. بوگاتی شیرون، بوگاتی ویرون، لامبورگنی آونتادور، رولز رویس کولینان، کامارو، فراری اف 12 یا مکلارن سنا را در اختیار دارد و مجموع ارزش خودروهایش 19 میلیون یورو تخمین زده می شود.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.