1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ترفندهای آموزش ریاضی به کودکان

شروع موضوع توسط mathlover ‏3/6/21 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/6/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    معلم ریاضی
    آموزش مفاهیم ریاضی به کودکان
    در بین بسیاری از پدر و مادرها که فرزند کوچکی دارند؛ معمولا این که فرزندشان بتواند در سنین قبل از دبستان و پیش دبستانی حروف و اعداد را بخواند نوعی موفقیت به حساب می‌آید و خیال می‌کنند حالا که فرزندشان توانسته حروف الفبا را با شعر یاد بگیرد و اعداد را از 1 تا 20 بشمارد؛ به یک نابغه‌ی ریاضی تبدیل شده است و حتما زمانی که به مدرسه برود به عنوان نابغه‌ی ریاضی در بین همسالانش شناخته می‌شود!

    اما پدر و مادر عزیز!
    این خیال باطل را باید از سرتان بیرون کنید!
    آموزش ریاضی و مهارت‌های ریاضی که در ابتدای مقاله حرف آن‌ها را پیش کشیدیم؛ فقط شمردن اعداد از 1 تا 10 نیست و این کارها به نوعی فقط حافظه‌ی کودک شما را قوی می‌کند و هیچ تاثیری بر روی هوش ریاضی او نمی‌گذارد.

    ریاضیات لیمویی، بهترین سایت آموزش ریاضی به کودکان
    همان طور که گفتیم؛ جای خالی آموزش ریاضی در مهدکودک‌ها و مدارس پیش دبستانی بسیار حس می‌شود!
    شما حتی اگر فرزند دلبندتان را در بهترین مهد کودک یا مدرسه‌ی غیر انتفاعی هم ثبت نام کنید؛ باز هم شاید آن طور که باید و شایسته است بر روی مهارت‌های ریاضی و پرورش هوش منطقی فرزند شما کار نشود!
    به همین دلیل ریاضیات لیمویی دست به کار شد تا بتواند این خلا آموزشی را برای فرزندان دلبند شما پر کند!
    ما در ریاضیات لیمویی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین تمرینات ریاضی را مطابق با متد روز بهترین موسسات تحقیقاتی دنیا برای کودکان دلبند شما تدارک ببینیم تا کودک شما در عین بازی و سرگرمی، بتواند مهارت‌های ریاضی خود را نیز ارتقا ببخشد!
    ریاضیات لیمویی با طراحی انواع بازی‌های ریاضی خلاقانه ذهن فرزند شما را درگیر مسائل و منطق ریاضی می‌کند و روند رشد فرزندتان را به صورت نمودار به شما نمایش می‌دهد!
    شرط برخورداری از تمامی این امکانات این است ک شما مبلغ اندکی را به عنوان اشتراک ماهیانه برای ریاضیات لیمویی پرداخت کنید و سپس بنشینید و روند رشد فرزندتان را در این بازی‌ها مشاهده کنید!
    6 راه شگفت انگیز آموزش ریاضی به کودکان - ریاضیات لیمویی