1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رونالدو- امباپه؛ طوفان تابستانی در راه است

شروع موضوع توسط traffic ‏3/6/21 در انجمن لیگهای اروپا

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,606
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد
    به گزارش "ورزش سه" و به نقل از آاس، در حالی که جابجایی مربی ها در روزهای اخیر به شکل قابل توجهی افزایش یافته، اکنون سه بازیکن شامل کریستیانو رونالدو کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی نیز می‌توانند زمین لرزه ای بزرگ در نقل و انتقالات را رقم بزنند. سه گانه ای که آینده هر کدام از آن‌ها در دست دیگری است چرا که انتقال بعدی یکی می تواند روی دیگری نیز تاثیر بگذارد.



    [​IMG]


    اگر رئال مادرید رویای جذب کیلیان امباپه را تحقق ببخشد آنگاه درهای پاری‌سن‌ژرمن به روی کریستیانو رونالدو باز خواهد شد. همانطور که این اتفاقات می تواند نهایتاً منجر به حضور ایکاردی در یوونتوس شود؛ در واقع به همین دلیل است که از یک زمین لرزه بزرگ حرف می زنیم.



    شکی نیست که در پارک دو پرنس تا جایی که به امباپه مربوط می‌شود او برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن فشار خواهد آورد. قرارداد ستاره فرانسوی در سال 2022 به اتمام می‌رسد و واقعیت این است که کیلیان امباپه تمام پیشنهاداتی که لئوناردو روی میز قرار داده را رد کرده است. اتفاقی که باعث خوش بینی مادرید به جذب این بازیکن شده است.
    از طرفی به نظر می رسید که همه‌چیز برای همکاری کیلیان امباپه با هم وطن خود یعنی زین الدین زیدان فراهم شده است اما این کارلو آنچلوتی خواهد بود که در صورت رقم خوردن این انتقال از آن لذت خواهد برد.






    [​IMG]



    از طرف دیگر کریستیانو رونالدو نیز می تواند راهی پاری‌سن‌ژرمن شود و گزاف نیست اگر بگوییم که آینده او در یوونتوس در حال حاضر حتی از امباپه هم مبهم تر است. گزارش ها حاکی از آن است که فوق ستاره پرتغالی خواهان جدایی از یوونتوس است. در ابتدا گفته می‌شد که او می‌خواهد به رئال مادرید بازگردد اما مصاحبه فلورنتینو پرز در جریان اتفاقات سوپرلیگ که بازگشت رونالدو را محال دانست، نقشه برنده پنج باره توپ طلا را به هم ریخت.

    شاید یوونتوس نیز به فروش کریستیانو رونالدو بی میل نباشد. البته نه به خاطره بحث‌های مربوط به عملکرد او چرا که این بازیکن همچنان در این سن و سال نیز می درخشد و در فصلی که گذشت با 29 گل آقای گل رقابت های سری آ شد؛ در واقع مهمترین چیز در مورد او به حقوق خالص سالیانه 30 میلیون یورویی اش برمیگردد. موضوعی که باعث شده که گفته شود بیانکونری با 25 میلیون یورو اجازه جدایی او را صادر خواهد کرد. از طرفی آنها با فروش رونالدو می‌توانند به تقویت تیم مورد نظر ماسیمیلیانو آلگری نیز کمک کنند. در واقع اگر رونالدو از یوونتوس جدا نشود، انجام خریدهای تابستانی برای تیم تورینی به کاری بسیار دشوار تبدیل خواهد شد.


    [​IMG]



    اینگونه بود که نهایتاً به گزینه مائورو ایکاردی رسیدیم. او به دلیل حضور بازیکنانی نظیر دی‌ماریا، نیمار و امباپه نتوانسته به یک مهره ثابت تبدیل شود و از طرف دیگر درخشش مویز کین کار او را دو چندان دشوار کرده است. مهاجم سابق اورتون بلافاصله بعد از حضور در این تیم عملکرد درخشانی داشته و نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.



    مهاجم آرژانتینی در این فصل تنها 13 گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند که بدترین آمار او از فصل 14-2013 محسوب می شود؛ در واقع همه اینها می‌تواند ایکاردی را به سمت جدایی از تیم فرانسوی سوق دهد و احتمالاً یوونتوس محتمل ترین گزینه برای او خواهد بود. با این حال PSG برای این بازیکن 40 میلیون یورو می‌خواهد اما پرداخت آن برای یوونتوس غیرممکن خواهد بود مگر این که آنها بتوانند کریستیانو رونالدو را بفروشند.



    [​IMG]



    البته گزینه چهارم هم وجود دارد و آن منچستر یونایتد است. باشگاه انگلیسی نیز شرایط جذب کریستیانو رونالدو را بررسی می‌کند و در صورت رقم خوردن این اتفاق تمام معادلات به هم خواهد خورد و پاری‌سن‌ژرمن در صورت جدایی کیلیان امباپه نمی تواند جانشین مناسبی برای او به خدمت بگیرد و در این بین تنها دست این تیم خالی خواهد ماند چرا که گفته می شود که در صورت انتقال رونالدو به اولدترافورد، پل پوگبا راهی تورین خواهد شد و یک معاوضه بین دو باشگاه شکل می‌گیرد. پوگبا در یکی دو فصل گذشته هدف نقل و انتقالاتی اصلی بیانکونری بوده است.
    با وجود همه اینها حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید می تواند همه چیز را تغییر دهد و بازار نقل و انتقالات را وارد فاز دیوانه واری کند.


    منبع ورزش 3
     
    M @ H @ K و m naizar از این پست تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/11/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    امباپه که به رئال میره ، ایکاردی هم با حاشیه هایی که با واندا داره واقعا داره فوتبالش رو حیف میکنه