1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تفاوت سریال "انگل" با نسخه سینمایی خود

شروع موضوع توسط m naizar ‏25/4/21 در انجمن سینما

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,878
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    تفاوت سریال "انگل" با نسخه سینمایی خود
    [​IMG]


    به گزارش ایسنا و به نقل از ایندی وایر، مدت کوتاهی پس از آنکه فیلم سینمایی «انگل» با کسب جوایز اصلی اسکار تاریخ ساز شد، خبر همکاری «بونگ جون هو» کارگردان کره ای، «آدام مک کی» سینماگر آمریکایی و «اچ بی او» برای ساخت سریالی با اقتباس از این فیلم سینمایی منتشر شد.

    «آدام مک کی» اخیرا در طول پادکست اعلام کرد، سریال «انگل» بازآفرینی از فیلم برنده اسکار «بونگ جون هو» نیست. «مک کی» در بخشی از صحبت هایش درباره این پروژه اظهار کرد: «این سریال در فضای فیلم سینمایی است اما داستانی جدید در دنیای همان فیلم سینمایی دارد.»

    «بونگ» در ژانویه سال ۲۰۲۰ اعلام کرد، قصد دارد سریال «انگل» را بسازد؛ چراکه ایده های بسیاری در ذهن داشته که نمی توانست در نسخه دو ساعته فیلم سینمایی «انگل» بگنجاند.

    فیلم «اَنگَل» اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ تجربه کرد، جایی که موفق به کسب جایزه نخل طلای بهترین فیلم شد. این فیلم در جوایز اسکار علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم بین المللی، جوایز شاخه های بهترین فیلم، کارگردانی و فیملنامه اصلی را هم به خود اختصاص داد.

    داستان این فیلم سینمایی درباره خانواده فقیر "کیم" است که نفر به نفر به درون خانواده ثروتمند "پارک" نفوذ می کنند. در این فیلم که به موضوع اختلاف طبقاتی در کشور کره جنوبی می پردازد، «سونگ کان هو»، «لی سان کیون»، چو یو ژئونگ» و «چوی وو شیک» بازیگران اصلی هستند.

    انتهای پیام

     
    M @ H @ K از این پست تشکر کرده است.