1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بیورزونانس، انقلاب تشخیص در پزشکی:

شروع موضوع توسط Anoosh ‏20/4/21 در انجمن تازه های پزشکی

  1. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,394
    تشکر شده:
    26,274
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    حمید رضا طاهری یگانه " رئیس مرکز تحقیق و توسعه بیورزنانس پژوهشکده سلامت الکترونیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر، اطلاعاتی در زمینه " بیورزونانس و علم پزشکی ارائه کرده است.

    نقل قول بخشی از سخنان ایشان :
    آقای دکتر طاهری، لطفاً مختصری در مورد بیورزونانس توضیح دهید ؟
    بیورزونانس یک شاخه ای از علم فیزیک می باشد که به بیوفیزیک و مبانی کوانتومی فیزیک مدرن ربط پیدا می کند . پایه های این دانش در سالهای 1900 میلادی توسط دانشمندان برجسته ای مانند نیکلای تسلا و لاخووسکی که اشراف کامل به بیوالکتریک ( بیو پتانسیل سلولی ) داشتند ، پایه ریزی شد و توسط دکتر رایف آمریکایی و دکتر فوول ودکتر مورل آلمانی ادامه پیدا کرد. اما اگر از لحاط معنای فیزیکی بخواهیم توضیحاتی بدهیم اینگونه می توان بیان داشت که بر اساس قانون دوبروی فرانسوی تمام اشیا و موجودات دارای ارتعاشاتی هستند که به نام فرکانس طبیعی نام گذاری شده است. نکته جالب توجه این است که تمام این فرکانسها در تمام هستی در بین سلول‌ها و مولکول‌ها غیر قابل تکرار می باشد.
    یعنی فرکانس ها مانند اثر انگشت کاملاً تخصصی است؟
    بله دقیقاً. مانند اثر انگشت ، حکم شناسایی برای آنها را دارد. اما از طرف دیگر ما می‌دانیم که هزچیزی که فرکانس داشته باشد حتماً تابع قوانین موج بوده و می‌تواند این ارتعاشات، تشدید و یا از شدت آن کاسته شود. اگر دو طول موج هم فرکانس با هم برخورد کنند رزونانس و یا تشدید اتفاق می‌افتد که امری بدیهی است.
    خوب از این قوانین چه استفاده بیولوژیکی می‌شود؟
    از این قانون ساده در بیولوژی و موجودات زنده استفاده های بسیار مهمی در تشخیص بیماری و حتی درمان، می‌برند. از این رهگذر دستگاه‌هایی طراحی شد که قادر بودن این فرکانس‌های بسیار ضعیف را ثبت و به صورت دیجیتالی در آورند که بر اساس یک الگوریتم مشخص قادر هستند به بدن مودوله شوند و پس از پردازش توسط کامپیوتر می‌توان تشخیص داد که فرکانس ارسالی به بدن رزونانسی را ایجاد نموده است یا نه ؟در صورت وجود رزونانس می توان نتیجه گیری کرد که فرکانس ارسالی دارای همتای فیزیکی است که تشدید فرکانسی ایجاد کرده است. به این ترتیب این نوع دستگاه‌ها بر اساس قانون ساده رزونانس مشهور به متد زیستی بیورزونانس شدند.
    بیورزونانس چه خدماتی به حوزه پزشکی می تواند انجام دهد ؟
    با توجه به اینکه در آخرین ورژن دستگاه بیورزونانس بالغ بر 57000 نوع فرکانس‌های مختلف اعم از اندام‌های بدن و کلیه پاتوژن‌ها (باکتری‌ها، قارچ‌ها، انگل‌ها و ویروس‌ها) و هم چنین مقدار بسیار زیادی از آلرژن‌های آلرژی زا وجود دارد، عملاً در تشخیص علت بیماری های عفونی و آلرژیکی و منطقه درگیر شده در بدن، بیورزوناس هم تایی ندارد، چرا که در اسرع وقت ما قادر هستیم وجود و یا عدم وجود پاتوژن‌های مختلف را در اندام‌های مختلف بررسی کنیم. به این ترتیب که در متد بیورزونانس مثلاً قدرت تست 500 نوع پاتوژن مختلف در عرض کمتر از نیم ساعت بدون خون گیری و هیچ حالت تهاجمی دیگر، وجود دارد و ضمن تشخیص نوع عفونت ما قادر خواهیم بود که محل درگیری را هم به همین سرعت مشخص نماییم و این برای دنیای پزشکی امروز بسیار حائز اهمیت است و خلا سرعت و غیر تهاجمی بودن را، به این ترتیب می‌توانیم پر نماییم و همین موضوع برای آلرژی هم قابل بسط است.نکته ای را که می خواهم خدمتتان عرض کنم این است که علت خیلی از بیماری ها نفوذ میکروب به عضو و یا اعضای مختلف بدن انسان است، که در بعضی از موارد به علت لکالیزه بودن غفونت، ما نمی توانیم آنها را در خون و یا ادرار پیدا کنیم ضمن اینکه در آزمایشگاه‌های فعلی بیشتر دنبال چند نوع مشهور از عفونت‌ها می‌گردند چرا که عملاً نمی شود تمام پاتوژن‌ها را مورد جستجو قرار داد و این در حالی است که در متد بیورزونانس این مشکل وجود ندارد ...
     
  2. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,394
    تشکر شده:
    26,274
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد


    ویدئوی توضیحات دکتر طاهری، مهندس همتی، مهندس عزیزی: در باره بیو رزونانس
     
  3. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,394
    تشکر شده:
    26,274
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    چگونگی روش درمان در تکنولوژی بیورزونانس

    درمان بیورزونانس توسط سه روش به صورت هم زمان، تحت نظر پزشکان متخصص انجام می گیرد.

    روش اول:
    استفاده از دستگاه های ویژه بیورزنانس تراپی جهت ارسال فرکانس های درمانی به بدن بیمار. این فرکانس ها از جنس فرکانس های بیوالکترومغناطیس بدن انسان بوده و دامنه طول موج آن ها بسیار کوتاه و ضعیف اما فوق العاده دقیق می باشد.
    توسط این ارتعاشات عوامل عفونی از بین برده می شوند و فرکانس طبیعی سلول های اندام ها به آنها بازگردانده می شود. استفاده از این روش بسیار مفید و کارساز می باشد، چرا که عوامل عفونت زا می توانند در جاهایی از بدن قرار گیرند که میزان گردش خون در این مناطق حداقل است ( مانند پروستات و مفاصل ) و چون میزان گردش خون کم می باشد، لذا دارو هم به میزان حداقل به منطقه بیمار می‌رسد
    ( بدلیل اینکه حمل کننده دارو خون است ) حال آنکه توسط دستگاه، ارتعاشات ارسال شده به صورت مساوی به تمام بدن ارسال می‌شود و فقط در منطقه ای که آلودگی وجود دارد این ارتعاشات تولید رز نانس می‌کنند و باعث بهبود می‌گردند. قابل ذکر است این دستگاه ها بصورت بیمارستانی و قابل حمل (پرتابل) بوده و در صورت لزوم می توان از دستگاه های قابل حمل برای بیمارانی که حضورشان در کلینیک ضروری نیست، استفاده نمود ؛‌ معمولا مدت زمان سکانس های درمانی حدود ۲ تا ۳ ساعت می باشد.

    روش دوم:
    استفاده از داروهای گیاهی و طبیعی که با تکنولوژی ویژه ای(تکنولوژی نانو) تولید میشوند است . عموما تکنولوژی تولید این داروها آمریکائی و کانادائی بوده و به صورت قرص و کپسول با قابلیت هضم و جذب بالا تولید شده اند و جهت تعدیل ویتامین ها و مواد معدنی بدن بیماران، مورد استفاده قرار می گیرد؛ همچنین جهت خروج مواد زائد از بدن و پاکسازی روده ها، کبد و کلیه ها ، از برنامه ای خاص که در طول سالیان متمادی مورد تائید مراکز طب گیاه درمانی بوده به همراه تجارب پزشکان مربوطه، استفاده می شود.

    روش سوم:
    استفاده از داروهای همئوپاتی می باشد و همچنین استفاده از سرم های همئوپاتی که بصورت محلول های فیزیولوژیکی تزریق و نتایج فوق العاده ای در درمان ایجاد می نماید.
    هدف نهائی کلیه مراحل درمانی ارائه شده در کلینیک ، تنظیم یکپارچه کل سیستم بدن بیماران پس از دریافت دوره های درمانی و از بین رفتن کامل بیماری و بازگرداندن سلامتی کامل به عضو یا بافت آسیب دیده می باشد؛ بعبارت دیگر سیستم های ایمنی، هورمونی، گردش خون، گوارش و غیره کاملا به حالت طبیعی خود باز گردانده می شوند.
    نکته حائز اهمیت دیگر این است که در این روش درمان علائم بیماری در مراحل اولیه بعضا تشدید می گردد و یا بیماری های قدیمی تر که به صورت نهفته در بدن باقی مانده بودند، برای مدت کوتاهی علایم ظاهری خود را نشان می دهند. در این وضعیت بیمار نباید نگرانی داشته باشد و نباید به خوردن داروهای دیگری که به تخفیف بروز این علایم کمک می کند، اقدام شود. دلیل این موضوع به منطق روش درمان برمی گردد، به زبان ساده تر در زمان درمان، علت اصلی بیماری از اعماق بافت ها به بیرون حرکت خواهد کرد و لذا مشاهده علائمی نظیر اگزما (که بعضا روی پوست تبدیل به کهیر میشود)، اسهال بدون دلیل، آبریزش بینی که بیانگر خروج سموم به سمت خارج بدن می باشد، به همین دلیل است.
    بسیاری از اوقات بیماران تحت درمان در طول درمان از سردرد یا سرگیجه و یا عصبانیت های نسبی شکایت میکنند، که به دلیل مصرف ناکافی آب در طول شبانه روز میباشد. خوردن آب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که در مسیر درمان خروج سموم از فضاهای بین سلولی افزایش پیدا میکند و طبیعتا میزان این سموم در خون زیاد میشود و اگر آب کافی وارد بدن نشود مسلما به کلیه و کبد و مغز فشار وارد میشود پس حتما باید هر یکساعت بطور متوسط یک لیوان آب خورده شود. در اینجا باید خاطر نشان کرد که ایجاد یبوست در بیماران خطرناک است چرا که روده ها راه اصلی خروج سموم از بدن می باشند و باید مراقبت کرد که به بیمار تحت هیچ شرایطی به یبوست مبتلا نشوند.
    عموما طول دوره درمان بیماری ها بر اساس سطح تاثیر عامل بیماریزا در بدن بیماران متفاوت بوده، اما دوره درمان بیماران، بدلیل ماهیت بیماری هایشان، عمق درگیری بافت ها و میزان عفونت و تنوع عامل عفونت زا در قسمتهای مختلف بدن، نمی تواند کوتاه مدت باشد. به عنوان مثال پس از شروع درمان بیماری هایی که عامل ایجاد آنها انگل می باشد، با ازبین رفتن انگل، باکتری ها و ویروس هائی که داخل انگل زندگی می کردند به فضاهای بین سلولی بدن وارد می شوند و در این مرحله بیماران باید تحت درمان این عوامل بیماری زای جدید قرار گیرند. لذا ذهنیت درمان در کوتاه مدت، نمی تواند منطقی باشد.

    نکته: مطالبی که در این موضوع ارسال شده صرفا نقل قول هستند و به معنای تایید کلی محتویات آن نیست.
    ..