1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

وزیر ارتباطات: از استقلالی ها عذرخواهی نمیکنم

شروع موضوع توسط M!LAD ‏20/2/21 در انجمن لیگ ایران

  1. Evergreen مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/2/19
    ارسال ها:
    1,283
    تشکر شده:
    6,392
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    کری‌خوانی‌های وزیر ارتباطات در فضای مجازی سرانجام کار دستش داد، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که خود را به عنوان یک پرسپولیسی دو آتیشه معرفی می‌کند و همواره در شبکه‌های اجتماعی از این تیم حمایت می‌کند، به دلیل واکنش روز گذشته خود نسبت به برد پرسپولیس و کنایه‌ای که به تیم استقلال زد، با هواداران این تیم درافتاده است.

    استقلالی‌ها که نسبت به کنایه‌های وزیر ارتباطات در جایگاه یک مقام دولتی و کری‌خوانی‌های چندباره وی دل خوشی ندارند، روز گذشته واکنش منفی نسبت به پیام جهرمی در استوری اینستاگرام وی داشتند. جهرمی در استوری صفحه شخصی خود نوشت: “اگر گل‌گهر یک گل دیگر می‌خورد به رکورد استقلال می‌رسید، ولی خب رکورد استقلال دست یافتنی نیست.”

    این استوری موجب ناراحتی طرفداران و حتی پیشکسوتان استقلال شد، اما جهرمی در مصاحبه با برنامه آفساید رادیو جوان واکنش تندی نسبت به انتقادهای وارد شده به خود داشت، وزیر ارتباطات گفت: بروید تفکرتان را عوض کنید، این تفکرات پیرمردانه چیست؟ وزیر صبح تا شب در لباس وزیر نیست، من هم وزیر هستم و هم یک شهروند، می‌توانم در حوزه ورزش اظهار نظر کنم، همه اعم از گزارشگران و کارشناسان و… نظری دارند، من نظر ورزشی‌ام را در کمال احتمال بیان کردم.

    جهرمی در پاسخ به صحبت استقلالی‌ها مبنی بر این که این وزارتخانه از پرسپولیس حمایت می‌کند، گفت: سند این حرف‌ها کجاست؟ استقلال و پرسپولیس باید بیاییند و منابع درآمدی خود را شفاف سازی کنند تا این صحبت‌ها تمام شود، در دولت آدم‌های بزرگ‌تر از وزیر استقلالی‌ هستند، چه آقای سلطانی‌فر چه افراد دیگر ریالی به تیم‌ها کمک نکرده‌اند. خواهشا فوتبال را سیاسی نکنید، فضای کری خوانی ایرادی ندارد، من در خانه با فرزندان خودم هم کری می‌خوانم، از شب گذشته تعداد زیادی به من توهین کردند، آیا من حرفی زدم؟

    وزیر ارتباطات در مورد عذرخواهی از طرفداران استقلال گفت: من عذرخواهی نمی‌کنم، مگر توهین کرده‌ام؟ مگر تاریخ را من نوشته‌ام؟ مگر آقای خلیل‌زاده ننوشت که آرزوی شما خاطره ماست؟ من کری‌خواندم و کری‌خواندن ایرادی ندارد، استقلالی‌ها هم کری بخوانند.

    [​IMG]
     
    n@der و کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر تالار شعر و ادب عضو کادر مدیریت ❂مدیر انجمن❂

    تاریخ عضویت:
    ‏19/10/20
    ارسال ها:
    2,238
    تشکر شده:
    9,208
    امتیاز دستاورد:
    126
    جنسیت:
    مرد
    محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات❤
     
  3. مدیر تالار مذهبی عضو کادر مدیریت ❂مدیر انجمن❂

    تاریخ عضویت:
    ‏14/8/20
    ارسال ها:
    985
    تشکر شده:
    8,314
    امتیاز دستاورد:
    126
    جنسیت:
    مرد
    حق با وزیره
     
  4. کاربر حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    1,078
    تشکر شده:
    6,029
    امتیاز دستاورد:
    113
    پیروزی شخصیت قهرمانی در آسیا را ندارد :))
     
    1999shayan.m از این پست تشکر کرده است.