1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نمایشگرهای کریستالی برای طراحی جلوه‌های ویژه فیلم از راه می رسد

شروع موضوع توسط کوکی♥❄ ‏17/2/21 در انجمن اخبار فناوری

  1. کاربر فوق حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏17/9/17
    ارسال ها:
    3,382
    تشکر شده:
    14,791
    امتیاز دستاورد:
    123
    حرفه:
    •°یک عدد دانشجو در به درِ بی هنر°•
    [​IMG]

    سونی نمایشگرهای غول پیکر کریستالی ال ای دی خود را عرضه کرده که با توجه به کیفیت بالا برای طراحی جلوه‌های ویژه فیلم‌های سینمایی قابل استفاده خواهند بود.

    به گزارش مهر به نقل از فوربس، ابعاد بسیار بزرگ و درخشندگی بی سابقه این نمایشگرها و نیز تفکیک رنگ استثنایی آنها موجب می‌شود که بتوان از این نمایشگرها نه تنها برای مشاهده فیلم و سریال، بلکه به عنوان پس زمینه برای طراحی جلوه‌های ویژه فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها بهره گرفت.

    این نمایشگرهای کریستالی به صورت ماژولار طراحی شده و بخش‌های مختلف آن به صورت تکه تکه به یکدیگر چسبانده شده و در کنار هم نصب می‌شوند. پردازنده ایکس یک آلتیمیت که در این نمایشگر به کار گرفته شده تنظیم دقیق تصویر و افزایش کیفیت آن را تسهیل می‌کند.


    [​IMG]

    نرخ تازه سازی صفحه این نمایشگر بزرگ ۱۲۰ فریم در ثانیه است و سری‌های سی و بی این نمایشگر نیازی به فضای خالی در پشتشان نیز ندارند و به صورت کاملاً تخت طراحی شده‌اند تا نصب آنها در نزدیکی دیوار نیز بدون مشکل انجام شود. نصب نمایشگرهای یادشده در کنار هم نیز به راحتی و بدون تخصص خاصی ممکن است و نتیجه کار شکل گیری یک نمایشگر بزرگ ۲۲۰ اینچی است که پخش تصاویر متعدد بر روی آن در کنار هم ممکن خواهد بود.


    سری بی این نمایشگر ۱۳۷ اینچی و تمام اچ دی است و با ۲۵ قطعه نمایشگر کوچک ساخته می‌شود. البته طراحی مدل دیگری از آن با صد نمایشگر کوچک با دقت ۴K نیز ممکن خواهد بود. این محصول در تابستان آینده به بازار می‌آید و قیمت آن هم هنوز اعلام نشده است.
     
    m naizar از این پست تشکر کرده است.