1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

4 بازیگر جدید به «روزهای آبی» پیوستند

شروع موضوع توسط کوکی♥❄ ‏17/2/21 در انجمن سینمای ایران

  1. کاربر فوق حرفه ای ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏17/9/17
    ارسال ها:
    3,382
    تشکر شده:
    14,824
    امتیاز دستاورد:
    123
    حرفه:
    •°یک عدد دانشجو در به درِ بی هنر°•
    [​IMG]

    همزمان با ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی، چهار بازیگر جدید به سریال جدید شبکه پنج سیما پیوستند.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، نادر سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر و امیر غفارمنش چهار بازیگر جدیدی هستند که به مجموعه بازیگران «روزهای آبی» اضافه شده‌اند و بزودی یک بازیگر دیگر نیز به ترکیب بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه خواهد شد.

    بنابر این گزارش پیش از این ویدا جوان، فریبا متخصص، اکبر عبدی، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری مقابل دوربین سریال «روزهای آبی» قرار گرفته اند.

    «روزهای آبی» داستان زندگی خانواده‌ای‌ است که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادریشان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

    فصل اول مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش در بهار ۱۴۰۰ آماده می‌شود.