1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ویژگی های کلینیک لیپوماتیک مناسب

شروع موضوع توسط HadiFereydoun ‏8/2/21 در انجمن تازه های پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/1/21
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    یک کلینیک لیپوماتیک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
    از آنجایی که انجام عمل‌هایی جراحی از حساسیت بالایی برخوردار است، باید در انتخاب جراح و همچنین کلینیکی که برای عمل به آن مراجعه می‌کنید توجه زیادی داشته باشید. به نظر شما مراکز لیپوماتیک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد؟

    در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که کمک می‌کنند بهترین کلینیک برای لیپوماتیک را انتخاب کنید. این موضوع را به خاطر داشته باشید که یکی از بیشترین دلایل محبوب بودن این روش، کم بودن عوارض لیپوماتیک است؛ بنابراین بهتر است شما نیز با انتخاب یک جراح باتجربه و کلینیک معتبر این عوارضات ناشی از عمل را به حداقل کاهش دهید.

    مجوزهای لازم را بررسی کنید
    [​IMG]

    یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که کلینیک‌های لیپوماتیک باید داشته باشند، دارا بودن مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی است. بنابراین گول مراکزی که نرخ‌های بسیار پایین اعلام می‌کنند را نخورید.

    در میان مراکز مجهز و معتبر پیکر تراشی، مراکزی نیز وجود دارند که با حقه‌های تبلیغاتی سعی در سودجویی دارند. از همین‌رو بهترین راه برای انتخاب بهترین مرکز لیپوماتیک، بررسی مجوزهای لازم برای اطمینان از قانونی بودن فعالیت آن مرکز است.

    داشتن محیط سالم و بهداشتی
    سالم بودن محیط مراکز لیپوماتیک منحصرا به معنای لوکس بودن آن نیست؛ بلکه یک کلینیک یا مرکز جراحی باید پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین شکل ممکن رعایت کند. اگر می‌خواهید یک جراحی امن داشته باشید، حین انتخاب کلینیک به تمیز بودن محیط، آراستگی پرسنل و نحوه رسیدگی به بیماران توجه کنید.

    برخورداری از تیم پزشکی ماهر و جراحان با سابقه
    بهترین مرکز لیپوماتیک بهترین جراحان را نیز در کنار خود دارند. اگر به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک هستید، می‌توانید با پرس و جو از دیگران و افرادی که سابقه انجام این جراحی را دارند، جراح خود را انتخاب کنید. جراح لیپوماتیک نه تنها باید در کار خود مهارت کافی داشته باشد، بلکه باید پایبند به اصول و اخلاق پزشکی نیز باشد.

    [​IMG]

    صداقت جراح و همچنین راهنمایی درست در جلسات مشاوره قبل از عمل از ویژگی‌هایی است که بهترین جراح لیپوماتیک باید داشته باشد. هیچ عمل جراحی بدون عوارض وجود ندارد و یک جراح صادق قبل از عمل شما را از تمام این عوارض و معایب باخبر خواهد کرد.

    برخورداری از پرسنل مسئولیت پذیر
    علاوه بر جراح باتجربه، بهترین مراکز لیپوماتیک باید از پرسنلی دلسوز و متعهد نیز برخوردار باشند. رفتار درست پرسنل یک کلینیک می‌تواند تجربه خوشایندی از این عمل جراحی در ذهنتان باقی بگذارد. از همین‌رو تحقیق و پرس و جو از دیگران و استفاده از تجربه‌های شخصی افراد، بهترین راه برای پیدا کردن یک مرکز لیپوماتیک معتبر است.

    برخورداری از تجهیزات پیشرفته
    [​IMG]

    یکی دیگر از ویژگی‌های یک مرکز استاندارد، برخورداری از تجهیزات روز دنیا است. برای انجام عمل‌های زیبایی روز به روز تکنیک‌ها و روش‌های مختلی کشف می‌شود که جراح شما باید همگام با این تغییرات و پیشرفت حرکت کند.

    علاوه بر استفاده از متدهای جدید در انجام عمل‌های زیبایی، یک کلینیک لیپوماتیک خوب باید از تجهیزات روز دنیا نیز برخوردار باشد. به عبارتی می‌توان این‌طور گفت که برخورداری از بهترین تجهیزات روز دنیا کمک می‌کند تا فرد نتیجه پس از عملش را زودتر مشاهده کرده و همچنین دوره نقاهت کوتاه‌تری را تجربه کند.

    چگونه بهترین کلینیک لیپوماتیک را پیدا کنیم؟
    موارد بالا مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در انتخاب مراکز لیپوماتیک باید به آن‌ها توجه داشته باشید. اما چگونه می‌توانیم از میان چند مرکز که دارای این ویژگی‌ها هستند بهترین آن‌ها را انتخاب کنیم؟

    • راجع‌به کلینیک به خوبی تحقیق کنید(تحقیق به صورت حضوری، در شبکه‌های اجتماعی و یا در فضای وب)
    • از بیمارانی که قبلا در آن مرکز تحت درمان قرار گرفته‌اند پرس و جو کنید.
    • مجوزهای کلینیک را بررسی کنید.
    • از جراح بخواهید نتایج قبل و بعد عمل بیماران قبلی خود را به شما نشان دهد.
    پیدا کردن بهترین مراکز لیپوماتیک با وجود تعداد نسبتا زیاد آن‌ها ممکن است کمی سخت باشد. اما در نظر گرفتن موارد بالا می‌توانند کمک کنند تا بهترین جراح لیپوماتیک و همچنین بهترین کلینیک را برای جراحی انتخاب کنید.

    انتخاب لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه
    بیمارستان فرمانیه یک پاراکلینیک برای انجام عمل‌های زیبایی، جراحی ترمیمی و جراحی سوختگی است. در این مرکز جراحی‌های زیبایی صورت مانند عمل بینی، پلک، گونه و … و همچنین جراحی شکم مانند جراحی باز یا ابدومینوپلاستی و پیکر تراشی یا لیپوماتیک صورت می‌پذیرد.

    این بیمارستان با در اختیار داشتن بهترین جراحان زیبایی یکی از مراکز لیپوماتیک معتبر است. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران هستید، انجام عمل لیپوماتیک در بیمارستان فرمانیه یک گزینه ایده آل است. داشتن مجوزهای رسمی، برخورداری از جراحان باسابقه و باتجربه، محیطی بهداشتی، پرسنل حاذق و متعهد و همچنین برخورداری از تجهیزات روز دنیا از ویژگی‌های برتر این بیمارستان به شمار می‌رود.

    خلاصه‌ای از آنچه در این مطلب خواندیم
    چگونه یک مرکز لیپوماتیک خوب پیدا کنیم؟ در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه به بررسی مواردی بپردازیم که کمک می‌کنند در انتخاب یک مرکز یا جراح خوب برای انجام جراحی زیبایی شکم و یا عمل لاغری شکم و پهلو هوشمندانه‌تر عمل کنید. فراموش نکنید که عمل‌های زیبایی بیشتر از سایر عمل‌های جراحی دارای حساسیت و مستلزم دقت عمل بالا و همچنین مهارت بالای جراح هستند. پس در انتخاب مرکزی که قرار است آنجا تحت عمل جراحی قرار بگیرید سهل انگاری نکنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/10/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/10/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    کلینیک لیپوماتیک خوب تو کرج و تهران میخواین....
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/10/21