1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

انتخاب صحیح غذای سگ

شروع موضوع توسط sanaz-hedayati ‏2/2/21 در انجمن حیوانات

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/20
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    8
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    غذای خشک سگ به طور اختصاصی برای سگ ها فرموله و تهیه شده است و میزان قابل توجهی از خوراک روزانه سگ را تشکیل می دهد. غذای خشک سگ معمولا حاوی گوشت، گوشت فراوری شده، غلات، ویتامین ها و مواد معدنی است.

    پس از اینکه مواد اولیه غذای خشک سگ که معمولا حاوی گوشت و مرغ، غلات و سبزیجات هستند با هم مخلوط شدند، به روش مخصوص پخته و خشک می شوند و به صورت غذای خشک بسته بندی درمی آیند. سپس تورین، ماده ای که برای سلامت بینایی، قلب، سیستم ایمنی و دیگر سیستم های بدن سگ ضروری است، به آن اضافه می شود.

    انواع غذای خشک سگ
    غذای خشک سگ تنوع بالایی دارد و تقریبا برای انواع نژادهای سگ ها با ذائقه، سن، وزن و نژاد مختلف غذای خشک سگ وجود دارد. غذای خشک سگ معمولا از گوشت قرمز و یا گوشت سفید مانند گوشت مرغ، گوشت بوقلمون و یا گوشت اردک تشکیل شده است. همچنین در ترکیبات غذای خشک سگ سبزیجات و غلات بسته به سن و وزن سگ نیز وجود دارد.

    برای سگ های چاق و عقیم شده با فعالیت بدنی کم غذای خشک سگ با کربوهیدرات پایین موجود است. برای توله سگ ها و یا سگ های جوان که در سن رشد هستند و نیاز به انرژی بیشتری دارند غذای خشک سگ با پروتئین بالاتری تهیه می شود تا نیازهای ضروری این دسته از سگ ها تامین شود. غذای خشک با انرژی و پروتئین بالا برای سگ های کار مانند سگ پلیس یا سگ های مسابقه ای به طور اختصاصی تهیه می شود تا انرژی لازم برای فعالیت بدنی بالای این نوع از سگ ها فراهم شود. غذای خشک سگ همچنین یک غذای کامل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز سگ می باشد تا بتواند تمامی نیازهای تغذیه ای سگ را برآورده کند.

    همچنین برخی برندهای موجود در بازارغذای خشک سگ مخصوص سگ ها با بیماری های مختلف نیز تولید می کنند که به آن ها غذای خشک درمانی سگ نیز گفته می شود مانند غذای خشک سگ با مشکلات دهان و دندان، غذای خشک سگ با مشکل مجاری ادراری، غذای خشک سگ با مشکل پوستی، غذای خشک سگ با مشکل گوارشی و غیره.

    در انتخاب غذای خشک سگ عوامل مختلفی تعیین کننده است. کیفیت و قابلیت هضم پروتئین در رژیم غذایی جزو این عوامل است. عامل دیگر آمینو اسید ها و در نهایت مقدار انرژی غذا می باشند.
    لازم است که بدانید در انتخاب غذای مناسب حتما به محتویات کنسرو و همچنین شرایط سگ خود مانند سن، نژاد، جثه و وزن دقت فرمایید و چنانچه در انتخاب خود دچار مشکل شدید می توانید از مشاوره تخصصی پت شاپ شهرپت استفاده نمایید.



    [​IMG]
    غذای خشک توله سگ رویال فید

    غذای خشک توله سگ رویال فید تولیده شده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه توسط گروه تولیدی پارس دانه سواد کوه می باشد. غذای خشک پاپی رویال فید به صورت کاملا اختصاصی ویژه توله سگ های همه نژادها و با توجه به اهمیت تغذیه آن ها بعد از دوره شیرخواری و منطبق بر حساسیت های گوارشی توله سگ ها تولید شده است. این غذای خشک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز جهت رشد و حفظ سلامتی سگ شماست.

    غذای خشک توله سگ رویال فید حاوی پودر گوشت طیور، گلوتن ذرت، گلوتن گندم، برنج، ذرت گندم، آرد گندم، پودر ماهی، چربی طیور، روغن ماهی، روغن گیاهی، پودر گوشت دامی، تفاله خشک شده چغندر قند، نمک، مونو کلسیم فسفات، کربنات سدیم، کلرید پتاسیم، تائورین، آویشن، بذر کتان، مخمر، لیزین، مکمل ویتامینه و معدنی، پری بیوتیک، عصاره رزماری، ال-کارنیتین، کاروتن و آنتی اکسیدان می باشد.

    توصیه تغذیه ای مخصوص توله سگ:

    در نظرداشته باشید که توله سگ شما تا 6 ماهگی به حدود 5 وعده غذا در روز نیاز دارد. مقدار غذای مورد نیاز در هر وعده را از جدول غذایی مندرج روی بسته غذا مطالعه بفرمایید. در نظر داشته باشید که همراه با غذای خشک، همیشه آب تازه و خنک در اختیار سگ خود قرار دهید.

    پت شاپ آنلاین شهرپت (shahrpet.com) مرکز خرید انواع غذای خشک سگ رویال فید.


     
    آخرین ویرایش: ‏2/2/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/11/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    خرید انواع غذای خشک سگ و گربه از پتشاپ انلاین مایاپتپت شاپ مایاپت | پت شاپ آنلاین | اولین پت شاپ تخصصی غذا
    خرید غذای خشک سگ رویال کنین
    خرید اسباب بازی سگ و گربه
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏10/11/21
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/11/21
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    خرید غذای سگ ازسایت مایاپت
    مایاپت یک پت شاپ تخصصی برای خرید غذای سگ می باشد. در این پت شاپ انواع و اقسام غذای سگ قابل خریداری می باشد. خرید غذای سگ یکی از مهم ترین کارها برای نگهداری سگ می باشد.

    شما باید در هنگام خرید غذای سگ به نکات مختلفی توجه داشته باشید. چرا که در صورت خرید غذای سگ نامناسب می تواند موجبات بیماری و ایجاد مشکلات دیگر برای سگ نماید.

    ما در مایاپت اطلاعات مورد نیازی که برای خرید غذای سگ نیاز دارید را به طور کامل از طریق سایت و مشاوره تلفنی در اختیار شما می گذاریم.

    خرید اینترنتی غذای سگ:
    یکی از بهترین روش ها برای تهیه غذای سگ شما استفاده از پت شاپ های آنلاین می باشد. مایاپت یک پت شاپ تخصصی غذای حیوانات خانگی می باشد.

    دوست چهارپای شما از جهات مختلف به شما انرژی می بخشد. دویدن سریع و بازی با شما علاوه بر حفظ سلامت و تناسب اندام او باعث همین اتفاقات در شما نیز می گردد.

    سگ زیبای شما می تواند در هنگام نیاز عاطفی، شما را همراهی کند و او را در آغوش بگیرید. نمی توان انکار کرد که انرژی یک توله سگ چقدر می تواند مفید باشد.

    قدردانی خود را نشان دهید و به دوست خزدار خود با غذای سگ شادی کافی هدیه نمایید.

    پت شاپ مایاپت طیف وسیعی از غذای سگ درجه یک و غذاهای خوشمزه سگ را برای سگ و توله سگ گرانبهای شما به همراه دارد.

    وقتی نوبت به انتخاب غذای سگ می رسد ، ممکن است همه گزینه ها را قریب به اتفاق بیابید. هنگامی که به سایت مایاپت مراجعه می کنید و یا با شماره تلفن 05136635938 تماس می گیرید ، با بررسی غذای سگ ، اطلاعات مربوط به مواد تشکیل دهنده و توجه خوراکی به صورت شخصی به شما کمک می کنیم.

    در مایاپت ما نقش مهمی را که غذای سگ ایفا می کند درک می کنیم. بیشتر مواد مغذی سگ شما برای قوی و سالم ماندن از غذاهایی که می خورند تامین می شود.

    مایاپت دارای مارک های غذای سگ سالم مانند غذای سگ بوش، رویال کنین، اورنالدو و کلی برند غذای خارجی دیگر در کنار محصولات با کیفیت ایرانی است.

    ما حتی غذای سگ بدون غلات ، غذای مخصوص سگ برای نوزادان مبتلا به آلرژی یا حساسیت غذایی و غذای رژیمی برای سگ ها را موجود داریم.

    انواع غذای سگ
    غذای خام سگ می تواند یک کت درخشان ، پوست سالم تر ، دندان های تمیزتر و انرژی بیشتری به سگ شما ببخشد.

    غذای خشک سگ برای شما که مشغله فکری و کاری زیادی دارید و توله سگ که تمام روز در جست و خیز هستند عالی است.

    می توان غذای سگ خشک را در مخصوص کنار بگذارید تا در طول روز بدون خراب شدن از آن استفاده کند. دانه های ریز غذای خشک سگ می تواند برای دندان های سگ شما نیز مفید باشد. خرد کردن آنها به توله سگ ها کمک می کند تا پلاک مزاحم و تارتار را از بین ببرند.

    غذای سگ مرطوب یا کنسرو شده معمولاً در یک ظرف جامد یا نرم بسته بندی می شود. غذای مرطوب تقریباً 60-78٪ آب دارد که رطوبت آن به طور قابل توجهی بالاتر از غذای خشک یا نیمه مرطوب است .

    غذای کنسروی از نظر تجاری استریل است (هنگام کنسرو پخته می شود). سایر غذاهای مرطوب ممکن است استریل نباشند. این غذا معمولاً برای سگ های قدیمی یا توله سگ استفاده می شود.

    غذای سگ خشک شده یخ زده یک گزینه دیگر است ، مواد محدود موجود در انواع غذای سگ خشک شده منجمد آن را به غذای عالی سگ برای معده حساس یا حساسیت غذایی تبدیل می کند.

    غذای سگ نیمه مرطوب در کیسه ها یا بسته های در بسته بندی شده در خلا بسته بندی می شود. این ماده از نظر وزنی حدود 45-20٪ آب دارد و از نظر کالری انرژی بیشتری از غذای خشک دارد.

    چه سگ شما عاشق غذای خشک باشد یا غذای مرطوب ، می توانید این مورد و موارد دیگر را در فروشگاه حیوانات خانگی مایاپت پیدا کنید ،

    سوالات متداول در مورد غذای سگ
    بهترین غذای سگ چیست؟
    بهترین غذای سگ برای گونه ها و سن های مختلف متفاوت است و بسته به عواملی مانند مرحله زندگی ، نژاد و نیازهای تغذیه ای و سلامتی سگ متفاوت است. مایاپت غذای سگ درجه یک را با بهترین طعم و ارزش غذایی با کیفیت بالا ارائه می دهد. با تیم مایاپت در ارتباط باشید تا بهترین گزینه غذایی را برای بهترین دوست خود بیابید.

    سگ ها چقدر غذا می خورند؟
    سگ ها فقط به اندازه ای که برای حفظ وزن سالم و سطح فعالیت مناسب برای اندازه ، سن و شیوه زندگی خود نیاز دارند تغذیه می کنند. مقدار غذای سگ از سگ به سگ دیگر بسیار متفاوت است ، اما نمودارهای تغذیه در مورد غذایی که می خورد باید به شما در تعیین مقدار مناسب کمک کند. در صورت شک ، همیشه با دامپزشک خود در مورد مقدار و نوع غذاها برای تغذیه مشورت کنید و به یاد داشته باشید که همیشه از غذاهای مناسب استفاده کنید.

    قیمت غذای سگ چقدر است؟
    قیمت در غذاها به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از قبیل نوع غذای سگ ، برند غذا ، وزن بسته بندی و دیگر موارد که تاثیر بسزایی در قیمت دارند. شما می توانید با جستجوی راحت و در کمترین زمان در سایت مایاپت از قیمت غذای سگ اطلاع پیدا کنید.
    منبع: پت شاپ آنلاین مایاپت
     
    آخرین ویرایش: ‏10/11/21
  4. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    16,478
    تشکر شده:
    75,138
    امتیاز دستاورد:
    149
    جنسیت:
    زن
    تاپیک های همنام ادغام شدند