1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آیا کاشت مو برای خانم ها ممکن است؟

شروع موضوع توسط clinicsadaf ‏22/1/21 در انجمن تازه های پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏22/1/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    کاشت مو یکی از جراحی های زیبایی رایج در آقایان است زیرا ریزش مو با الگوی مردانه هیچ درمانی جز کاشت موی دائمی ندارد. اما اگر دلیل ریزش مو چیزی جز هورمون دی تستسترون باشد روش‌های درمانی تاثیر گذار خواهد بود.
    ریزش مو با الگوی مردانه در خانم‌ها کمتر دیده می‌شود. از طرفی زنان به موهای خود توجه بیشتری نشان می‌دهند و با مشاهده ریزش موها زودتر به پزشک مراجعه می‌کنند به همین دلیل به راحتی با درمان‌عای دارویی و .. پزشک می‌تواند جلوی ریزش مو را بگیرد. اما برخی اوقات نیز خانم ها دچار ریزش موی مردانه شدید می‌شوند. در این صورت موهای جلوی سر خانم ها به شدت نازک و کم پشت می‌شو و راهی به جز کاشت مو بهترین نتیجه را نخواهد داشت.

    دلایل ریزش مو در خانم ها
    • کمبود ویتامین
    • دلایل هورمونی
    • ایجاد زخم
    • ژنتیکی
    • سرطان
    • بر اثر عمل
    • تریکوتیلومانیا
    • ریزش مو مردانه
    • ریزش مو کششی
    بانک مو در زنان چگونه است؟

    در خانم ها بخصوص خانم هایی که ریزش موی مردانه ندارند ناحیه اهدا کننده موی زیادی دارد. به همین دلیل مشکل بانک مو و تعداد گرافت در برداشت وجود ندارد و می‌توان در یک جلسه عمل تمام گرافت های لازم را برداشت و کاشت را انجام داد. به علاوه در خانم ها به دلیل تراکم بالای موها در ناحیه اهدا کننده و بلند بودن موها زخم در این ناحیه دیده نمیشود و می‌توان از روش های کاشت مو که سریعتر انجام شده و کمترین آسیب به گرافت ها میرسد استفاده کرد.

    نتیجه کاشت مو در زنان چطور است؟
    اصولا کاشت مو در زنان نسبت به مردان رضایت کمتری را در پی دارد. زیرا خانم ها از نتیجه کاشت مو تصوری فراتر از واقعیت دارند. البته اگر ناحیه کاشت کوچک باشد نتیجه خوب خواهد بود اما اگر وسیع باشد پرپشتی که خانم‌ها انتظارش دارند را نخواهند دید.
    زنان انتظارات متفاوتی از پیوند مو نسبت به مردان دارند. در مردان کاهش وسعت بخش کم پشت سر برای اکثر آن‌ها رضایت‌بخش است، در صورتی که زنان انتظار دارند مشکل آن‌ها به صورت کامل برطرف شود.


    معمولا تنها با یک بار عمل پیوند ممکن است یک خط رویش مو برای زنان ایجاد شود اما به اندازه موهای دوران کودکی آن‌ها دارای تراکم بالا نباشد.

    زنانی که موهای جلو، بالا و فرق سر آن‌ها کم پشت شده است، باید مهم‌ترین ناحیه را برای

    ترمیم مو
    انتخاب کنند. افزایش تراکم مو در همه بخش‌های پوست سر بهترین انتخاب برای دریافت بهترین نتیجه نیست.

    بانوانی که دچار ریزش موی گسترده هستند باید برای بازگرداندن خط رویش مو یا ناحیه‌ای که فرق سر خود را از آن‌جا باز می‌کنند، تمرکز کنند
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/7/21
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.
  2. ساربان سرگردان مدیر بازنشسته☕ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏8/5/20
    ارسال ها:
    3,434
    تشکر شده:
    26,597
    امتیاز دستاورد:
    134
    چه تبلیغ ریزی! دی

    این همه مصنوعی جات میچسبونن به خودشون ی گیس مصنوعی هم روش!
     
    мσσηღ از این پست تشکر کرده است.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/7/21
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    بله کاشت مو در خانم ها هم امکان پذیر است.
    زنان می‌توانند پیوند مو را با دو هدف استفاده کنند:

    • پایین آوردن خط مویی که بسیار بالا رشد کرده است.
    • برای درمان الگوهای ریزش مو.
    پایین آوردن خط رویش مو با پیوند مو یک جراحی است که به‌واسطه آن موی سالم از ناحیه اهداکننده (بانک مو) از طریق روش FIT یا FUT برداشته می‌شود و برای ایجاد خط موی زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    زنان ممکن است ریزش مو با الگوی زنانه یا مردانه را تجربه کنند. الگوی زنانه باید به‌دقت موردبررسی قرار گیرد تا تعیین شود که آیا فرد داوطلب خوبی برای جراحی پیوند مو هست یا خیر.
    کاشت مو در خانم ها توسط کلینیک های مورد تایید و همچنین توسط پزشکان با تجربه در زمینه پیوند مو انجام می شود. قبل از کاشت مو باید در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا در زمان انجام عمل دچار مشکلات غیر منتظره ای نشوید. انتخاب پزشک متخصص پیوند مو می تواند برای شما مانند یک تضمین موفقیت در انجام این عمل باشد. و همچنین در معاینات قبل از عمل و هزینه های کاشت مو نیز بسیار تاثیر گذار بوده و شما می توانید با آسودگی خاطر و بدون استرس پیوند مو های خود را انجام دهید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/7/21