1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نحوه درخواست انجام حسابرسی تامین اجتماعی

شروع موضوع توسط arezofaraji ‏16/1/21 در انجمن حسابداری

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏13/12/20
    ارسال ها:
    34
    تشکر شده:
    34
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    ♻️درخواست انجام حسابرسی از طریق شعبه ای که کارفرما نزد آن دارای پرونده مطالباتی بوده صورت می‌گیرد.
    ♻️درخواست شعبه به موسسات حسابرسی سازمان تامین اجتماعی در تهران یا شهرستان ذیربط ارسال و گروهی برای رسیدگی و بازرسی از دفاترقانونی و اسناد مالی شرکت به آنجا مراجعه مینمایند.
    ♻️معمولا قبل از انجام حسابرسی، فرم هایی مخصوص برای شرکت مربوطه ارسال می گردد که در آن یک سری اطلاعات در رابطه با دفاتر قانونی و اظهارنامه های مالیاتی مورد سوال قرار میگیرد که پس از تکمیل فرم های مربوطه و ارسال آن به موسسه حسابرسی یا شعبه ذیربط، مراحل بعدی انجام کار صورت می پذیرد.
    قبلا این فرم ها به شکل دستی تکمیل می شد اما در حال حاضر اسکن آن ها دریافت می شود.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/1/21