1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سفارش انگشتر نگین آبی

شروع موضوع توسط decoricor ‏14/1/21 در انجمن مد و فشن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/18
    ارسال ها:
    45
    تشکر شده:
    17
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    سفارش انگشتر نگین آبی زیورآلات از دیرباز جای خود را در زندگی روزمره مردم باز کرده است و در حال حاضر جزئی جدا نشدنی از استایل آن ها محسوب می شود و خوشبختانه استفاده از آن ها محدودیت سنی و جنسیتی نیز ندارد و زن و مرد در هر رده ی سن و سالی از آن ها استفاده می کنند.

    [​IMG]



    اما روز به روز با تنوع بیشتری از زیورآلات مواجه می شویم و این موضوع تا حدی ما را سردرگم می کند که چه مدلی زیبا تر است و کدام زیورآلات کیفیت بالا تری دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از ترند های معروف زیورآلات که انگشتر نگین آبی است را به شما معرفی کنیم.

    آبی یکی از رنگ های اصلی محسوب می شود که در طیف های مختلفی وجود دارد مثل آبی تیره و کاربنی یا آبی روشن لاجوردی که بسیار ملایم است و یا آبی فیروزه ای که همیشه طرفداران خاص خود را دارد و می توان گفت همه ی طیف های رنگ آبی زیبا هستند و مهم تر این که رنگ آبی به لحاظ روانشناسی به افراد آرامش می دهد و موجب احساس مثبت در آن ها خواهد شد.

    [​IMG]

    نیم ست نقره زمرد و نگین اتریشی Se370
    1,500,000 تومان



    [​IMG]

    گردنبند نقره سنگ اپال آبی N768
    750,000 تومان



    زیورآلات نقره
    رنگ آبی در زیورآلات نقره و به طور کلی زیورآلات سفید ترکیب فوق العاده ای را ایجاد می کند و با هر استایلی هماهنگ است. انگشتر نگین آبی همیشه در دید شماست و با نگاه کردن به آن آبی دریا را به یاد می آورید و احساس شادمانی سراسر وجود شما را در بر می گیرد و بی دلیل نیست که انگشتر نگین آبی تا این اندازه محبوبیت یافته است.

    معمولا با اسم انگشتر نگین آبی همه ی افراد انگشتر های فیروزه را به یاد می آورند که در اصل از معادن نیشابور استخراج می شود اما انگشتر نگین آبی همیشه فیروزه نیست بلکه سنگ ها و نگین های آبی دیگری هم وجود دارند که در صنعت ساخت زیورآلات به وفور استفاده می شوند و بسیار زیبا هستند.

    یکی از نگین های آبی رنگ که در صنعت ساخت زیورآلات و به ویژه انگشتر استفاده می شود نگین عقیق آبی است که بسیار زیبا و خوش رنگ است و قطعا با دیدن آن بسیار ترغیب می شوید که از آن استفاده کنید. سفارش انگشتر نگین آبی

    اگر تا به حال از انگشتر نگین آبی استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما یک بار از آن استفاده کنید و اگر هم از انگشتر نگین آبی استفاده می کنید به شما تبریک می گوییم زیرا تمام انرژی های مثبت و خوب اطراف به سمت شما جذب خواهد شد!

    [​IMG]

    انگشتر نقره سنگ تورمالین امرالد R1118
    1,100,000 تومان



    [​IMG]

    انگشتر گل رز آبی نگین اتریشی R1146
    1,450,000 تومان


    سفارش آنلاین دکوریکور
    شما عزیزان می توانید برای سفارش انگشتر نگین آبی از طریق فروشگاه دکوریکور بزرگ ترین مرجع ساخت و فروش زیورآلات درجه یک اقدام کنید و بدون نگرانی از بابت تغییر رنگ آن ها و یا کیفیت پایین یک عمر از زیورآلات خود استفاده کنید.

    ما در مجموعه ی دکوریکور با استفاده از نگین اتریشی اصل خاص ترین زیورآلات را برای شما تولید می کنیم و بر آنیم تا کیفیت و قیمت و زیبایی را با هم در یک محصول به شما ارائه کنیم.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/1/21