1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی سایت سما پوشش

شروع موضوع توسط samaposhesh ‏11/1/21 در انجمن معرفی سایت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/1/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    سما پوشش با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش سقف کاذب و دیوار کاذب با برندهای نام آشنای ایران و یزد، دارای تجارب بسیاری در حیطه فروش عمده این محصولات به بازار می باشد.

    پانل سقف کاذب شامل صفحات بزرگ پیش ساخته ای می‌باشد که به عنوان یک سقف کاذب برای محل مورد نظر نصب می‌شود. به غیر از پانل سقف کاذب ، صفحات پیش ساخته را برای دیوار کاذب نیز استفاده می‌نمایند که بسیار کاربردی می‌باشد زیرا بدون خرابی یا بنایی و کثیف کاری می‌توان برای محل مورد نظر با استفاده از پانل سقف کاذب ، پوشش‌های مقاومی در سقف یا دیوارها به کار برد. سما پوشش با فروش عمده پانل کناف سقف و همچنین بازاریابی مویرگی در زمینه پانل سقف کناف توانسته است نبض فروش بازار را در دست بگیرد.
    برای اینکه بدانید پانل سقف کناف چیست و انواع آن کدام است و همچنین برای دانستن اینکه پانل سقف کاذب چه مزایایی دارد و شامل چه نوع ابزار آلات و یراق آلاتی می باشد با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.
    سقف کناف چیست؟
    در ابتدا باید بدانیم پانل سقف کاذب چه می‌باشد. در حقیقت به صفحه روکش‌دار گچی گفته می‌شود که توسط شرکت آلمانی بنام کناف در سال 1932 ساخته و عرضه شد. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید پانل کاذب می‌نمایند اما هنوز هم در بازار این محصول را با برند کناف می‌شناسند و از پانل کناف برای ساخت و اجرای انواع سقف و دیوار سبک استفاده می‌شود. پانل سقف کاذب در صنعت ساختمان سازی معمولا در سرزمین‌های زلزله خیز مورد استفاده بیشتری دارد زیرا که هم سبک هم ضد زلزله و هم میزان تخریب آن بسیار پایین می‌باشد.
    اما سقف کناف در حقیقت بجای گچ مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود و به شما این امکان را می دهد تا طرح های متنوعی را بر روی سقف پیاده سازی کنید. علاوه بر این سقف کناف وزن کمتری نسبت به سایر مصالح دارد.
    مزایای استفاده از پانل کناف
    پانل سقف کاذب دارای مزایای بسیاری می‌باشد که در ذیل به تک تک آنها اشاره خواهیم کرد:
    مقاومت در برابر زلزله به دلیل سبکی و انعطاف پذیری در اجرای کناف سقف
    ایمنی سیستم پانلی که اتصالات آن احتیاج به جوش کاری ندارد
    سرعت اجرای بسیار بالای کناف سقف
    اجرای بسیار راحت کناف سقف کاذب بدون برش کاری و هرگونه زحمت برای کارفرمایان
    وزن کمتر به نسبت مصالح سنتی و طبیعتا کاهش هزینه
    افزایش فضا به دلیل حجم کم دیوار و پانل کناف سقف نسبت به دیوار و سققف‌های ساخته شده با آجر و سیمان
    عایق حرارتی مناسب به دلیل وجود فضای خالی در لابه لای اجزای تشکیل دهنده آن
    خاصیت جذب صوت و آکوستیک بودن پانل سقف کاذب
    مقاومت در برابر حریق به دلیل استفاده الیاف شیشه در ساختار آن
    مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت و نم
    قابلیت اجرا بر روی هر گونه سطح اعم از سطوح تمام شده و بعد از نازک کاری مثل سرامیک و سنگ
    به دلیل انعطاف پذیری دارای قابلیت شکل پذیری با قوس و منحی برای سخت انواع دکوراسیون را دارد
    قابلیت تغییر فضای قدیمی با پانل سقف کناف بدون تخریب و جوش کاری
    قابلیت بازیاف بالای 75 درصد پانل سقف کاذب
    کاهش نخاله‌های ساختمانی نسبت به مصالح سنتی به دلیل سبکی و حجم کم
    کاهش نیروی کاری و کارگر برای بنای یک ساختمان نسبت به اجرا به شیوه سنتی
    عبور راحت تاسیسات از فضای بین پانل ها بدون تخریب و پیکورکاری و شیارزنی
    به دلیل اتصال خشک پانل سقف کناف ، قابلیت دسترسی راحت و سریع به تاسیسات ساختمان می‌باشد
    ترمیم پذیری و رنگ پذیری ساده و آسان در پانل کناف سقف
    بروز بودن انواع آن برای پانل سقف کاذب
    فروش پانل های کناف سقف
    پخش عمده سقف کاذب که شامل انواع سازه های گالوانیزه، لوازم جانبی پانل کناف سقف و انواع پانل با بهترین برند‌های یزد و ایران می‌باشد. در حیطه فروش، رعایت انصاف در قیمت دهی و گرفتن نواسانات بازار و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در زمینه فروش عمده پانل سقف کاذب از مزایای تیم فروش سما پوشش می‌باشد. فروش پانل سقف در بازار بصورت عمده کمتر یافت می‌شود و اکثر فروشندگان به دلیل دریافت سود بیشتر تمایل به فروش آن بصورت جزئی یا پروژه ای دارند اما فروشندگانی که عمده فروشی دارند سعی در شکستن قیمت‌ها و عرضه محصولات بصورت ارزان و مقرون به صرفه را دارند.
    پاسخگویی به موقع از دیگر بخش‌های تیم فروش سما پوشش می‌باشد. همچنین داشتن کارشناسان پاسخگو که بصورت رایگان می‌توانند مشتریان را ساپورت نموده و راهنمایی نمایند تا خرید درست و مطمئنی را داشته باشند. لذا شما مشتریان گرامی برای دریافت اطلاعات و قیمت‌های انواع پانل سقف بایستی از طریق همین سایت با کارشناسان فروش تماس حاصل فرموده و از مشاوره رایگان این گروه بهره‌مند شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را همراه با گارانتی و پشتیبانی بلند مدت و کاملا تضمینی و با بصرفه ترین قیمت آن را درب محل مورد نظرتان دریافت نمایید.
    اجرای حرفه ای کناف سقفی
    برای اجرای سقف کاذب در ابتدا با اتصال به سقف اصلی زیرسازی سقف کاذب کناف با پروفیل های گالوانیزه سبک اجرا شده و سپس پانل گچی کناف و یا پانل سیمانی کناف بر روی زیرسازی فوق نصب می‌شود. از ویژگی سقف کاذب یکپارچه کناف همانطور که از نامش پیداست این است که بدون درز بوده و پس از نصب پانل در محل درزها نوار کناف یا همان تیپ چسبانده می‌شود و محل درزها توسط بتونه کناف درزگیری می‌شود و در نهایت یک لایه بتونه ماستیک کناف روی کل سطح کشیده شده که باعث یکدست شدن و تمیزی سطح کار می‌شود که تمامی این خدمات توسط سما پوشش و متخصصین حرفه ای این مجموعه برای شما مشتریان گرامی قابل انجام است.
    در اجرای سقف کاذب مشبک کناف نیز با آویز گیری از سقف اصلی زیرسازی سقف مشبک با استفاده از پروفیل های سپری شکل که اصطلاحا پروفیل کلیک گفته می‌شود به صورت شبکه های 60*60 سانتیمتر اجرا شده و تایل های گچی یا مینرال یا PVC در آن جایگذاری می‌شود.
    از دیگر مزایای پانل سقف کاذب کناف انعطاف زیاد و امکان اجرای سقف‌های دکوراتیو و طرح‌دار، اجرای سقف‌ کاذب معلق، لبه نور مخفی و باکس می‌باشد. همچنین در اجرای سقف کاذب کناف عبور آسان تاسیسات و امکان دستیابی به مشخصات فیزیکی خاص از قبیل عایق حرارتی، عایق صوتی، و عایق رطوبتی در سقف کاذب کناف امکان پذیر می‌باشد.