1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی سایت لمینت اقساطی دندان

شروع موضوع توسط setayesh98 ‏5/1/21 در انجمن معرفی سایت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏14/1/20
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    لمینت دندان اقساطی
    محال است بتوانید کسی را پیدا کنید که به زیبایی خود اهمیت ندهد. و حتی کسی را بیابید که به داشتن لبخندی زیبا و جذاب فکر نکند. شاید در گذشته در اختیار داشتن دندان هایی زیبا و مرتب یک آرزو به حساب می آمد، اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی، دست یافتن به این آرزو خیلی سخت و دور از دسترس نیست. امروزه در کلینیک های دندانپزشکی به راحتی میتوان از شر مشکلات و عیوب ظاهر شده بر روی دندان خلاص شد. در این راه بهره گیری از مواد و شیوه های درمانی مختلف میتواند لبخندی زیبا و جذاب را به افراد هدیه دهد. یکی از این روش ها لمینت دندان است. لمینت کمک می کند تا مشکلاتی همچون شکستگی، تغییر رنگ و حتی نامتوازن بودن دندان ها برطرف شود. اما آیا تاکنون به لمینت دندان اقساطی فکر کرده اید؟
    تاکنون به گوشه ذهنتان خطور کرده که رسیدن به این مرحله از زیبایی، از طریق اقساط نیز امکانپذیر باشد؟ اگر در نظر دارید تا لبخندی زیبا خلق کنید، نیاز است تا نسبت به روش های زیبایی دندان مانند لمینت، اطلاعات کامل تری بدست آورید. در این مقاله قصد داریم توضیحات کامل تری را در زمینه چیستی این روش، قیمت و هزینه های جاری خدمت شما شرح دهیم. با ما همراه باشید. لمینت دندان اقساطی
    چرا کلینیک سپیتا لبخند برای لمینت دندان مناسب است؟
    همه ی ما عاشق لبخندهای میلیونی سوپراستارهای سینمایی هستیم. این لبخند درخشان نتیجه ی لمینیت های سرامیکی هستند(و نه ونیرهای کامپوزیتی که امروزه متداول شده اند)، اما قیمت لمینیت های سرامیکی برای عموم مردم بیش از حد گران است.
    لمینیت های سرامیکی یک لایه نازک سرامیکی هستند که پس از قالب گیری در لابراتوار پروتز دندانی مختص دندان شما ساخته می شود و بر روی سطح دندان قرار می گیرد.
    لمینیت های سرامیکی نمایی طبیعی، زیبا و شفافیتی فوق العاده دارند و برخلاف کامپوزیت ها به هیچ عنوان خاصیت رنگ پذیری ندارند.
    این لایه های سرامیکی که با دقت و تخصص و هنرمندی در لابراتوارهای پروتز دندان ساخته می شوند در مقایسه با کامپوزیت ها طول عمر بیشتری دارند.
    بخشی از هزینه های لمینیت مربوط به ساخت لابراتواری آن می باشد. در دندانپزشکی سپیتا لبخند می توانید بدون نگرانی از هزینه های آن از کیفیت بالای لمینت های سرامیکی بهره مند شوید، چرا که مجموعه دندانپزشکی خود متعلق به لابراتوار پروتز دندان پور صالحی می باشد. که از این لحاظ در حال حاضر در تهران منحصر به فرد می باشد. زیرا معمولا در کلینیک های دندانپزشکی به دلیل هزینه لابراتواری این نوع لمینت ها امکان دادن تخفیلف و یا آفرهای خوب نیست و یا برای کاهش هزینه ها مجبورند کار ساخت را به لابراتوارهای ارزان قیمت بسپارند.
    دندانپزشکی سپیتا لبخند خود متعلق به لابراتوار پروتز دندان پور صالحی می باشد. که از این لحاظ در حال حاضر در تهران منحصر به فرد می باشد.