1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چرا بدلیجات استیل بخریم؟

شروع موضوع توسط decoricor ‏24/12/20 در انجمن مد و فشن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/18
    ارسال ها:
    45
    تشکر شده:
    17
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    این روز ها زیورآلات و بدلیجات استیل جای خود را به راحتی در زندگی و سبد خرید افراد باز کرده است و همه به نوعی از این زیورآلات استفاده می کنند.

    [​IMG]



    زیورآلات با توجه به جنس و کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت و شما باید با توجه به پول و بودجه ای که دارید آن ها را تهیه کنید.

    معمولا زیورآلات طلا نسبت به سایرین دوام بسیار بالایی دارد به طوری که می توان گفت همیشه قابل استفاده هستند و به ندرت دچار تغییر رنگ خواهند شد مگر آن که خودتان رنگ طلا را به طلای سفید تغییر داده باشید.

    اما قیمت طلا این روز ها بسیار بالا رفته و دیگر کم تر کسی قادر به خریدن آن می باشد و بیشتر مردم ترجیح می دهند جایگزین بهتر و قیمت مناسب تری را برای طلا پیدا کنند و اولین چیزی که سراغ آن می روند نقره است.

    [​IMG]

    پابند استیل فیل P183
    180,000 تومان

    کیفیت زیورآلات مختلف
    اما باید گفت که نقره هم پس از مدتی تغییر رنگ می دهد و به مراقبت های زیادی نیاز دارد و اگر قصد دارید دائم آن را در دست داشته باشید باید چند مدتی یک بار به جواهر فروشی ها مراجعه کنید تا نقره را دوباره جلا دهند.

    با وجود این ها بهتر است سراغ نوع دیگری از بدلیجات برویم که نه تنها دوام بسیار بالایی دارد بلکه قیمت آن نیز بسیار مناسب است و حتی برای حلقه ی ازدواج نیز گزینه ی بسیار خوبی محسوب می شود. آیا مایلید نام آن را بدانید؟

    در این مقاله با ما همراه باشید تا با این بدلیجات زیبا آشنا شوید و در پایان متقاعد خواهید شد که آن را خریداری کنید.

    فلزی که قصد داریم به شما معرفی کنیم استیل است و با وجود این که بسیاری از افراد اطلاعات زیادی راجع به آن ندارند در نوع خود کم نظیر است.

    استیل از نظر استحکام دوام بسیار بالایی دارد و بعید می دانم بتوانید با سرسخت ترین ابزار هم آن را تغییر شکل دهید! پس در صورتی که کار شما به گونه ای است که دائم با ابزار و وسایل سنگین سر و کار دارید باید بگویم که استیل بهترین انتخاب شماست.

    علاوه بر استحکام استیل خاصیت ضد خش نیز دارد و به ندرت اتفاق می افتد که سطح آن دارای خط و خش شود و اگر از آن دسته افرادی هستید که حوصله ی مراقبت و تمیز کردن بدلیجات را ندارید می توانید با خیال راحت از استیل استفاده کنید. بدلیجات استیل امروزه در طرح های متنوعی ساخته شده اند و با هر سلیقه ای می توان نمونه ای از آن را پیدا کرد.

    [​IMG]

    دستبند مردانه طرح صلیب B330
    210,000 تومان

    خرید انلاین از دکوریکور
    از دیگر مزایای استیل می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد. بله استیل در برابر آب مقاومت بسیاری دارد و برای خانم هایی که دائم از آب و شستشو استفاده می کنند استیل بهترین گزینه است و می توانید سال ها آن را استفاده کنید.

    حتی اگر پس از مدتی استیل خود را از جعبه در بیاورید خواهید دید که درست مثل روز اول درخشان و زیباست و هرگز نسبت به مواد مختلف عکس العملی نشان نمی دهد.

    با توجه به استحکام و دوام بالایی که استیل دارد این روز ها گزینه ی بسیار مناسبی برای حلقه ی ازدواج هم محسوب می شود و با طرح های متنوعی که برای آقایان طراحی شده بسیار گزینه ی خوبی خواهد بود.

    با تمام این مزیت ها قصد داریم یکی دیگر از ویژگی های استیل را به شما معرفی کنیم که شما را شگفت زده خواهد کرد. حتما با خود فکر می کنید که چنین بدلیجاتی با این همه مقاومت قطعا قیمت بسیار بالایی دارد اما باید گفت که خوشبختانه قیمت استیل بسیار مناسب است و حتی از نقره نیز ارزان تر است!

    پس اگر به دنبال زیورآلات با دوام هسیتید یا می خواهید آن را به شریک زندگی خود یا یکی از دوستانتان هدیه دهید بی شک استیل بهترین انتخاب خواهد بود و یک عمر برای شما قابل استفاده است.

    فروشگاه دکوریکور بزرگ ترین مرکز فروش بدلیجات با پیشینه ای موفق از شما دعوت می کند با بازدید از سایت فروشگاه متنوع ترین بدلیجات را خریداری کنید. با خرید از فروشگاه دکوریکور قیمت مناسب و اصالت کالا را یک جا تجربه کنید و با اطمینان بدلیجات خود را خریداری کنید. دکوریکور تجلی رویا های شماست!
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏24/12/20