1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه

شروع موضوع توسط tabeshestila ‏23/12/20 در انجمن آشپزخانه

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/2/20
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    5
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    کباب پز تابشی خانگی یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت مهر تابش استیلا است. این کباب پز به عنوان کباب پز بدون دود در ایران شناخته می‌شود. برای آگاهی از کباب پز خانگی محصول مهر تابش استیلا می‌توانید با کارشناسان فروش این مجموعه و شماره تماس 09129612918 تماس حاصل فرمایید.
    استفاده از کباب پز تابشی می‌تواند به راحتی فرایند طبخ کباب های شما را از هر مدل و نوعی که باشد متفاوت کند. فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید کباب کوبیده درست کنید یا کباب برگ را طبخ کنید. این کار به راحتی با استفاده از کباب پز تابشی خانگی امکان‌پذیر است. شرکت مهر تابش استیلا مخترع و تولید کننده انواع کباب پز بدون دود در ایران است. محصولات این شرکت با نام کباب پز بدون دود و یا کباب پز خانگی در بازار نیز شناخته می‌شوند. کباب پز تابشی قیمت بسیار مناسبی داشته و شما می‌توانید آن را به قیمت درب کارخانه از این سایت به‌صورت مستقیم خریداری نمایید.

    آموزش پخت کباب رول در خانه با استفاده از کباب پز تابشی خانگی
    در این مقاله قصد داریم به شما نحوه طبخ یکی از زیباترین و خوشمزه ترین کباب ها را آموزش دهیم. کباب رول یکی از مدل های متنوع کباب در ایران است که به راحتی می‌تواند آن را طبخ کرده و در هنگام مهمانی ها آن را در سفره خود قرار دهید. در این مقاله ما به شما آموزش پخت کباب رول را ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از مراحل اعلام شده طرز تهیه کباب رول را یاد گرفته و با استفاده از کباب پز خانگی آن را در خانه خود طبخ کنید.
    کباب رول یکی از خوشمزه ترین مدل های کباب است که کمتر موردتوجه قرارگرفته است. در این کباب از فیله گوساله استفاده می‌شود همچنین مدل دیگری از کباب رول با نام کباب رول میکس وجود دارد که در آن از سینه مرغ و فیله گوساله استفاده می‌شود و در آموزش‌های بعدی طرز تهیه آن را نیز به شما آموزش خواهیم داد. جهت مشاهده طرز تهیه کباب رول ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

    مواد لازم برای طبخ کباب رول با استفاده از کباب پز تابشی
    مواد لازم ارائه‌شده در ادامه برای 4 نفر مناسب بوده و شما می‌توانید در صورتی که تعداد نفرات شما کم یا زیادتر است به نسبت از مواد مورد نیاز، کم یا زیاد نمایید. توجه داشته باشید که مهم‌ترین بخش در طرز تهیه کباب رول مراحل مزه دار کردن گوشت آن است.

    مواد لازم برای طبخ کباب پز تابشی:

    • فیله گوساله 400 گرم
    • پیاز 2 عدد بزرگ
    • لیموترش: 2 عدد متوسط
    • روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
    • نمک و فلفل سیاه: 3/1 قاشق چای خوری
    • گشنیز: 2 قاشق چای‌خوری به‌صورت آسیاب شده
    • زیره: 1 قاشق چای‌خوری به‌صورت آسیاب شده
    • هویج: یک عدد متوسط
    • کرفس: یک شاخه
    • فلفل دلمه ای: یک عدد متوسط
    • کره حیوانی: 100 گرم (کره های پاستوریزه در دو مدل حیوانی و گیاهی تهیه می‌شوند که شما باید مدل حیوانی را تهیه کنید.)
    • زعفران دم شده: 2/1 فنجان چای خوری
    [​IMG]
    شرکت مهر تابش استیلا
    طرز تهیه کباب رول با استفاده از کباب پز تابشی خانگی – مرحله اول – مزه دار کردن گوشت
    برای مزه دار کردن گوش در ابتدا باید فیله های گوساله را به‌صورت ورقه های نازک در ابعاد 6 در 4 سانتی‌متر برش دهید. سپس ورقه های گوشت را در داخل یک ظرف ریخته و روی آن یک عدد آب لیموترش، روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه، گشنیز و زیره را بریزید و خوب با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط به دست آمده را داخل یک زیپ پک پلاستیکی ریخته و آن را به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از سه ساعت پیاز را به‌صورت ریز رنده کرده و آب پیاز را جدا کرده و سپس تفاله پیاز را دور ریخته و آب پیاز را به داخل زیپ پک ریخته و با گوشت حسابی مخلوط می‌کنیم یا گوشت مجدد مزه دار شود. سکس درب زیپ پک را بسته و برای سه ساعت دیگر آن را در یخچال قرار می‌دهیم.

    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه
    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
    شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

    تماس و خرید محصولات تابش استیلا
    شما می‌توانید برای سفارش محصولات تابش استیلا با شماره‌های ارائه شده در همین سایت تماس گرفته و یا از بخش تماس با ما پیام خود را ارسال نمایید.

    برای راحتی کار می توانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در تماس باشید. شما می توانید از قابلیت قرار داده شده در گوشه سمت راست صفحه استفاده کنید.

    آموزش پخت کباب رول با استفاده از کباب پز بدون دود – مرحله دوم – کوبیدن ورقه های گوشت
    بعدازاینکه ورقه های گوشت مزه دار شدند شما باید آن‌ها را به آرامی از کیسه پلاستیک زیپ پک دار خارج کرده و آن را روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با یک گوشت کوب دندانه دار (بیف کوب) ورقه های گوشت را به خوبی بکوبید تا ورقه های گوشت کمی له شده و نازک تر شوند.

    طرز تهیه کباب رول – مرحله سوم – آماده کردن محتویات داخل رول ها
    بعدازاینکه ورقه های گوشت را خوب کوبیدی، باید محتوای مد نظر آن‌ها را با هم مخلوط کرده و آماده سازی کنید. برای این کار باید هویج ها را به‌صورت خلال درآورده و فلفل دلمه و کرفس را نیز به‌صورت خلالی خرد کنید. لیموی دوم را برش داده و آب آن را روی مواد و سبزیجات خلال شده بریزید تا آن‌ها نیز مزه دار شوند.
    سپس با قاشق مقداری از مواد خلال شده را برداشته و روی ورقه های گوشت قرار داده و از سمت نازک تر گوشت آن‌ها را رول کنید به نحوی که مواد دقیقاً در داخل رول ها قرار گیرد. مراقب باشید که مواد از داخل رول ها خارج نشوند. سپس هر دو یا سه عدد گوشت رول شده را به آرامی به سیخ گرفته و سیخ‌ها را از بین آن‌ها رد کنید. مراقب باشید که رول ها باز نشوند. در هنگام به سیخ کشیدن رول ها دقت کنید که سیخ‌ها دقیقاً از قسمت انتهایی ورقه های گوشت خارج شوند تا حسابی رول ها به سیخ محکم شوند.

    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه
    از ویدئو های محصولات ما بازدید نمایید
    شما می توانید از طریق صفحات اجتمایی ما در اینستاگرام ، و یا با جست جو کردن محصول مورد نظر خود در صفحات نماشا، آپارات و همچنین جست و جو کردن آگهی های تبلیغاتی ما در سایت دیوار، با محصولات ما آشنا شوید.

    آموزش پخت کباب رول – مرحله چهارم – آماده کردن کباب رول با استفاده از کباب پز تابشی
    در ابتدا داخل سینی کباب پز خانگی را پر از آب کنید و طبقه کباب پز را روی وسط قرار دهید (در مدل های کباب پز تابشی خانگی مدل گیربکس دار و کباب پز تابشی خانگی مدل 99) سپس کباب پز را روشن کنید تا سرامیک‌های آن حسابی سرخ و گداخته شوند.
    سپس سیخ‌های کباب را به آرامی در کباب پز خانگی قرار داده و بعد از 30 ثانیه آن‌ها را بچرخانید تا هر دو سمت کباب رول ها کمی سفت شده و به‌اصطلاح خود را بگیرد.
    بعدازاین که هر سمت کباب رول ها به خوبی گفته شده می‌توانید روی آن را با مخلوط کره آب شده و زعفران با فرچه بکشید تا کباب شما حسابی خوش‌رنگ شود.
    بعدازاینکه کباب ها آماده شد می‌توانید آن‌ها را روی رنج قرار داده و میل نمایید.
    برای تزیین کباب رول خوشمزه خود می‌توانید از پیاز نازک خلال شده، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، ترشی برگ کلم یا گل‌کلم و سبزی تازه استفاده کنید.

    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی مدل گیربکس دار محصول مهر تابش استیلا
    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی – آموزش پخت کباب رول خوشمزه در خانه
    [​IMG]
    کباب پز تابشی خانگی


    کباب پز خانگی با برند تابش استیلا حاصل 40 سال تلاش و تجربه مدیران شرکت مهر تابش استیلای اراک می‌باشد. ما بر آنیم این شرکت را چنان متحول کنیم تا با توسعه کارکنان و بهبود مستمر محصولات، خدمات، انعطاف پذیری و افزایش بازدهی ، در شمار معتبرترین و مشهورترین عرضه کنندگان تجهیزات تابشی آشپزخانه‌های صنعتی درآییم.

    تمامی محصولات شرکت مهر تابش استیلا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

    سؤالات متداول
    کباب پز تابشی خانگی چیست؟

    کباب پز خانگی را می‌توان نمونه کوچک‌شده کباب پزهای تابشی بزرگ نامید. شما می‌توانید این نوع کباب پز خانگی را در محیط آشپزخانه استفاده کنید. این کباب پزهای بدون دود بوده و به‌راحتی می‌تواند در هر نوبت پخت 8 سیخ جوجه و یا 10 سیخ کوبیده را طبخ کند. کباب پز خانگی مخصوص شرکت مهر تابش استیلا است.

    آیا کباب پز بدون دود در محیط آشپزخانه قابل‌استفاده است؟

    کباب پز بدون دود را می‌توان در محیط خانه استفاده کرد. البته برای استفاده از کباب پز خانگی در محیط خانه شما باید مدل‌های خانگی آن را تهیه کنید. به این نکته توجه کنید که دمای ایجاد شده در سطح سرامیک‌های کباب پز در حدود 1200 درجه سانتی‌گراد است و در اطراف کباب پز گرما تولید شده و به همین دلیل باید از دیگر وسایل آشپزخانه و دیوار فاصله داشته باشد. همچنین در بالای کباب پز نیز باید از کابینت استفاده کرد چرا که در درازمدت گرمای ایجاد شده باعث آسیب دیدن کابینت می‌شود. بهترین مدل کباب پز تابشی خانگی محصول شرکت مهر تابش استیلا بوده و با نام کباب پز تابش استیلا نیز شناخته می‌شود.

    آیا کباب پز بدون دود استاندارد است؟

    کباب پز بدون دود که با نام کباب پز تابش استیلا شناخته می‌شود در شرکت مهر تابش استیلا کاملاً استاندارد بوده و به‌عنوان شاخص کباب پز خانگی استاندارد شناخته می‌شود. این شرکت موفق به دریافت نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد برای تمامی دستگاه‌های کباب پز تابشی خود (تمامی مدل‌های خانگی و صنعتی) شده است. همچنین نمونه‌های صادراتی نیز دارای استانداردهای بین‌المللی بوده و به‌عنوان کباب پز تابش استیلا فروخته می‌شود. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از کباب پزهای تولیدشده این شرکت در کشورهای مختلف استفاده می‌شوند. بااین‌حال در هنگام خرید کباب پز بدون دود حتماً دقت کنید که نشان استاندارد اصلی را داشته باشند چرا که امکان بروز حادثه بسیار بالا است. تنها کباب پز خانگی استاندارد در ایران تولید شرکت مهر تابش استیلا است.

    آیا کباب پز تابشی خانگی ایمن است؟

    کباب پز تابشی خانگی درصورتی‌که دارای نشان استاندارد باشد کاملاً ایمن خواهد بود. در مدل‌های صنعتی از نوعی شیر مخصوص استفاده می‌شود که در صورت افزایش و یا کاهش فشار گاز به‌صورت خودکار گاز ورودی به دستگاه قطع شود. همچنین مدل‌های اتوماتیک با استفاده از برق 12 ولت کار می‌کنند و حتی قابلیت کار با یک باتری 12 ولت را هم دارا هستند. در نتیجه استفاده از کباب پز تابش استیلا در محیط‌های خانگی و رستورانی کاملاً بلامانع است. البته در هنگام استفاده باید به موارد ایمنی ذکر شده در دفترچه راهنمای محصول دقت شود. تمام کباب پزهای تولیدشده در مجموعه مهر تابش استیلا دارای نشان استاندارد می‌باشند.

    چه کباب‌هایی می‌توان در کباب پز بدون دود را پخت؟

    کباب پز بدون دود قابلیت طبخ انواع کباب کوبیده و جوجه کباب را دارد. همچنین انواع کباب‌های ترکیبی و میکس، برگ و مدل‌های سفارشی نیز در این کباب پزها قابل‌طبخ است. درصورتی‌که کباب‌های عریض مانند کباب بناب را در دستور طبخ دارید باید از کباب‌های عریض استفاده کنید. مجموعه مهر تابش استیلا انواع کباب پزها را در مدل‌های عریض و معمولی با نام کباب پز تابش استیلا تولید و روانه بازار می‌کند. هیچ تفاوتی در عملکرد و ظرفیت طبخ کباب پز تابشی عریض وجود ندارد و این مدل کباب پزها تنها عرض بیشتری داشته و مناسب برای طبخ کباب ها بنابی هستند. کباب پز تابشی قیمت بسیار مناسبی داشته و به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می‌شود.

    آیا در کباب پز تابش استیلا می‌توان غذای دیگری طبخ کرد؟

    کباب پز خانگی یا همان کباب پز تابش استیلا توانایی طبخ انواع کباب و جوجه کباب را دارا است. همچنین به دلیل استفاده از شلف توری در کباب پز تابش استیلا شما می‌توانید به‌راحتی انواع پیتزا، همبرگر، بادمجان کبابی، بلال کبابی، ماهی، کتلت و سیب‌زمینی کباب و دیگر موارد را طبخ کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏23/12/20