1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آیا بدلیجات نیم ست دارد؟

شروع موضوع توسط decoricor ‏20/12/20 در انجمن مد و فشن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/18
    ارسال ها:
    45
    تشکر شده:
    17
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    بدلیجات همیشه از محبوب ترین و پر طرفدار ترین چیزهایی هستند که می توان به افراد هدیه داد و معمولا کم تر کسی را می توان یافت که از بدلیجات و اکسسوری های مختلف استقبال نکند.

    [​IMG]

    بدلیجات نقش مهمی در ظاهر افراد دارند و به همین واسطه تنوع بسیار زیادی دارند یعنی شما با هر استایلی می توانید از بدلیجات استفاده کنید و برای هر سلیقه ای اجناس خاصی پیدا می شود.
    بدلیجات در انواع طلا و نقره و یا چوبی و کنفی و حتی پارچه ای تولید می شوند که بر اساس قیمت با هم تفاوت های زیادی دارند.
    اما مسئله ی اصلی در رابطه با بدلیجات این است که هرکدام از آن ها در صورتی که با بدلیجات هم شکل خود ست شوند زیبایی دو چندانی خواهند داشت. با ما همراه باشید تا انواع بدلیجات را با ست ها و نیم ست های آن ها بررسی کنیم.

    [​IMG]


    ست گردنبند میله ای قلب Se361
    500,000 تومان

    مدل بدلیجات نیم ست
    این مورد کاملا به خواست و سلیقه ی شما بستگی دارد که آیا بدلیجات را با ست هایشان استفاده کنید یا به تنهایی.

    اما باید گفت که استفاده از ست ها و نیم ست ها در کنار هم بسیار جذاب خواهند بود زیرا به نوعی یکپارچگی و هماهنگی را در ظاهر شما نمایان می کنند و نمود زیبایی از نظم در شخصیت شما هستند.

    شخصی را تصور کنید که یک گردنبند نقره به شکل ستاره را در گردن دارد و دستبند استیل با طرح بی نهایت و به رنگ سفید را دور مچ بسته و گوشواره های حلقه ای درشت رنگی را به گوش ها آویخته است. خودتان قضاوت کنید که نمای این شخص در ذهن شما چگونه خوهد بود؟

    قبل از آن که با شما صحبت کند شخصیت وی را چگونه تصور می کنید؟ احتمالا فردی که به نظم و ترتیب اعتقاد خاصی ندارد و می گوید هر چه پیش آید خوش آید!
    به جزئیات اصلا توجهی ندارد و نظر دیگران اصلا برایش مهم نیست. البته که هرگز نمی توان ظاهر هیچ کس را قضاوت کرد اما چنین پیشبینی هایی هرچند نادرست ممکن است به ذهن افراد خطور کند.
    اما در مقابل فردی را تصور کنید که گردنبند و گوشوار و دستبند سفید و از جنس نقره را برای زینت دادن به ظاهر خود استفاده کرده که هر سه طرح تک ستاره را دارد.
    این فرد در نظر بیشتر افراد به عنوان شخصی منظم و ساده و در عین حال زیبا جلوه می کند که به نظم و هماهنگی همه چپز توجه می کند.
    ممکن است این پیشبینی ها همیشه درست نباشد اما این را به قطع به شما می گویم که ظاهر افراد نمودی از درون آن هاست و از شیوه ی پوشش آن ها می توان اعتقاداتشان را حدس زد.

    [​IMG]


    سرویس طرح آفریقایی روکش طلا Se119
    180,000 تومان

    خرید از دکوریکور
    پس اگر شما هم به نظم و هماهنگی در پوشش خود علاقه دارید پیشنهاد می کنیم از ست ها و نیم ست ها استفاده کنید. اصولا نیم ست ها کامل نیستند و فقط شامل سه عدد بدلیجات می شوند به عنوان مثال گردنبند و گوشوار و دستبند.
    گردنبند و گوشوار همیشه عضو ثابت تمام نیم ست ها محسوب می شوند و عضو سوم می تواند متغیبر باشد که شامل انگشتر یا دستبند می شود.
    اما در صورتی که گردنبند و گوشوار و دستبند به همراه انگشتر باشند دیگر نیم ست نیستند و یک ست کامل خواهند بود. ست های کامل حتی می توانند اجزای دیگری مثل پابند هم داشته باشند اما عموم آن ها به همین شکل خواهند بود.
    در صورتی که همیشه حلقه ی ازدواج را در دست دارید پیشنهاد می کنیم از نیم ست های بدون انگشتر استفاده کنید و در این صورت دیگر از ساعت مچی استفاده نکنید زیرا دستبند به تنهایی کفایت می کند.
    بهتر است در دستی که انگشتر دارید از دستبند استفاده نکنید و به عنوان مثال اگر انگشتر شما در دست چپ است دستبند را به دست راست ببندید و برعکس.
    معمولا تمام فروشگاه های فروش بدلیجات ست و نیم ست هم دارند اما اگر به دنبال بیشترین تنوع و بالا ترین کیفیت هستید از شما دعوت می کنیم به فرشگاه دکوریکور سر بزنید تا در بزرگ ترین مرکز ساخت و فروش بدلیجات لذت یک خرید خوب را تجربه کنید.
    ما همواره در کنار شما هستیم و بهترین ها را برای شما به ارمغان می آوریم
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏20/12/20