1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بدلیجات مخصوص کودکان کدامند؟

شروع موضوع توسط decoricor ‏13/12/20 در انجمن مد و فشن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏5/5/18
    ارسال ها:
    45
    تشکر شده:
    17
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    زن
    بدلیجات و اکسسوری ها همیشه از محبوب ترین خرید ها برای افراد محسوب می شوند و مخاطبان این کالای پر طرفدار سن و جنسیت نمی شناسد. در زیر به برخی از بدلیجات مخصوص کودکان می پردازیم.

    در واقع می توان گفت هم مردان و هم زنان در هر رده ی سنی که باشند علاقه ی زیادی به استفاده از این اکسسوری ها دارند.

    یکی از طرفداران این بدلیجات کودکان هستند! آن ها حتی اگر از این بدلیجات استفاده هم نکنند باز هم دوست دارند این زیورآلات رنگارنگ را بخرند و یا هدیه بگیرند.

    پس اگر اطرافتان کودکی را می شناسید که قصد دارید برای او هدیه ای تهیه کنید این زیورآلات بهترین انتخاب هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بدلیجات مخصوص کودکان و انواع آن ها را بررسی کنیم.

    همان طور که گفتیم کودکان علاقه ی زیادی به بدلیجات دارند اما به طور کلی دختر بچه ها بیشتر میل به خرید این گونه وسایل را از خود نشان می دهند زیرا طیف بدلیجات برای دختر بچه ها تنوع بیشتری دارد اما پسر بچه ها نیز به این بدلیجات علاقه ی زیادی دارند و بیشتر سراغ ساعت ها و دستبند های اسپرت می روند.

    [​IMG]

    سنجاق سينه سنگ بیضی نارنجی BR142
    160,000 تومان

    بدلیجات مخصوص کودکان را بشناسیم
    اولین اصلی که هنگام خرید بدلیجات برای کودکان باید در نظر بگیریم امنیت و راحتی آن هاست. قفل و بست این بدلیجات باید به گونه ای طراحی شده باشند که به راحتی بسته شوند و در هنگام بازی و جنب و جوش قفل آن باز نشده و گم نشود.

    اصل راحتی بچه ها نیز بسیار اهمیت دارد و بدلیجاتی که برای آن ها خریداری می کنیم باید به گونه ای طراحی شده باشند که قفل یا تزئینات آن بدن بچه ها را اذیت نکند.

    به عنوان مثال برخی از گوشواره ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت دو روز استفاده ی مداوم گوش بچه ها را زخم می کنند و یا گردنبند هایی که به علت زنجیر های مدل دار گردن بچه ها را آزار می دهد.

    پس بهترین بدلیجات برای این گروه سنی بدلیجاتی ساده و راحت است. به عنوان مثال گوشواره های حلقه ای هم دوام خوبی دارند و هم بسیار راحتند و می توان برای بچه ها آن را خریداری کرد.

    البته که راحتی و امنیت بدلیجات برای همه اهمیت دارد اما بزرگ تر ها بیشتر می توانند بر بدلیجات خود کنترل داشته باشند و هنگام عدم نیاز آن ها را در بیاورند اما بچه ها اصلا در قید و بند این گونه رفتار ها نیستند و بهتر است راحتی و آسایش آن ها را در اولویت قرار دهیم.

    مشخصات بدلیجات مخصوص کودکان
    بدلیجات مخصوص کودکان در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود تا ظاهر جذابی برای آن ها داشته باشد و بهتر است هنگام خرید سلیقه ی آن ها را نیز مد نظر قرار دهیم.

    بدلیجات مخصوص در کودکان در سایز ها و ابعاد بسیار کوچک طراحی می شوند و بسیار شکل و شمایل جالبی دارند اما به دلیل سایزی که دارند همین اندازه نیز به راحتی ممکن است گم شوند پس در نگهداری آن ها باید دقت زیادی داشته باشیم. بهتر است کودکان را در انتخاب بدلیجات آزاد بگذاریم زیرا ممکن است به اندازه ی بزرگ تر ها علاقه ای به استفاده از تمام آن ها را نداشته باشند و به عنوان مثال فقط انگشتر را دوست داشته باشند.

    در این موارد بهتر است آزادی عمل به آن ها بدهیم تا کم کم علایق خود را بشناسند. بدلیجاتی که آویز های زیادی دارند ممکن است برای کودکان مناسب نباشد زیرا نمی توانند به راحتی بازی کنند و بهتر است مدل های ساده را برای آن ها خریداری کنیم.

    [​IMG]

    ست گردنبند موشک زنانه مردانه Se357
    500,000 تومان

    خرید بدلیجات مخصوص کودکان از دکوریکور
    و در آخر کیفیت بدلیجات کودکان اصل بسیار مهمی است زیرا آن ها در طول روز مدام در حال فعالیت هستند و ممکن است بار ها با رطوبت آب و مواد غذایی مختلف سر و کار داشته باشند و در صورتی که بدلیجات با کیفیتی نداشته باشند باید به زود آن ها را راهی سطل زباله کنید!

    فروشگاه دکوریکور بزرگ ترین مرکز تولید و فروش بدلیجات برای تمام سنین است و با ساخت اجناس با کیفیت خرید شما را تضمین می کند.

    در همین راستا از شما عزیزان دعوت می کنیم تا به فروشگاه اینترنتی دکوریکور سر بزنید و با هر بودجه و سلیقه ای به راحتی سفارشات خود را ثبت کنید. دکوریکور تجسم رویا های شماست!
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏13/12/20