1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

انواع نخ های لیفت صورت و مزایای آن

شروع موضوع توسط zibaeihayeruz ‏5/12/20 در انجمن مقالات پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏21/5/20
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    انواع نخ های لیفت صورت و مزایای آن

    لیفت صورت از جراحی های زیبایی است که نوع لیفت صورت با نخ طرفداران زیادی را پیدا کرده ااست در ادامه انواع نخ های لیفت صورت و مزایای جوانسازی صورت با لیفت را توضیح میدهیم؛

    تعریف کامل لیفت صورت چیست ؟



    [​IMG]

    نخ های جذبی

    این نوع نخ ا با محیط زیست سازگار هستند و بعد از مدتی توسط بدن بدون اینکه واکنشی داشته باشند جذب میشوند. این نوع نخ های را نخ های ماندگار مینامند.


    نخ‌های غیرقابل جذب

    این نوع نخ ها از طلا و فیبرهای سنتتیک ساخته شده اند که تا زمانی که در نیایند در زیر پوست و هر جایی که قرار بگیرند میمانند و برای مشکلات حاد پوستی و برخی لیفت ها مثل لیفت گردن استفاده میشود.


    نخ‌های ترکیبی

    بخشي از این نخ ها قابل جذب و بخشی دیگر به صورت تکه تکه در زیر پوست باقی می مانند مانند نخ های اینستالیفت


    مزایای لیفت صورت با نخ

    نتایج طبیعی

    در این روش نتیجه بسیار طبیعی هستند و صورت به صورت کاملا طبیعی کشیده میشود و برخی از بخش های صورت مانند بینی یا لب دیگر تغییری نخواهند کرد در صورتی که در روش های دیگر لیفت صورت ممکن است این تغییرات را به همراه داشته باشد.


    ایمنی بالا

    لیفت با نخ در نواحی مانند ابرو و پلک ها استفاده میشود . این روش برعکس سایر روش ها در نواحی حساس صورت نیز هم استفاده میشود.

    برای جلوگیری از عوارض آن باید آن را در مطب پزشک انجام دهید.



    نتایج لیفت با نخ عالی است


    ریکاوری سریع

    دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری حداکثر ۵ روز طول می‌کشد. برخلاف جراحی لیفت، در این مدت نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای ندارید و می‌توانید به کارهای روزمره خود مشغول شوید. اما رفتن به سرکار، رویدادهای اجتماعی یا ورزش را توصیه نمی‌کنیم.

    جای زخم باقی نمی ماند

    لیفت نخ در عرض یک هفته دوره نقاهت دارد و جاری زخم های آن در این مدت از بین میروند . برای برخی این شوال ایجاد میشوند که سوراخ های ایجاد شده با نخ از بین میروند؟

    بله این سوراخ خا بسیار کوچک هستند و با چشم دیده نمیشوند.



    هزینه مناسب

    هزینه لیفت صورت البته با استفاده از نخ نسبت به جراحی های زیبایی دیگر به نسبت هزینه کمتری را در بر میگیرد ؛ زیرا در این روش به بیهوشی نیازی نیست و در همان مطب دکتر بدون بردن به بیمارستان و بستری شدن انجام میشود.

    قیمت لیفت صورت بسته به چین و چروک های صورت شما و نوع پوست شما می باشد که برای تعیین کردن دقیق آن باید به مطب دکتر دوغایی به صورت حضوری تشریف ببرید.


    منبع :

    دکترمهران دوغایی
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/12/20
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    بسیار عالی . کلینیک دکتر پاکدل بهترین کلینیک زیبایی در تهران هست . پیشنهاد می کنم برای انجام کارهای زیباییون اونجا برید . بعضی از خدمات زیباییششون شامل : تزریق ژل لب ، تزریق بوتاکس ،کاشت مو،کاشت ریش ، کاشت ابرو طبیعی ، لیزر موهای زائد ، مزوتراپی ، میکرونیدلینگ ،بلفاروپلاستی ، لیفت شقیقه ، پروتز سینه ، رژیم لاغری ، فیشیال صورت ، فیشیال
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/12/20