1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

قیمت روز خودرو خارجی روی خط نوسان

شروع موضوع توسط zeynabzizi ‏2/12/20 در انجمن خودرو خارجی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/11/20
    ارسال ها:
    11
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    نیسان ایکس تریل این خودروی زیبای ژاپنی دارای کیفیت ساخت بالایی است. پیشرانه‌ی پرقدرت 4 سیلندری در این خودرو قادر به تولید 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 210 کیلومتر بر ساعت است. نیسان ایکس تریل دارای مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر است. آپشن های به کار رفته در مدل‌های به روز تر خودرو بیشتر است. و در کل نیسان ایکس تریل خودرویی با امکانات رفاهی مناسب نظیر دارا بودن کروز کنترل، کنترل کشش، کنترل پایداری، سانروف پاناروما، سنسور باران، رینگ 18 اینچی از جنس آلومینیوم، سیستم کنترل شاسی فعال و …. است. جعبه‌دنده‌ی این خودرو مانند کولیوس است. البته خودرو ایراداتی هم دارد. و می‌توان به شتاب اولیه ضعیف آن اشاره کرد.

    میتسوبیشی اوتلندر

    [​IMG]

    اوتلندر محصول کمپانی میتسوبیشی ژاپن است. و یکی از محبوب‌ترین کراس‌های ایران به حساب می‌آید. این خودروی مدرن و شیک در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت میتسوبیشی ژاپن طراحی و تولید و عرضه شد. تجربه‌ی رانندگی با اوتلندر بسیار دل‌انگیز است.

    این شاسی بلند خوش استایل ژاپنی طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان داشت. و همین موضوع باعث شد نسل‌های بعدی این خودرو نیز به بازار معرفی شود. موتور پرقدرت 4 سیلندری در این خودرو توان تولید 166 اسب بخار و 219 نیوتن گشتاور را دارد. خودرو دارای شتاب صفر تا صدی 10.5 ثانیه است.

    این خودروی جادار دارای امکانات رفاهی قابل قبولی چون رینگ آلومینیومی 18 اینچی، گرم‌کن صندلی راننده و سرنشین جلو ، فرمان چرمی، صندلی تاشو عقب، کنترل سیستم صوتی، سانروف و باز و بسته شدن الکترونیکی درب صندوق بار و …..است. مدل 2015 این خودرو دارای هفت صندلی در سه ردیف است. و در مدل 2014 پنج صندلی در دو ردیف دارد.

    کیا اسپورتیج

    کمپانی کیا در سال ۲۰۰۵ نسل دوم این شاسی بلند را به بازار عرضه کرد. و چند سال بعد در سال 2011 این خودرو وارد ایران شد. کیا اسپورتیج در دو مدل دو دیفرانسیل و دیفرانسیل جلو تولید و به بازار ارائه شده است. ولی فقط مدل دو دیفرانسیل آن در ایران وجود دارد. به دلیل ظاهر زیبای ماشین و امکانات رفاهی مناسب و خدمات پس از فروش خوب این خودرو مورد اقبال افراد زیادی واقع شد. در ایران دو شرکت کرمان موتور و آسان موتور عهده‌دار واردات و عرضه‌ی این خودرو بودند. به جز این دو شرکت، عده‌ای نیز به طور شخصی خودرو را وارد کردند.

    خودروهایی که به طور شخصی وارد شد نسبت به خودروهای شرکتی امکانات بیشتری داشتند. به عنوان مثال نمونه‌ی وارداتی از طریق اشخاص دارای گرم‌کن صندلی عقب و سنسور جلو است. به طور کلی خودرو از نظر فنی، ایمنی و رفاهی اوضاع قابل قبولی دارد.

    [​IMG]

    در نوسانات قیمت خودرو از همراه مکانیک اطلاعات بگیرید

    این روزها با توجه به افزایش قیمت خودرو و همچنین نوسانات عجیب و غریب قیمت به صورت روزانه و حتی ساعتی برای معاملات خود بایستی یک گزینه مطمئن و در دسترس داشته باشید. برای دسترسی راحت به قیمت روز خودرو‌های مختلف می توانید اپلیکیشن همراه مکانیک را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و یا با مراجعه به وبسایت همراه مکانیک از ابزار قیمت خودروی همراه مکانیک استفاده نمایید.

    برای محاسبه قیمت کافیست تنها با چند کلیک ساده و وارد کردن اطلاعاتی در مدت زمانی کوتاه به قیمت خودرو مورد نظر دست پیدا کنید. پس همین حالا وارد سایت hamrah-mechanic.com/carprice شوید و قیمت خودرو مورد نظرتان را ببینید.

    • [​IMG]
      نرم افزار تبدیل عکس به کارتون Liangzhu Photo to Cartoon 4.0.8 Portable
    • [​IMG]
      دانلود بازی Commander: Conquest of the Americas 2010 با لینک مستقیم
    • [​IMG]
      دانلود بازی Tennis World Tour 2 برای کامپیوتر
    • [​IMG]
      دانلود Avira AntiVirus Pro v15.0.2006.1895 – آنتی ویروس اویرا
    QR کد مطلب (مخصوص انتقال مطلب به موبایل و تبلت)
    [​IMG]
    اشتراک گذاری:
    امتیاز مطلب :



    لینک کوتاه مطلب :
    مشترک آخرین مطالب ما در ایمیل خود شوید
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏2/12/20