1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ماژول نورپردازی هوشمند

شروع موضوع توسط faham ‏25/11/20 در انجمن مهندسی برق

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/11/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    یکی از جذابترین تجهیزات بی ام اس ساختمان، ماژول نورپردازی هوشمند است. این ماژول را با نام کنترلر RGB نیز می شناسند. وظیفه این ماژول ها تغییر رنگ نورپزدازی است. برای نورپردازی از شیلنگ های نوری استفاده می شود. این شیلنگ ها در انواع چند رنگ و تک رنگ در بازار موجود هستند. نوع چند رنگ یا مولتی کالر آن، با نام شیلنگ RGB در بازار مرسوم است.
    این حروف مخفف کلمات RED, GREEN , BLUE به معنای قرمز، سبز و آبی هستند. براساس مطالعات انجام شده این سه رنگ منشا تشکیل همه رنگ ها هستند. تمام رنگ های موجود در طبیعت از ترکیب این سه رنگ با نسبت های متفاوت به دست می آیند. با ترکیب این سه رنگ می توان تا 16000000 (16 میلیون) رنگ را به دست آورد. جالب است بدانیر صفحه نمایش تلویزیون، موبایل و مانیتور نیز از همین تکنولوژی استفاده می کنند.
    اگر یک ماژول کنترلی بتواند شدت های مختلف این سه رنگ را تنظیم کند، قادر خواهد بود رنگ های متفاوتی تولید کند. ماژول نورپردازی هوشمند این کار را برای شما انجام می دهد. علاوه بر این ازطریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل است. برای تغییر رنگ نورپردازی محیط کافی است اپلیکیشن را باز کنید و نشانگر را بر روی رنگ مورد نظر قرار دهید. به همین راحتی ...
    شرکت خانه هوشمند فهام یک شرکت دانش بنیان ایرانی است که در زمینه محصولات هوشمندسازی ساختمان فعالیت می کند. یکی از محصولات تولیدی این شرکت ماژول نورپزدازی هوشمند فهام است. این ماژول توانایی تولید 16000000 رنگ متفاوت به کمک شیلنگ های RGB را دارد. نصب و راه اندازی این ماژول بسیار راحت است. کافی است سیم های مربوط به هر رنگ را به ترمینال مربوطه بر روی ماژول نصب کنید. علاوه بر استفاده از اپلیکیشن، این ماژول از طریق ریموت کنترل نیز قابل کنترل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت خانه هوشمند فهام دیدن کنید:
    fahamsmart.ir
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/11/20