1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تفاوت لپ تاپ های ایسوس در سری های مختلف

شروع موضوع توسط shajaretoba ‏22/11/20 در انجمن لپ تاپ ها

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/11/20
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    3
    معمولا شرکت ها و برندهای مختلف برای محصولات خودشان نام های مختلفی را انتخاب می کنند و در واقع محصولات خودشان را دسته بندی کرده و در اختیار مشتری قرار می دهند. هرکدام از این محصولات ویژگی های مخصوصی دارند که بهتر است شما قبل از خرید با آن ها آشنا شوید. برند ایسوس هم از این قاعده مثتثنی نیست و لپ تاپ های خودش را در دسته بندی های مختلفی در اختیار مردم قرار می دهد. اگر قصد دارید با تفاوت لپ تاپ های ایسوس آشنا شوید تا انتها این مطلب را دنبال کنید. ما در این مطلب دسته های مختلف لپ تاپ شرکت ایسوس را به شما معرفی خواهیم کرد.

    لپ تاپ های ایسوس سری n
    لپ تاپ های سری n که معروف هستند به لپ تاپ های مولتی مدیا ایسوس، ویژگی های خاصی را شامل می شوند. از تفاوت لپ تاپ های ایسوس در سری n با دیگر سری ها در نمایشگر آن ها می باشد که نمایشگر های این دسته لپ تاپ ها نسبت به دیگر لپ تاپ ها از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. همچنین همانطور که از شهرت این دستگاه ها مشخص می شود، صدای آن ها هم بسیار مناسب می باشد و کیفیت بالایی دارد. در کل این سری از لپ تاپ ایسوس مناسب افرادی است که تماشای فیلم، انجام بازی های با سطح متوسط و افرادی که به یک لپ تاپ معمولی نیاز دارند می باشد و تفاوت لپ تاپ های ایسوس در این سری با سری های دیگر ایسوس زیاد نمی باشد.

    [​IMG]





    تفاوت لپ تاپ های ایسوس سری r باسایر سری های ایسوس
    یکی از پرطرفدارترین سری های لپ تاپ ایسوس، سری rمی باشد. این سری از لپ تاپ ایسوس دارای قدرت سخت افزاری بالایی می باشد و از تفاوت لپ تاپ های ایسوس این سری با دیگر نسخه های لپ تاپ ایسوس طراحی شیک و زیبای آن ها می باشد. وزن لپ تاپ های سری r تنها 2.5 کیلوگرم می باشد و حمل آن ها شما را اذیت نمی کند. لپ تاپ های این سری از تولیدات برند ایسوس همچنین قیمت های مناسب و متفاوتی را دارد که نسبتا برای خریدار می توانید مفید باشد. در این سری لپ تاپ ایسوس از پردازنده های نسل هشتم استفاده شده است که قدرت بیشتری نسبت به پردازنده های قبلی دارد و یکی از تفاوت لپ تاپ های ایسوس سری r با دیگر لپ تاپ های ایسوس می باشد. همچنین یکی از بهترین محصولات سری r ایسوس شماره 542 آن می باشد. این مدل لپ تاپ از 1 ترابایت فضای حافظه استفاده می برد و در رنگ های مختلفی به فروش می رسد. پردازنده مرکزی آن از نوع کورای 7 می باشد و 8 مگابایت حافظه کش دارد.

    حافظه رم این سری از ایسوس 12 گیگابایت می باشد و از صفحه نمایش 15.6 اینچی برای خروجی تصویر خود استفاده می کند. این مدل از دستگاه ایسوس به غیر اتصال یو اس بی از سایر اتصالات مثل شبکه بی سیم استفاده می کند. این لپ تاپ ها از عمری باطری 5 ساعته که البته عمر باطری پاییمی محسوب می شود بهره می برند و یکی از ضعف های آن ها همین مورد می باشد. این ها تنها جزئی از تفاوت لپ تاپ های ایسوس سری r با دیگر انواع لپ تاپ ایسوس می باشد.

    [​IMG]

    ویژگی های لپ تاپ ایسوس سری k
    سری k را در کنار سری x از لپ تاپ ایسوس می توان به عنوان پرطرفدارترین محصولات آن نام برد. این دو سری از برند ایسوس بیشترین سهم فروش را در اختیار دارند. اولین دلیل خرید این سری از محصولات آن ها که در واقع بزرگترین تفاوت لپ تاپ های ایسوس سری k و x با سایر لپ تاپ های ایسوس می باشد، قیمت آن ها می باشد که نسبت به سری n و همچنین سری g از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار است. دلیل دوم هم مرتبط با دلیل اول است، در واقع لپ تاپ ایسوس در دو سری k و x امکاناتی را دارا هستند که برای اکثر مردم جلب توجه بیشتری می کند. اکثر مردم از لپ تاپ تنها بازی کردن، فیلم دیدن و موزیک گوش دادن را می خواهند که این سری از لپ تاپ نیاز آن ها را برآورده می کند و به همین دلیل قیمت آن ها هم پایین تر می باشد. در بین دو سری گفته شده البته سری k معقول تر به نظر می رسد. لپ تاپ های سری k ایسوس از پردازنده قوی تری نسبت به دیگر مدل های آن بهره می برد. همچنین از دیگر تفاوت لپ تاپ های ایسوس ،سری k در قدرت گرافیک آن ها هم می باشد که نسبت به سری x قوی تر می باشند.

    تفاوت لپ تاپ های ایسوس سری zenbook و vivobook
    لپ تاپ های vivobook و زن بوک دو نوع از لپ تاپ های ایسوس محسوب می شوند. لپ تاپ های نوع vivobook از لپ تاپ های میان رده ایسوس محسوب می شوند و از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند. از این جهت می باشد که این نوع از لپ تاپ ایسوس بسیار پرفروش می باشد. نمایشگر این نوع از لپ تاپ ایسوس از حرارتی و براق می باشد. البته کار کردن با این نوع لپ تاپ در زیر نور زیاد دشوار می شود. تفاوت لپ تاپ های ایسوس بین مدل زن بوک و vivobook بیشتر در جزئیات آن ها می باشد. زن بوک ها عموما لپ تاپ هایی با طراحی شیک می باشند و وزن کمی دارند. تولید این مدل از لپ تاپ ایسوس در سال 2012 بسیار گسترش پیدا کرد. سیستم سخت افزاری این لپ تاپ ها هم بسیار قوی به نظر می رسد.

    [​IMG]

    معرفی بهترین لپ تاپ ایسوس از 2018 تا به امروز
    معمولا کاربران برای خرید لپ تاپ های ایسوس و یا هر لپ تاپ دیگری شرایطی را در نظر می گیرند. تفاوت لپ تاپ های ایسوس در این شرایط است که مشتریان را جذب آن ها می کند. از جمله تفاوت لپ تاپ های ایسوس که همه به دنبال آن ها هستند تا بهترین آن ها را داشته باشند می توان به کیفیت گرافیک، قدرت پردازنده و مقدار رم دستگاه اشاره کرد. در مجموع در سال 2018 تعداد 5 لپ تاپ به عنوان پرطرفدارترین لپ تاپ های ایسوس مشخص شدند. لپ تاپ ایسوسk556ur i5، لپ تاپ ایسوس k542uf i5، لپ تاپ ایسوس k550ik، لپ تاپ ایسوس x542un i7 و لپ تاپ ایسوس r542bp از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات ایسوس از سال 2018 بودند.

    شجره طوبی
     
    Αli язza از این پست تشکر کرده است.