1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

شروع موضوع توسط shajaretoba ‏11/11/20 در انجمن گجت های پوشیدنی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/11/20
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    3
    چند سالی می‌شود که استفاده از ساعت هوشمند بسیار فراگیر شده و کمپانی‌های مختلفی از جمله سامسونگ به تولید این محصول تحت عنوان «گلکسی واچ» پرداخته است. جدیدترین اسمارت واچ سامسونگ یعنی “galaxy Watch 3” به تازگی و در آگوست ۲۰۲۰ معرفی و راهی بازار شد.

    این مقاله از جهات زیر جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ را مورد بررسی قرار داده است:

    • طراحی
    • سایز و جنس نمایشگر
    • نرم‌افزار
    • سخت‌افزار و طول عمر باتری
    • قیمت
    • ویژگی‌های جالب و کاربردی

    طراحی

    سامسونگ باز هم طراحی کلاسیک گرد را برای این اسمارت واچ در نظر گرفته، اما تا حدودی سعی کرده نسبت به نسل قبلی سلیقه بیشتری به خرج دهد. بند ساعت از چرم ساخته شده، فریم از جنس فولاد ضد زنگ است و بر اساس ادعای سامسونگ به شدت در برابر ضربه مقاوم است، پس اگر از آن دسته افرادی هستنید که دائماً دستتان به اجسام و در و دیوار برخورد می‌کند با خیال راحت از این مدل استفاده کنید! به نظر شما بهترین و محبوب‌ترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۰ متعلق به کدام برند است؟ با ما همراه باشید تا در پایان ویژگی‌های جالب جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ را بیان کنیم…

    اگر به ساعت هوشمند و گجت‌های پوشیدنی علاقه داشته باشید به سرعت جذب این مدل خواهید شد؛ ویژگی بارز و جالب توجه گلکسی واچ ۳ چرخشی بودن قابش است که شما را محدود به استفاده از نمایشگر کوچک نمی‌کند و کار کردن با ساعت را تا حد زیادی سهولت می‌بخشد. دو دکمه فیزیکی نیز کنار ساعت تعبیه شده که یکی از آنها نقش «دکمه‌ی بک» یا همان برگشت را ایفا می‌کند و دیگری علاوه‌بر خاموش و روشن کردن ساعت، شما را به «هوم اسکرین» یا صفحه‌ی اصلی انتقال می دهد!

    [​IMG]



    جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ

    نمایشگر
    سایز ۴۵ میلی‌متری نمایشگر ۱.۴ اینچی باتری ۳۴۰ میلی‌آمپری
    سایز ۴۱ میلی‌متری نمایشگر ۱.۲ اینچی باتری ۲۴۷ میلی‌آمپری
    تفاوت ۲ نسخه گلکسی وات در یک نگاه

    گلکسی واچ ۳ در دو سایز ۴۵ و ۴۱ میلی‌متری عرضه شده که به ترتیب سایز نمایشگر ۱.۴ و ۱.۲ اینچی برایشان در نظر گرفته شده است. صفحه‌نمایش از جنس سوپرآمولد ساخته شده و گوریلاگلس DX مسئولیت محافظت از نمایشگر را به عهده دارد! باید گفت که روشنایی صفحه‌نمایش خیره‌کنندست و حتی در نور زیاد روز به خوبی دیده می‌‌شود.



    [​IMG]

    گلکسی واچ ۳

    سخت‌افزار و طول عمر باتری
    سامسونگ از پردازنده‌ی اختصاصی اگزینوس ۹۱۱۰ استفاده کرده، همچنین ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱ گیگابایت رم را برای گلکسی واچ ۳ در نظر گرفته است. یک باتری ۳۴۰ یا ۲۴۷ میلی‌آمپری نیز به منظور تامین انرژی این ساعت هوشمند به خدمت گرفته شده است؛ اگر کاربرعادی باشید ۲ یا ۳ روز یک بار و اگر استفاده بیشتری داشته باشید روزی یکبار باید این ساعت هوشمند سامسونگ را شارژ کنید!

    نکته: اگر باتری ساعت کم بود و دسترسی به شارژر نداشتید، کافیست ۳ مرتبه پشت سر هم روی صفحه ضربه بزنید تا حالت ذخیره انرژی فعال شود و برای غیرفعال کردن آن نیز همین کار را مجدداً تکرار کنید!

    در مورد قیمت این مدل باید گفت که گلکسی واچ۳ با قیمت جهانی ۴۰۰ دلار راهی بازار شده است!

    نرم‌افزار
    گلکسی واچ ۳ با سیستم عامل “Tizen” ران می‌شود، گلکسی استور به صورت پیش‌فرض در این مدل وجود دارد و به شما اجازه‌ی نصب هر برنامه‌ای را می‌دهد. قابلیت نمایشگر همیشه روشن در گلسی واچ ۳ دیده می‌شود ولی این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از این ویژگی با مصرف باتری بیشتری همراه خواهد بود!

    نمایش ساعت و خیلی چیزهای دیگر را می‌توانید به کمک اپلیکیشن گلکسی Wearable تا حد زیادی سفارش کنید و به گفته‌ی سامسونگ بیش از ۵۰۰۰۰ تم ساعت برای این مدل پیدا خواهید کرد، پس با خیال راحت گلکسی واچ ۳ را خاص خودتان سفارشی نمایید!

    نظر شما در مورد جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟
    [​IMG]

    Galaxy Watch 3



    ویژگی‌های جالب گلکسی واچ ۳؛ جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ
    امکان کنترل دوربین موبایل با ساعت هوشمند سامسونگ
    یکی از ویژگی‌های کاربردی این مدل امکان کنترل دوربین موبایل به وسیله‌ی ساعت است، کافیست از بین برنامه‌ها، “Camera Controller” را باز کنید تا تمامی کارهایی که با دوربین گوشی انجام می‌دهید را روی نمایشگر ساعت هم ببینید و جالب‌تر اینکه حتی می‌توانید ضربه زدن روی صفحه ساعت فوکوس کنید و عکس بگیرید!

    قابلیت اتصال به گوشی آیفون
    شاید تعجب کنید، اما از دیگر ویژگی‌های جالب جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ امکان اتصال به گوشی‌ آیفون از طریق اپلیکیشن گلکسی wearable است!

    امکان تبدیل ساعت به تاچ-پد
    بد نیست بدانید صفحه ساعت را می‌توانید به یک تاچ-پد برای کنترل موبایل تبدیل کنید و خیلی راحت از راه دور موبایل خود را به وسیله‌‎ی ساعت کنترل کنید.

    ردیابی گوشی موبایل
    اگر از دسته افرادی هستید که دائم گوشی موبایل خود را گم می‌کنید، گلکسی واچ می‌تواند برایتان حکم نجات دهنده داشته باشد! برای این کار گزینه “Find My Phone ” را انتخاب کنید تا موبایل شما هرجایی که باشد، حتی اگر سایلنت هم باشد شروع به زنگ خوردن بکند.

    اگر این روش جواب نداد از گزینه‌ی “Locate Phone” کمک بگیرید تا با استفاده از نقشه موقعیت گوشی به شما نشان داده شود! حالا اگر ساعت را گم کردید همین کار را با موبایل انجام دهید تا ساعت را پیدا کنید!



    ویژگی‌های سلامت
    این روزها بسیاری از گجت‌های هوشمند، حامی سلامت هستند و حتی می بند ۵ شیائومی با شعار حامی سلامت بانوان وارد بازار شد و اما گلکسی واچ ۳ هم یک دستیار خوبی ورزشیست! تمرینات ورزشی با این ساعت هوشمند سامسونگ هیجان انگیزتر می‌شود و می‌توانید با کنترل بیشتری ورزش کنید برای مثال با حرکت بدن، این ساعت می‌تواند حرکات شما را بشمارد از دیگر ویژگی‌های سلامت این مدل می‌توان به سنجش فشار خون و استفاده از سنسور ضربان قلب اشاره کرد.

    [​IMG]

    ساعت هوشمند سامسونگ

    ما سعی کردیم تا جای ممکن ویژگی‌های جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ؛ گلکسی واچ ۳، را بیان کنیم. بدیهیست که مشاهده‌ی نوتیفیکیشن‌ها، جواب دادن به پیام‌ها و خیلی چیزهای دیگر نیز برای این ساعت همانند هر ساعت هوشمند دیگری در نظر گرفته شده است. به طور کلی داشتن یک ساعت هوشمند زندگی را راحت‌تر و مدرن‌تر می‌کند و انتخاب گلکسی واچ ۳ به عنوان جدیدترین مدل قطعاً انتخابی هوشمندانه می باشد!

    شجره طوبی
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/11/20
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.