1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

لوازم دکوری آکواریوم

شروع موضوع توسط sanaz-hedayati ‏25/10/20 در انجمن آبزیان

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏6/9/20
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    8
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    جذابیت یک آکواریوم به ماهی و موجوداتی است که در آن زندگی می کنند اما تزئینات آکواریومی که انتخاب می کنید، تاثیر زیادی در ظاهر و دنیای آبزیان ایجاد می کند. شاید بتوان گفت هیچ آکواریومی بدون مجموعه ای از گیاهان و تزئینات دکوری کامل نیست.
    با گیاهان پلاستیکی معتبر که کیفیت آب مخزن شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد، می توانید دکوراسیون آکواریوم خود را طبیعی تر جلوه دهید. در پت شاپ آنلاین شهرپت، مجموعه ای از گیاهان آکواریوم و لوازم دکوری آکواریوم را تقریباً در همه اندازه ها ارائه می دهیم.


    تعریف دکور و تزیینات آکواریوم

    یکی از جذابیت های غیر قابل چشم پوشی در آکواریوم، فضای داخلی آن و دکوراسیون و نوع چیدمان داخال آن است که باعث می شود هنگامی که به دکور و داخل آکواریوم نگاه می کنید ناخواسته زمان زیادی را محو تماشای آن شوید. نمای یک آکواریوم زیبا و جذاب تشکیل شده است از ماهیان و آبزیانی که داخل آکواریوم زندگی می کنند و همچنین چیدمان اقلام انتخابی شما در کنار هم که تشکیل آکواریوم را می دهند.
    ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که می توانیم از سلیقه و خلاقیت خود استفاده کنیم و دکور داخل و فضای آکواریوم خود را به زیبایی چیدمان کنیم.

    برای طراحی و ساخت دکور آکواریوم خود باید دقت کنیم تا لوازمی که استفاده می کنیم هیچ گونه تاثیر منفی روی آب آکواریوم نداشته باشند به این گونه که باید بدانیم انتخاب ما به شرایط آب آکواریوم هیچ آسیبی نمی رساند. آسیب از نظر یک شخص حرفه ای کاردان، تغییر شرایط شیمیایی آب است.
    به طور مثال ممکن است از یک قطعه دکوری در آکواریوم استفاده کنید که باعث از بین رفتن شرایط نرمال و شفافیت آب شود که این یکی از نشانه های تغییر در شرایط شیمیایی آب است.
    [​IMG]

    اهمیت انتخاب مناسب دکور آکواریوم
    دکور آکواریوم علاوه برایجاد جذابیت و چشم نوازی برای صاحب آن و ایجاد طراوات، شادابی، حس زندگی و حیات در محیط اگر به طور مناسب و حرفه ای انتخاب شود می تواند محیطی مناسب برای زندگی، رشد، تکثیر و همچنین محیطی امن برای ماهیان و ساکنان آکواریوم شما باشد.
    یکی از علت های استفاده از صخره، سنگ، گیاه مصنوعی، گیاه طبیعی، کوزه و غیره در آکواریوم ایجاد محیط امن و مناسب برای ماهیان است به این گونه که در قسمتهای مختلف آکواریوم شما ماهیان مختلف بسته به نوع محیط زیست طبیعی خود اسکان می گزینند.
    گاهی یک ماهی نیاز به محیطی تاریک دارد تا از زندگی لذت ببرد، از کوزه یا فضای زیر یک سنگ استفاده می کند و زمانی که نیاز به نور کمتری دارد به زیر یک برگ رفته تا استرس دور باشد.
    برخی از ماهیان که سلطه طلب هستند و نیاز دارند تا محیطی برای فرمانروایی انتخاب خود انتخاب کنند، از یک حفره یا سوراخ که توسط چیدمان شما در آکواریوم درست شده است استفاده می کنند.
    شما می توانید آکواریوم تان را با سلیقه شخصی خود تزیین کند و همانطور که گفت شد که از هرچیزی که به کیفیت آب آکواریوم صدمه نمی زند استفاده کنید. گاهی دکور آکواریوم انتخابی شما می تواند به بهبود شرایط آب آکواریوم کمک نماید.
    به طور مثال شما می توانید از گیاهان طبیعی در کنار دکور مصنوعی آکواریوم خود کمک بگیرید تا باعث بهتر شدن آب آکواریوم شود البته باید توجه داشته باشید که همانطور که گفته شد رعایت تعادل بین دکور انتخابی و ماهیان ضروری است.
    توجه داشته باشید که سایز دکور، سایز ماهی و سایز آکواریوم باید در خور هم باشند تا محیطی جذاب و آرام برای شما و ساکنان آکواریوم به ارمغان آورد.
    تزئینات آکواریوم می تواند به سادگی سنگ های رنگی یا به اندازه مرجان های زنده پیچیده باشد. لوازمی متناسب با سبک خود انتخاب کنید و دنیاییی زیبا و جادویی از آکواریوم خود بسازید.


    از چه لوازمی برای دکور آکواریوم می توان استفاده کرد؟

    برای تزیین داخل آکواریوم می توان از دکورهای مصنوعی ساخته شده و موجود در بازار یا دکور های طبیعی دیگر مانند دکورهای سفالی، صخره سفالی، کوزه سفالی، پل سفالی، شن های رنگی، سنگ های رنگی، صخره های طبیعی، سنگ های صخره ای، دکورهای پلی استر آکواریوم، کشتی سفالی، کشتی شکسته پلی استر، شن مخصوص کف آکواریوم، سنگ مخصوص آکواریوم، گیاه مصنوعی، گیاه طبیعی، چمن مصنوعی کف آکواریوم، صدف طبیعی و صدف مصنوعی استفاده کرد.


    برای طراحی و ساخت دکور آکواریوم باید چه مواردی باید مد نظر قرار گیرند؟

    1. سازگاری نوع دکور با نوع ماهیان آکواریوم
    2. سازگاری سایز دکور با سایز ماهیان آکواریوم


    دکور ماهی و آکواریوم ماهی
    یک آکواریوم با دکوراسیون منحصر به فرد نیاز به لوازم دکوری و تزئینات آکواریوم خاص دارد. شهرپت با سبک های متفاوت می تواند مخزن آکواریوم شما را به یک شاهکار بصری تبدیل کند. مهمتر از همه گیاهان، چوب، تنه های درخت، ریشه های درخت و سنگهای بزرگ بیشتر نقش تزئینات مخزن را دارند. آنها پناهگاه و امنیت مورد نیاز ماهیان شما را فراهم می کنند و به آنها اجازه می دهند تا در صورت لزوم فضای امنی برای پنهان شدن داشته باشند. بسته به اینکه گیاهان زنده یا مصنوعی را برای مخزن خود انتخاب می کنید، انتخاب دکوراسیون شما می تواند تأثیرات مثبتی بر سلامت کلی مخزن داشته باشد.



    دکور آبزیان
    در پت شاپ شهرپت به شما اطمینان می دهیم که در خرید آنلاین لوازم دکوری آکواریوم و لوازم حیوانات خانگی بهترین انتخاب را پیدا می کنید. شما به دنبال دکوراسیون آبزیان هستید و این صفحه نزدیکترین موارد مربوط به خرید دکوراسیون آبزیان را به صورت آنلاین به شما نمایش می دهد.


    خرید دکور آبزیان در فروشگاه آنلاین شهرپت
    انواع دکور آبزیان در پت شاپ آنلاین شهرپت گردآوری شده است. این محصولات از میان جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات از میان تولیدکنندگان ایران و سایر نقاط دنیا انتخاب شده‌اند. تنوع طرح، رنگ و مدل، این امکان را به شما می‌دهد تا با بررسی این محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید. با مقایسه‌ی قیمت و تخفیف دکور آکواریوم در پت شاپ شهرپت، یک خرید اینترنتی جذاب و آسان را تجربه کنید.
    برای مقایسه محصولات و خرید لوازم دکوری آکواریوم اینجا کلیک کنید.