1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

گوشی هوشمند Pixel 5 رویداد جدید گوگل

شروع موضوع توسط m naizar ‏24/9/20 در انجمن اخبار و بررسی

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,271
    تشکر شده:
    98,881
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    گوشی هوشمند Pixel 5 رویداد جدید گوگل
    [​IMG]


    به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین ، گوگل در تاریخ ۳۰ سپتامبر یک رویداد راه اندازی خواهد داشت که انتظار می رود Pixel 4a 5G و Pixel 5 را معرفی کند. Pixel 4a 5G نسخه 5G آماده Pixel 4a مجهز به Snapdragon 730 است که ماه گذشته رسمی شد. Pixel 5 از سال گذشته جانشین Pixel 4 خواهد شد و با این وجود برخلاف مدل های قبلی خود ، Pixel 5 به جای یک پرچمدار ، یک میان رده برتر خواهد بود. پیش از اعلام رسمی توسط گوگل ، Winfuture.de مشخصات کامل Google Pixel 5 را فاش کرده است.

    گوشی هوشمند Pixel 5 اولین گوشی از این برند است که انتظار می رود با نمایشگر نرخ تازه سازی بالا وارد بازار شود، این دستگاه یک دوربین به روز شده در پشت دارد و Android 11 را اجرا می کند.

    [​IMG]

    مشخصات و ویژگی های احتمالی Google Pixel 5

    طبق گزارش ، Google Pixel 5 دارای یک صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل کامل HD + است. از ویژگی های آن می توان به نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز ، تراکم پیکسلی 432ppi ، عمق رنگ ۲۴ بیتی ، HDR و نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ اشاره کرد. صفحه نمایش این دستگاه توسط Gorilla Glass 6 محافظت می شود و حاشیه های باریک اطراف نمایشگر نشان می دهد که Pixel 5 نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی را ارائه می دهد.

    چیپست Snapdragon 765G همراه با ۸ گیگابایت رم قدرت Pixel 5 را تامین می کند، این گوشی به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت مجهز شده است و دستگاه، Android نسخه ۱۱ را به صورت پیش فرض اجرا می کند و برای امنیت ، از تراشه امنیتی Titan M و اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب بهره می برد.

    گوشی هوشمند Pixel 5 از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.0 بهره می برد و عکس سلفی از یک میدان دید ۸۳ درجه و ضبط ویدیوی 1080p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. ماژول دوربین مربعی شکل در قسمت پشتی یک دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی Sony IMX363 با دو پیکسل PDAF ، دیافراگم f / 1.7 و OIS را در خود جای داده است. لنز اصلی با یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۷ درجه همراه شده است و دوربین های عقب از فیلمبرداری 4K تا ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند، Pixel 5 همچنین دارای سنسور طیفی و لرزشی است.

    [​IMG]

    گوشی هوشمند Pixel 5 توسط یک باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند همچنین از شارژ بی سیم و شارژ معکوس پشتیبانی می کند. این دستگاه به ویژگی های دیگری از جمله اسلات نانو سیم کارت ، پشتیبانی از eSIM ، 5G ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث ۵.۰ ، NFC ، GPS ، USB Type-C ، سه میکروفون ، بلندگوهای استریو دوتایی و هدفون ۳.۵ میلی متری مجهز شده است و در آخر اینکه ، Pixel 5 دستگاهی با درجه IP68 است که از یک قاب آلومینیومی و یک صفحه عقب شیشه ای بهره می برد.

    قیمت و در دسترس بودن احتمالی Google Pixel 5

    پیش بینی می شود Google Pixel 5 با قیمت اولیه ۶۲۹ یورو (۵۴۰۰۰ RS) وارد بازار شود و در انواع رنگ های سیاه و سبز در دسترس خواهد بود.

     
    n@der از این پست تشکر کرده است.