1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ساندرو استپ وی جدید معرفی شد

شروع موضوع توسط M!LAD ‏9/9/20 در انجمن خودرو خارجی

  1. Evergreen مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/2/19
    ارسال ها:
    1,283
    تشکر شده:
    6,392
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    رونمایی از مدل های 2021 ساندرو و لوگان در داچیای رومانی برای 29 سپتامبر (8 مهر) زمان بندی شده است. اما اولین تصاویر رسمی از نسل سوم ساندرو منتشر شده است. حالا باید تا 8 مهر صبر کرد تا گالری کامل عکس ها و جزئیات بیشتری از آن منتشر شود. در حقیقت ساندرو با کمی تغییر مثل بالاتر رفتن از سطح زمین و نصب باربند،‌ کمی قدبلندتر از ساندروی عادی است و به نوعی این تغییرات در هاچبک جمع و جور برای آن بوده است که این خودرو در سگمنت کراس اورها دسته بندی شود و در شرایطی که خودروهای شاسی بلند خواهان بیشتری پیدا کرده «ساندروی استپ وی» هم از این رونق بهره مند شود.

    حالا رنو برای طراحی و تولید نسل جدید ساندرو از پلتفرم کلیو Renault Clio استفاده کرده و چهره ای مدرن تر به آن داده است و به معنی واقعی کلمه خودرویی کاملا جدید شده است. البته داچیا فعلا از انتشار جزئیات بیشتر خودداری کرده تا آن را در همان زمان رونمایی منتشر نماید. البته به این موضوع اشاره کرده است که عقب ماشین عرض بیشتری نسبت به جلوی آن دارد و خط سقف آن کمی پایین تر آمده است. دستگیره های در ها هم دیگر رو به بالا لولا نشده و امضای Y‌ شکل برند روی پنجره جلوی این خودروساز رومانی ممکن است شما را به یاد لامبورگینی بیندازد.

    [​IMG]

    لوگان جدید داچیا هم در بخش سدان دسته بندی می شود و به ظرفیت بار آن افزوده شده است. داچیا فقط گفته است که لوگان کمی از لحاظ طول بزرگتر از نسل قبلی است که به احتمال زیاد در داخل کابین هم جادار تر شده است. البته داچیا همچنین به این نکته هم اشاره کرده که نسل جدید لوگان در پهلو ها هم به روز تر شده است.

    با این که باید تا 8 مهر صبر کرد تا به طور کامل رونمایی شود اما از همین حالا می توان گفت که داشبورد آن تغییرات عمده ای کرده است. به احتمال زیاد یک صفحه نمایش لمسی شبیه تبلت هم در مرکز این داشبورد جا خوش خواهد کرد و چون سابقه آن در رنو کلیو دیده شده تعجبی نخواهد داشت.

    [​IMG]

    شاید بیشتر از هر چیزی رادار نصب شده روی این خودرو نشان از وجود سیستم های ایمنی جدید داشته باشد اما در عوض دیدن چراغ راهنما روی گلگیر به جای روی آینه، یکی از نقاط ضعف آن است که نشان می دهد هنوز قصد ارزان ماندن را حفظ کرده است. با این که قصد ارزان ماندن به وضوح دیده می شود اما پشتی گردن راننده و نقطه سیاه روی در راننده که نشان می دهد این خودرو بدون سویچ و با کارت خواهد بود، بیشتر در خودروهای گران قیمت تر دیده می شوند. همچنین سنسورهای روی شیشه ی جلوی خودرو هم نشان می دهد که فناوری های پیشرفته دیگری هم روی این خودرو نصب خواهند بود. با این تصاویر هنوز نمی توان گفت که آنتن رادیو روی شیشه جلو یکپارچه تولید شده باشد. احتمال هم دارد که مثل داستر رنو به عقب منتقل شده باشد.

    در برخی از بازارهای دنیا ساندرو و لوگان با لوگوی رنو به فروش می رسند اما تفاوت خاصی با ساندرو و لوگان داچیا نخواهند داشت. ساندروی عادی و استپ وی در بازارهای جهانی به فروش می رسند اما لوگان بیشتر در بازار داخلی رومانی عرضه خواهد شد.

    [​IMG]


    منبع: ایران‌جیب
     
    نفحات، حــنا و m naizar از این ارسال تشکر کرده اند.