1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ شاهین بوشهر به لیگ دسته اول سقوط کرد

شروع موضوع توسط saddaf ‏15/8/20 در انجمن لیگ ایران

  1. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/7/15
    ارسال ها:
    655
    تشکر شده:
    3,051
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]

    تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با قبول شکست مقابل صنعت نفت به لیگ دسته اول سقوط کرد تا عمر لیگ برتری بودن این تیم بیش از یک فصل نشود.

    به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر در آبادان میهمان تیم صنعت نفت بود. این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود صنعت نفت تمام شد.

    شاهین با قبول این شکست، ۲۲ امتیازی و در قعر جدول باقی ماند تا نخستین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول لقب بگیرد. برد در هفته پایانی هم نمی تواند تاثیری در سرنوشت شاهین داشته باشد.

    تیم شاهین فصل گذشته با سرمربیگری عبدالله ویسی به لیگ برتر صعود کرد. این تیم در اولین تجربه خود در لیگ برتر تغییرات زیادی را در کادر فنی خود ایجاد کرد.

    عبدالله ویسی در ابتدا هدایت شاهین را در لیگ برتر هم بر عهده داشت اما بعد از برکناری از سوی مسئولان شاهین، «کریستوویچ» به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

    در حالی که شاهین با حضور این مربی خارجی روند رو به رشدی داشت اما شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات و تمرینات باعث شد تا کریستوویچ از بازگشت به ایران خودداری کند.

    مسئولان شاهین هدایت این تیم را به طور موقت به مهرداد کریمیان سپردند که این مربی هم بعد از دو، سه مسابقه از سمتش کنار رفت.

    مهدی پاشازاده آخرین انتخاب شاهینی ها برای کادر فنی بود اما پاشازاده هم نتوانست مانع سقوط تیمی شود که به سختی خود را به لیگ برتر رسانده بود.
     
    Shahab از این پست تشکر کرده است.