1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رونمایی از دوربین الیمپوس O-MD E-M10 Mark IV

شروع موضوع توسط m naizar ‏4/8/20 در انجمن عکاسی

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,878
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    رونمایی از دوربین الیمپوس O-MD E-M10 Mark IV
    [​IMG]


    شرکت الیمپوس که قرار است بزودی تولید دوربین های عکاسی را کنار بگذارد ، دوربین ۷۰۰ دلاری O-MD E-M10 Mark IV را از خانواده دوربین های میرورلس میکرو چهار سوم معرفی کرد. این محصول در ظاهر شباهت زیادی به نسل قبل دارد، اما از سنسور و نمایشگر بهبود یافته برخوردار بوده و برای کاربرانی تولید شده که به دنبال دوربین بهتری در مقایسه با دوربین موبایل هستند.

    بزرگترین تفاوت O-MD E-M10 Mark IV در مقایسه با نسل قبل، مجهز شدن آن به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی (۱۶ مگاپیکسل نسل قبل) و پردازشگر تصویر TruePic VIII است که به ثبت تصاویر واضح تر و با نویز کمتر در محیط های کم نور منجر می شود .


    سیستم فوکوس خودکار الیمپوس O-MD E-M10 Mark IV فقط از نوع تشخیص کنتراست است که الیمپوس عملکرد آن را با اصلاحات متعدد بهبود داده است. همچنین این مدل به لطف بهره مندی از پردازشگر تصویر جدید، با سرعت بیشتری فوکوس را تشخیص داده و ثبت تصاویر واضح تر را حین عکسبرداری از سوژه های در حال حرکت میسر می کند. این دوربین با فعال بودن فوکوس خودکار پیوسته و نوردهی اتوماتیک توانایی عکسبرداری با سرعت ۵ فریم بر ثانیه را دارد.

    [​IMG]

    تغییر قابل توجه دیگر این دوربین نسبت به مدل قبلی برخورداری از نمایشگر جدید است که قابلیت چرخش به سمت پایین را داشته و ثبت تصاویر سلفی و همچنین ویدیوبلاگ را آسان تر می کند.

    دوربین E-M10 IV قابلیت فیلمبرداری با رزلووشن 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا با رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد، اما متاسفانه خبری از میکروفن یا سوکت هدفون برای فیلمبرداری نیست. از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به منظره یاب الکترونیکی ۲.۳۶ میلیون نقطه ای OLED، اسلات کارت حافظه UHS-II، درگاه micro-USB و امکان ثبت ۳۶۰ تصویر با هر بار شارژ اشاره کرد.

    [​IMG]

    دوربین الیمپوس O-MD E-M10 Mark IV از هم اکنون در رنگ های مشکی و نقره ای به قیمت ۷۰۰ دلار (برای بدنه) و یا به قیمت ۸۰۰ دلار همراه با لنز ۴۲-۱۴ میلیمتری M.Zuiko Digital ED با گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 قابل پیش خرید بوده و از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) به بازار عرضه می شود.

    دیجیآتو