1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

شروع موضوع توسط rond baz ‏7/7/20 در انجمن اپراتورها

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/7/17
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    چرا آهنگ پیشواز ؟

    برای شما هم پیش آمده است که از شنیدن صدای بوق ممتد برای برداشتن گوشی تلفن همراه خسته شده اید. در این بین می توان گفت که سرویس آهنگ پیشواز در واقع به شما این امکان را می دهد که برای تماس گیرندگان خود، موسیقی مورد علاقه شان را از بین هزاران موسیقی انتخاب کنید. در واقع افراد زمانی که با شما تماس می گیرند به طور حتم می خواهند که صدای یک موسیقی را گوش بدهند به جای اینکه صدای گوش خراش بوق را بشنوند. در این حال اپراتورهای بسیار برای شما امکان خرید آهنگ پیشواز را خواهند داد و دقت داشته باشید که شما میتوانید برای هریک از آهنگ ها یک آهنگ پیشواز انتخاب کنید.



    امکانات آهنگ پیشواز چیست؟

    شما میتوانید آهنگ های مختلفی را برای تماس گیرندگان مختلف پخش کنید و این افراد در واقع می توانند از چندین آهنگ بهره مند شوند. با انتخاب آهنگ پیشواز شما میتوانید چندین آهنگ را به صورت تصادفی پخش کنید و این باعث می شود که یکنواختی در زنگ خوردن وجود نداشته باشد و در واقع این شمایید که میتوانید اهنگ را انتخاب کنید. شما البته یک کار دیگر هم میتوانید با انتخاب آهنگ پیشواز انجام دهید و آن هم این است که میتوانید آهنگ ها را بر طبق زمان بندی تعیین شده انتخاب کنید. آنچه که باید بدانید این است که شما باید این آهنگ های پیشواز را از اپراتور مخصوص خود خریداری کنید. تفاوتی ندارد که اپراتور شما همراه اول است یا ایرانسل و یا اپراتورهای دیگر. شما میتوانید به آسانی اپراتور مدنظر خود را انتخاب کنید و هر آنچه که باید را از او بخواهید. انتخاب آهنگ پیشواز همچنین میتواند به شما در زمینه سرگرم کردن مخاطبانتان کمک کننده باشد.



    خرید آهنگ پیشواز ایرانسل

    یکی از اپراتورهایی که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد که آهنگ مدنظر خود را انتخاب کنید ایرانسل است. ایرانسل از جمله اپراتورهایی است که شما میتوانید خرید آهنگ پیشواز خود را از آن انجام دهید. دقت داشته باشید که ایرانسل در واقع پیشگام در این زمینه بوده است و اولین اپراتوری که در ایران امکان خرید آهنگ پیشواز را برای کاربران خود ایجاد کرده است ایرانسل بوده است. شاید تصور کنید که ایرانسل در واقع بعد از همراه اول وارد این عرصه شده است اما اینطور نیست و ایرانسل در واقع اولین اپراتور بوده است.

    میتوان گفت که در این زمینه، ایرانسل توانسته است تا آهنگ های بسیاری را به عنوان آهنگ پیشواز برای شما انتخاب کند. شما میتوانید تنها با پرداخت 500 تومان اهنگ مورد علاقه خود را برای یک ماه روی تلفن همراه خود قرار دهید و در بازه ای که آهنگ را خریداری کرده اید هربار که شخصی با شما تماس می گیرد از این آهنگ زیبا بهره مند خواهد شد.



    آهنگ پیشواز مشتریان اعتباری و دائمی

    اگر شما جز مشترکین سیم کارت های اعتباری هستید باید بدانید که خرید آهنگ پیشواز همراه اول در واقع به شما اجازه می دهد که از حساب خود مبلغ مورد نظر را کسر کنید. در غیر این صورت گفته می شود که شما میتوانید به صورت پرداخت آنلاین اقدام به خرید و انتخاب آهنگ پیشواز ایرانسل کنید.

    شما همچنین اگر از مشتریان و کاربران سیم کارت های دائمی ایرانسل هستید باید بدانید که هزینه خرید آهنگ پیشواز در واقع به حساب شما افزوده خواهد شد. شما همچنین میتوانید در هر صورت این هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنید. البته برای اطلاع از قیمت های آخرین پیشوازهایی که توسط این شرکت ایجاد شده است میتوانید به سایت ایرانسل و همچنین رندباز مراجعه کنید.

    رندباز از جمله سامانه هایی است که به شما امکان خرید اینترنتی سیم کارت را می دهد. در این بین می توان گفت که این تنها کار رندباز نیست و شما میتوانید از این سامانه حتی برای خرید پیشواز خود نیز استفاده کنید. این سامانه در واقع به شما اجازه خواهد داد که به آسانی اقدام به خرید و فروش سیم کارت کنید و همچنین در انتخاب آهنگ پیشواز مدنظر نیز به شما کمک خواهد کرد. آنچه که باید بدانید این است که رندباز در این زمینه یکی از فعال ترین و معتبرترین سامانه هاست و به شما اجازه یک خرید ایمن را نیز خواهد داد.