1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

محصولات جدید هواوی

شروع موضوع توسط Mina_skf ‏26/6/20 در انجمن اخبار موبایل

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/6/18
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    محصولات جدید هواوی​

    بازار موبایل شرکت‌های متعددی در حال فعالیت هستند که یکایک آن‌ها سعی می‌کنند با تمرکز روی بازارهای جهانی، افراد بیشتری را به‌سمت استفاده از محصولات خود بکشانند و درنهایت درآمد خود را بالا ببرند. هواوی سال‌ها است که در بازار ایران فعالیت می‌کند و امروزه برندی شناخته‌شده برای اکثر مردم به‌حساب می‌آید.
    اعمال تحریم‌های سرسختانه ازسوی ایالات متحده باعث شده است هواوی برای فروش محصولاتش در بازارهای خارج از چین با چالش‌هایی جدی مواجه شود؛ این موضوع در اصل به نبود خدمات موبایلی گوگل (GMS) روی محصولات جدید هواوی مربوط می‌شود. نبود GMS به‌معنی نبود گوگل پلی است، موضوعی که کاربران غیرچینی توانایی کنار آمدن با آن را ندارند.
    در همین راستا چینی‌ها تلاش کرده‌اند ازطریق خدمات موبایلی هواوی (HMS) وابستگی خود را به GMS از بین ببرند. HMS شامل فروشگاهی آنلاین با نام اپ‌گالری است که هواوی مانوری ویژه روی آن داده و مدعی شده که امروزه سومین فروشگاه اپلیکیشن‌محور برتر دنیا به‌حساب می‌آید. این شرکت ازطریق مذاکره با توسعه‌دهندگان ایرانی نیز اپلیکیشن‌های آن‌ها را به HMS اضافه کرده است.
    هواوی با وجود تمامی محدودیت‌ها همچنان به تولید محصولات جدید ادامه می‌دهد
    هواوی قصد دارد به‌شکل جدی‌تر روی بازار ایران تمرکز کند و با عرضه‌ی محصولاتی باکیفیت، کاربران را به‌سمت خود بکشاند. در همین راستا شب گذشته شاهد برگزاری مراسمی ویژه توسط هواوی بودیم که در آن محصولاتی جدید و مدرن برای بازار ایران معرفی شدندwww.mobinfoam.com
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/6/20