1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پلی استیشن جدید، طوفانی در صنعت بازی

شروع موضوع توسط m naizar ‏21/6/20 در انجمن بازی و کنسول

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,877
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    پلی استیشن جدید، طوفانی در صنعت بازی
    [​IMG]
    پلی استیشن پنج
    این کنسول بازی از نظر ظاهر و امکانات فنی با تحول روبرو شده است؛ البته برخی از دستگاه های مرتبط با آن به تدریج معرفی خواهند شد. پلی استیشن جدید در دو نسخه عرضه می شود؛ در نسخه دیجیتال، این دستگاه دارای بخش خواندن دیسک های بلوری نیست که این عامل برای ارزان شدن دستگاه است. در این نوع دستگاه کاربران باید بازی های مورد نیاز را دانلود کنند. در نوع استاندارد اما همچنان، دستگاه خوانش دیسک های بلوری وجود دارد. سخت افزار این کنسول رشد قابل توجهی یافته است. برای پردازنده دستگاه از سی پی یو بسیار قوی زن دو با هشت هسته استفاده شده است. سرعت پردازش اطلاعات توسط این بخش ۳.۵ گیگاهرتس است؛ پرادازنده گرافیکی هم از نوع RDNA2 است که ۳۶ واحد محاسباتی دارد. رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه اس اس دی پرسرعت سبب شده است این دستگاه بتواند بازی های مختلف را تا سال ها به راحتی اجرا کند. این دستگاه به شرکت های بازی سازی امکان طراحی بازی های جدید و خلاقانه را با توجه به قدرت سخت افزاری اش می دهد و سبب می شود محیط بازی های بیش از گذشته شبیه واقعیت شود.

    آئودی جدید با قدرت ۷۰۰ اسب بخار
    تیونر آلمانی ABT محصول اس هشت شرکت آلمانی آئودی را به قدرت ۷۰۰ اسب بخار رساند. این خودرو می تواند طی مدت ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. موتور این خودرو در حالت استاندارد ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. اما تیونر آلمانی توانسته است موتور چهار لیتری وی هشت آئودی را با ارتقا در بخش های مختلف به قدرت حدود ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۸۸۰ نیوتن متر برساند.

    نشت امنیتی برای کاربران در ایران
    سایت زومیت گزارش داد: «در سه ماه گذشته شاهد لو رفتن اطلاعات مردم و شرکت های مختلف ایرانی بودیم. لو رفتن اطلاعات ۸۰ میلیون شهروند ایرانی از سرورهای سازمان ثبت احوال، ۴۲ کاربر ایرانی توسط نسخه های غیررسمی اپلیکیشن تلگرام، ۵ میلیون کاربر سیب اپ، حمله به سرورهای سایت بزرگ فروش بلیط علی بابا و به تازگی لو رفتن اطلاعات ۵/۵ میلیون کاربر اپراتور رایتل، ازجمله بزرگ ترین رخدادهای امنیتی ماه های اخیر بودند.» یکی از دلایل این اتفاق استفاده از پوسته های برخی از اپلیکیشن ها در ایران است؛ بسیاری در ایران از پوسته های برخی اپلیکیشن های فیلترشده مانند تلگرام استفاده می کنند. این پوسته ها می تواند سبب نفوذ به دستگاه کاربران توسط هکرها شود.
    البته این نشت اطلاعات به ضعف امنیتی در ساختار برخی خدمات آنلاین در ایران و استفاده غلط کاربران ایرانی از برخی اپلیکیشن های غیرامن هم باز می گردد.

    پژو ۳۰۸ جدید
    پژو ۳۰۸ هاچ بک با تغییر در ظاهر آن معرفی شد. این محصول، یک هاچ بک اقتصادی است که کمی بزرگ تر از هاچ بک پژو ۲۰۸ است و طرفداران خاصی در بازار اروپا دارد. در این کلاس همیشه پژو حرف های زیادی برای گفتن دارد. در این خودرو، شرکت پژو از سیستم جدید آی کاکپیت استفاده کرده است. در این سامانه از نمایشگر ۱۰ اینچی استفاده شده است و سیستم مالتی مدیا خودرو، قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند را به راحتی دارد. استفاده از فرامین صوتی و اتصال به سیستم سه بعدی مسیریاب از دیگر قابلیت های جدید این خودرو است. در این خودرو پژو از موتور ۱.۲ لیتری با دو قدرت ۱۰۸ و ۱۲۸ اسب بخار استفاده کرده است. توان خروجی با استفاده از قطعات مختلف و تنظیمات مختلف رخ داده است. موتور دیزلی با حجم ۱.۵ لیتری این خودرو هم دو توان تولیدی ۹۹ و ۱۲۸ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو البته دارای نسخه اسپرتی با نام جی تی آی است که با استفاده از موتور ۱.۶ لیتری می تواند ۲۵۹ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این محصول از گیربکس شش دنده دستی و گیربکس هشت دنده اتوماتیک بهره می برد. پژو در این محصول از امکاناتی مانند دوربین ۱۸۰ درجه دنده عقب، کروز کنترل هوشمند، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار تصادف و سیستم کنترل رانندگی بین خطوط استفاده کرده است.

    بهار نیوز
     
    حــنا از این پست تشکر کرده است.