1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

پیشنهاد‌هایی برای خرید اسپیکر بلوتوث

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏19/6/20 در انجمن گجت های پوشیدنی

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    اسپیکر‌های قابل حمل و بلوتوثی بنا به اندازه مناسب و حجم صدای نسبتا بالا در چند سال گذشته به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کردند. این اسپیکر‌ها که با قیمت‌ها و ویژگی‌های بسیار متنوع در بازار قابل خرید هستند پاسخگوی نیاز‌های متنوعی باشند. این تنوع باعث شده که خریدار، انتخاب‌های بسیار بیشتری را در اختیار داشته باشد و بر اساس نیاز و بودجه خود محصول مد نظر را انتخاب کند.

    از بزرگترین مزیت‌های اسپیکر‌های قابل حمل می‌توان به گوش دادن به موسیقی در هر زمان، اتصال مستقیم به گوشی‌های هوشمند و حجم صدای بسیار خوب اشاره کرد. اسپیکر‌های قابل حمل همچنین دارای اندازه‌های بسیار متفاوتی هستند. برخی از آن‌ها بسیار کوچک بوده و به راحتی در کیف‌های دستی حمل می‌شوند، اما برخی دیگر از آن‌ها به اندازه یک چمدان بزرگ هستند!

    بیشتر کاربران به این علاقه دارند که اسپیکر قابل حمل آن‌ها اندازه‌ای مناسب داشته و در سمت مقابل بتواند حجم صدای خوبی را ارائه کند. در این بین البته قیمت نیز می‌تواند در انتخاب نهایی تاثیرگذار باشد. در این مقاله تلاش می‌کنیم که پنج اسپیکر را در بازه‌های قیمتی مختلف بازار معرفی کنیم. این اسپیکر‌ها از قابلیت‌های محبوب کاربران پشتیبانی کرده و می‌توانند کیفیت بسیار خوبی را ارائه کنند.

    اسپیکر بی سیم رومیزی جی بی ال مدل Playlist

    متوسط قیمت: دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

    [​IMG]

    اگر جز آن دست از افرادی باشید که حداقل یکبار اقدام به خرید محصولات صوتی و تصویری کرده باشید، قطعا نام JBL برای شما آشنا خواهد بود. این شرکت سرشناس یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی Harman بود که در نهایت توسط شرکت کره‌ای سامسونگ خریداری شد. JBL محبوبیت بسیار زیادی به خصوص در زمینه اسپیکر‌های خودرو دارد. بسیاری از خودرو‌های مدرن و شناخته شده از اسپیکر‌های JBL استفاده می‌کنند.

    با توجه به سابقه این شرکت حالا باید به معرفی اسپیکر بی سیم رومیزی مدل Playlist بپردازیم. این اسپیکر ابعاد بسیار مناسبی داشته و صرفا ۱۲۰ گرم وزن دارد. از ویژگی‌های اصلی این محصول باید به اتصال با سیم و بدون آن اشاره کرد. Playlist قابلیت اتصال با جک ۳.۵ میلیمتری، بلوتوث و البته Wi-Fi را دارد. این محصول می‌تواند به خوبی همه نیاز‌های کاربر برای انوع اتصال با سیم و بدون سیم را برطرف کند، اما یکی از نقاط ضعف آن عدم پشتیبانی از کارت حافظه است.

    توان خروجی این اسپیکر ۳۰ وات است. بدین ترتیب باید گفت که Playlist می‌تواند حجم صدای بسیار خوبی را به کاربر ارائه کند. یکی از نکات جالب توجه، قابلیت حمل بسیار کم این اسپیکر خواهد بود. Playlist از اتصال USB پشتیبانی نمی‌کند و در سمت مقابل نیز دارای باتری نیست. این بدان معنی است که کاربر برای استفاده از این اسپیکر باید آن را مستقیما به برق شهری متصل کند. اگر کیفیت صدا و شفافیت آن برای شما اهمیت زیادی دارد باید گفت که این اسپیکر می‌تواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند، اما باید به این توجه کنید که با عدم وجود باتری، قابلیت حمل تقریبا از معادله حذف می‌شود.

    دستیار صوتی آمازون مدل Echo – ۳rd Gen

    متوسط قیمت: دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

    [​IMG]

    دستیار‌های صوتی این روز‌ها به یکی از نماد‌های خانه‌های هوشمند و مدرن تبدیل شدند. ابزار‌هایی که می‌توانند به انجام کار‌های روزمره افراد کمک کرده و در عین حال راهکاری برای پخش موسیقی باشند. Echo نسل سوم یکی از دستیار‌های صوتی شرکت آمازون است که می‌توان از آن به عنوان یک اسپیکر قابل حمل یاد کرد. این محصول نسبت به نسل دوم خود بسیار بهتر ظاهر شده و کیفیت بسیار خوبی در پخش موسیقی دارد.

    البته که حجم صدا نیز در نسل سوم این محصول پیشرفت بسیار خوبی داشته. اگر در میان گزینه‌های خرید خود به این محصول برخورد کنید بدون شک ظاهر آن ذهن شما را درگیر خواهد کرد. Echo ظاهری بسیار ساده و در عین حال جذاب دارد. در بخش مشخصات فنی باید گفت که این محصول وزنی ۷۸۰ گرمی دارد و شاید در ابتدا کمی سنگین به نظر برسد، اما برای حمل آن به مشکل خاصی بر نمی‌خورید.

    این اسپیکر زیبا قابلیت اتصال از طریق جک ۳.۵ میلیمتری، بلوتوث و Wi-Fi را دارد. این اسپیکر قابلیت اتصال کارت حافظه را ندارد و از پورت USB نیز پشتیبانی نمی‌کند. همچنین این اسپیکر نیز مانند مدل قبلی باتری ندارد. بدین ترتیب برای استفاده از آن باید صرفا از برق شهری استفاده کنید. همانند جی بی ال مدل Playlist این اسپیکر نیز قابلیت حمل کمی دارد، اما کیفیت صدا و پشتیبانی از سه نوع اتصال مختلف می‌تواند آن را به انتخاب خوبی تبدیل کند. Echo ۳rd Gen دارای یک عدد ساب‌ووفر است. این ساب‌ووفر دارای ابعاد سه اینچی است و می‌تواند صدایی بسیار شفاف و کریستالی را به کاربر ارئه کند.

    اسپیکر لیبراتون مدل One Click

    متوسط قیمت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

    [​IMG]

    اگر به دنبال یک اسپیکر قابل حمل با ویژگی‌های مناسب هستید، لیبراتون مدل One Click می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. طراحی متفاوت این محصول شاید در ابتدا کمی گمراه کننده باشد و خریدار آن را به یک کیف دستی اشتباه بگیرد، اما گیره موجود در قسمت بالای این اسپیکر اجازه این را می‌دهد که بتوانید آن را در مکان‌های مختلف مانند دستگیره در آویزان کنید. این اسپیکر دارای ابعاد و وزنی بسیار مناسب برای حمل است.

    یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول مقاوم بودن آن در مقابل رطوبت برای اساس گواهی نامه IPX۴ و همچنین قابلیت تعویض قابل است. در کنار آن One Click می‌تواند به صورت همزمان به گوشی همراه هوشمند متصل شود. در کنار آن پنل مدیریت لمسی نیز برای این اسپیکر در نظر گرفته شده است. بر اساس اعلام شرکت سازنده One Click می‌تواند با استفاده از باتری داخلی خود برای مدت ۱۲ ساعت پخش موسیقی مورد استفاده قرار گیرد.

    همچنین میکروفن این دستگاه این اجازه را به کاربر می‌دهد که با متصل کردن گوشی همراه خود، مکالمه خود را با استفاده از آن انجام دهد. One Click قابلیت اتصال به صورت بی سیم و با سیم را به کاربر ارائه می‌کند. امکان اتصال از طریق بلوتوث و جک ۳.۵ میلیمتری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت، اما خبری از اتصال Wi-Fi نیست. همچنین این اسپیکر از پورت USB پشتیبانی نمی‌کند. این اسپیکر می‌تواند کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه کند. خریداران نباید از انتظار حجم صدای بسیار زیادی را از اسپیکر‌های قابل حمل داشته باشند، اما One Click می‌تواند حجم صدای بسیار خوبی را به کاربر ارائه کند که حتی برای محیط‌های باز کاملا کافی به نظر می‌رسد.

    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip ۴

    متوسط قیمت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

    [​IMG]

    در ابتدای این مقاله به کیفیت بسیار خوب و محبوبیت بسیار زیاد محصولات JBL اشاره کردیم. به همین خاطر یکی دیگر از محصولات معرفی شده در این مقاله باز هم به این شرکت تعلق دارد. این محصول Flip ۴ نام دارد که قابلیت حمل بسیار بالایی داشته و می‌تواند کیفیت خارق العاده‌ای را به نسبت قیمت خود ارائه کند. این اسپیکر دارای ابعاد مناسب و وزن ۵۱۵ گرمی است. این اسپیکر از باتری لیتیوم یون پلیمری استفاده می‌کند که دارای حجم ۳۰۰۰ میلی آمپری است.

    این باتری بر اساس اعلام شرکت سازنده برای شارژ کامل به سه ساعت و نیم زمان نیاز دارد و می‌تواند تا ۱۲ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. این باتری با استفاده از سیم microUSB شارژ می‌شود. اسپیکر Flip ۴ می‌تواند از Siri و Google Now پشتیبانی کند. بر اساس اعلام جی بی ال این محصول در مقاوم رطوبت و آب مقاوم است و توانسته تا استاندارد IPX۷ را دریافت کند.

    Flip ۴ قابلیت اتصال به صورت بی سیم و با سیم را دارد و از تکنولوژی بلوتوث نسخه ۴.۲ پشتیبانی می‌کند. توان خروجی این محصول ۱۶ وات است. از دیگر قابلیت‌های این اسپیکر می‌توان به ورودی صدا، میکروفن و قابلیت اتصال دو دستگاه به صورت همزان اشاره کرد. Flip ۴ در کنار مشخصات فنی و البته ویژگی‌های مناسب دارای ظاهر بسیار شکیل و زیباست. یکی دیگر از نکات مثبت در مورد این محصول، رنگ‌بندی متنوع خواهد بود. کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه خود رنگ مد نظر را انتخاب کند.

    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ترونسمارت مدل Element T۶

    متوسط قیمت: یک میلیون تومان

    [​IMG]

    اگر بودجه چندان زیادی ندارید، اما می‌خواهید که از کیفیت مناسبی برخوردار شوید اسپیکر قابل حمل ترونسمارت مدل Element T۶ می‌تواند به انتخابی خوب تبدیل شود. این اسپیکر در ابتدا با ظاهر عجیب خود نظر کاربر را به خود جلب می‌کند و رنگ‌بندی‌های جالب آن نیز می‌تواند به زیبایی ظاهری آن بیافزاید. Element T۶ قابلیت اتصال به صورت بی‌سیم و با سیم را به کاربر ارائه می‌کند. اتصال بی سیم صرفا از طریق بلوتوث انجام می‌شود.

    باید گفت که این محصول دارای ورودی کارت حافظه نیست، از پورت USB و ریموت کنترل هم پشتیبانی نمی‌کند. البته در ساخت Element T۶ از میکروفن استفاده شده است و کاربر می‌تواند برای پاسخ تماس‌های خود از آن استفاده کند. اسپیکر قابل حمل ترونسمارت به جز موارد اشاره شده، قابلیت اضافه دیگری ندارد، اما می‌تواند صدای بسیار خوبی را به کاربر ارائه کند.

    باید گفت که اگر می‌توانید بودجه خود را تا حدی افزایش دهید، جی بی ال مدل Flip ۴ انتخاب به مراتب بهتری خواهد بود. البته Element T۶ به شکلی طراحی شده است که تمامی نیاز‌های کاربر در مورد گوش کردن به موسیقی و حتی برقراری تماس را برطرف کند، اما قابلیت‌های جانبی بسیار کمی را ارائه خواهد کرد.
     
    samerebazrpour و Αli язza از این پست تشکر کرده اند.