1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سونی درباره ابعاد کنسول PlayStation 5 توضیح داده است

شروع موضوع توسط Ali-PS ‏17/6/20 در انجمن بازی و کنسول

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/6/20
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    آقای Matt Maclaurin، معاون بخش طراحی UX پلی استیشن، درباره ابعاد کنسول PlayStation 5 توضیحاتی را ارائه داده است.


    [​IMG]


    بعد از مدت‌ها انتظار، سونی هفته گذشته در حین رویداد Future of Gaming از پلی‌ استیشن 5 رونمایی کرد. در این رویداد بازی‌های جدید سونی مانند Horizon: Forbidden West و قسمت جدید بازی Ratchet and Clank معرفی شدند و در آخر مراسم خود کنسول رونمایی شد. طبق اخبار بازی ها این کنسول همانند دسته DualSense ترکیبی از رنگ‌های سفید و مشکی است. برروی کنسول یک منحنی قرار داده شده است که در وسط کوچک می‌شود و در بالا و پایین گسترده‌تر است. با اینکه PS5 تفاوت زیادی با کیت توسعه‌دهندگان دارد اما بزرگتر از چیزی است که انتظار داشتیم ولی به گفته‌ی آقای مک‌لارین، اندازه و طرح PS5 کاملا حساب شده است.


    آقای مک لارین با انتشار پستی در LinkedIn تلاش کرده است تا به سوالات طرفداران پاسخ دهد. او در پاسخ یکی از کاربران درباره اندازه کنسول نوشت که دلیل بزرگی آن مشکلات گرما و خنک نگه‌داشتن دستگاه است. مک لارین کنسول PS5 را یک ابر کامپیوتر کوچک توصیف کرد که قادر به تولید گرمای بسیار زیادی است و فضای اضافی کنسول برای مقابله با این مشکل قرار داده شده است.


    در ادامه مک لارین به عرضه‌ی نسخه‌های ویژه PS5 اشاره کرد. با اینکه کنسول PS5 رنگ سفید دارد اما مک لارین به هواداران اطمینان داد که منتظر رونمایی مدل‌های زیبایی از این کنسول باشند. البته این گفته‌ها دقایقی پس از انتشار، حذف شدند.


    کنسول PlayStation 5 در پایان سال 2020 عرضه خواهد شد.

    منبع بازی سنتر
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/6/20
    M!LAD از این پست تشکر کرده است.