1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مشخصات احتمالی گوشی Google Pixel 5 فاش شد

شروع موضوع توسط m naizar ‏23/5/20 در انجمن اخبار موبایل

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,271
    تشکر شده:
    98,880
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    مشخصات احتمالی گوشی Google Pixel 5 فاش شد
    [​IMG]

    به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین ، انتظار می رود گوگل در هفته های آینده از گوشی هوشمند میان رده پیکسل 4a خود رونمایی کند. در مورد پیکسل ۵ ، این شرکت معمولا گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در ماه اکتبر به بازار عرضه می کند، اما حدس و گمان هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است امسال به دلیل شیوع ویروس همه گیر COVID-19 این عرضه به عقب رانده شود، در مارس امسال شایعات حاکی از این بود که پیکسل ۵ پردازنده سری Snapdragon 800 را به عنوان یک چیپست میان رده مورد استفاده قرار دهد.

    اکنون طبق گزارش جدید XDA Developers شواهد بیشتری برای حمایت از این شایعات در دست است، این اطلاعات نشان می دهد که احتمالا پیکسل ۵ گوگل از اسنپدراگون ۸۶۵ بهره نمی برد و این بدان معنی است که به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار وارد بازار نخواهد شد.

    [​IMG]

    گوشی Google Pixel 5 می تواند دارای یک پردازنده میان رده باشد

    توسعه دهندگان XDA ابتدا در ژانویه سه نام رمزگذاری شده با نام Pixel را گزارش کرده بودند. "Sunfish" با اشاره به Snapdragon 730 SoC دارای پیکسل 4a ، در حالی که "Redfin" و "Bramble" مبتنی بر Snapdragon 765 هستند، مودم g7250 به کدخدای نام Google برای Snapdragon 765 اشاره دارد، مدل SD765 شامل سه چیپست مرتبط یعنی Snapdragon 765 ، 765G و 768G است که هر سه پردازنده از یک سوکت و نرم افزار یکسان استفاده می کنند، در ضمن Snapdragon 765G نیز یک پردازنده مخصوص بازی است ، در حالی که 768G نسخه به روز شده آن پردازنده است و هر دو پردازنده از شبکه 5G پشتیبانی می کنند.

    [​IMG]

    نظرسنجی گوگل به نسخه ارزان تر پیکسل اشاره می کند

    جدا از گزارش های فوق ، شواهدی از پیکسل ۵ غیر پرچمدار نیز با بررسی اخیر اطلاعات Opinion گوگل مطابقت دارد، این نظرسنجی از کاربران می خواهد بین گوشی هوشمند گوگل پیکسل با قیمت ۳۴۹ دلار و یک گوشی برتر Google Pixel با قیمت ۶۹۹ دلار انتخاب کنند. به نظر می رسد دستگاه اولی Pixel 4a آینده باشد ، اگرچه قیمت پایین تر از نسخه قبلی خود است. از طرف دیگر ، Google Pixel مطمئنا به Pixel 5 با شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب اشاره دارد. برچسب قیمتی نیز در مقایسه با پیکسل ۴ فعلی (۷۹۹ دلار) ۱۰۰ دلار ارزانتر است ، بدین ترتیب آشکار می شود که پیکسل ۵ می تواند از پردازنده سری ۸۰۰ اسنپدراگون در این گوشی هوشمند استفاده کند.

    در صورت صحت این اطلاعات ، پیکسل ۵ می تواند از بخش پرچمداران خارج شود و در عوض وارد بازار میان رده ممتاز شود. صرف نظر از این اطلاعات ، ما هنوز چند ماه تا راه اندازی این گوشی هوشمند فاصله داریم ، بنابراین ممکن است تغییرات دیگری در این گوشی هوشمند ایجاد شود و احتمالا اطلاعات بیشتری در ماه های آینده منتشر شود.