1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بهترین پاور بانک‌های سال ۲۰۲۰

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏11/5/20 در انجمن عمومی موبایل

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    وب‌سایت گجت‌نیوز - دانیال حجاری: بهترین پاور بانک‌های سال ۲۰۲۰۰ چه مدل‌هایی هستند؟ برای خرید پاور بانک‌های جدید در سال ۱۳۹۹ این مقاله را مطالعه کنید.

    [​IMG]

    به لطف پاور بانک‌ها، مهمترین مشکل گوشی‌های هوشمند در مقایسه با تلفن‌های همراه ساده یعنی اتمام سریع شارژ باتری، برطرف خواهد شد. حتی در زمان حضور در منزل و محل کار، نزدیک به پریز برق، به این وسایل نیاز پیدا می‌کنید. به عنوان مثال حین بازی کردن، دیگر مجبور به چسبیدن به دیوار نبوده و می‌توانید گوشی را حین شارژ شدن با خود به هر جایی ببرید.

    بهترین پاور بانک‌های سال ۲۰۲۰

    پاور بانک‌های غیر استاندارد و ساخت برند‌های متفرقه دو مشکل اساسی دارند. سرعت شارژ آن‌ها پایین بوده و ممکن است به باتری گجت همراهتان آسیب وارد کنند. از طرفی حین خرید یک منبع شارژ همراه باید به ظرفیت آن توجه کنید. در صورت خرید محصولی با ظرفیت بالا، در کنار اتمام سریع شارژ باتری گوشی، خالی شدن سریع انرژی پاور بانک نیز به مشکلاتتان افزوده خواهد شد! پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید محصولی جدید، یکی از بهترین پاور بانک‌های سال ۲۰۲۰ را انتخاب کنید.

    iMuto با ظرفیت ۲۰ هزار mAh

    [​IMG]قابلیت حمل یکی از نکات مهمی است که در زمان خرید پاور بانک باید مد نظر داشته باشید. برای محصولات دارای ظرفیت باتری بالا، این فاکتور کم‌رنگ می‌شود. در بین پاوربانک‌های با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت به سختی می‌توان مدلی با قابلیت حمل بالا مثل iMuto ۲۰K mAh پیدا کرد. دو پورت برای آن در نظر گرفته شده تا به صورت همزمان دو گوشی یا تبلت را شارژ کنید.

    ظرفیت بالای این منبع انرژی قابل حمل اجازه می‌دهد گوشی‌های دارای باتری بزرگ را نیز برای چهار مرتبه کامل شارژ کنید. برخلاف بیشتر پاور بانک‌های موجود در بازار، میزان شارژ باقی مانده داخل پاور بانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی iMuto به طور دقیق نشان داده می‌شود. بیشتر آن‌ها به وسیله نمایش یک سری چراغ، ایده‌ای کلی درباره میزان شارژ باقی مانده ارائه می‌کنند.

    ممکن است وزن بالا و بدنه خپل آن نظرتان را درباره خرید عوض کند، اما از یک پاور بانک ۲۰ هزار نمی‌توان انتظار بیشتری داشت!

    RAVPower با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت

    [​IMG]یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های سال ۲۰۲۰ محصول برند RAVPower است. شارژر همراه ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن شبیه به دیگر محصولات بازار به نظر می‌رسد. با این حال، با در نظر گرفتن ظرفیت باتری ابعاد بسیار مناسبی داشته و به خاطر نوع طراحی، به راحتی داخل جیب قرار می‌گیرد.

    شبیه به مدل قبلی، روی بدنه شارژر همراه RAVPower ۲۰K mAh نیز دو درگاه دیده می‌شود. در مقایسه با پاور بانک ۲۰ هزار iMuto، این مدل از قابلیت حمل بهتری برخوردار است.

    Anker PowerCore با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت

    [​IMG]در بازار شارژر‌های همراه، Anker یکی از بهتری برند‌ها شناخته می‌شود، به همین دلیل طبیعی است یکی از محصولات آن در زمره بهترین پاور بانک‌های سال ۲۰۲۰ قرار بگیرد. مدل Anker PowerCore با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت دو پورت در اختیارتان قرار می‌دهد تا به صورت همزمان، دو گوشی یا تبلت را برای دو الی سه مرتبه از صفر تا صد شارژ کنید.

    در مقایسه با سایر مدل‌های معرفی شده در این مطلب، حین استفاده مداوم از Anker PowerCore دما کمی افزایش پیدا می‌کند، اما در عوض سرعت شارژ تقریبا بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

    در نظر داشته باشید امکان شارژ سریع همه گوشی‌های هوشمند با استفاده از این پاور بانک میسر نیست، مگر این که پشتیبانی از PowerIQ یا VoltageBoost برایشان لحاظ شده باشد. یکی از کاستی‌های این پاور بانک انکر عدم توانایی برای افزایش سرعت شارژ بر اساس تکنولوژی شارژ سریع کوالکام (QuickCharge) است.

    Aukey با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت

    [​IMG]

    با در نظر گرفتن افزایش ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند، اکنون نمی‌توان محصولی با ظرفیت ۱۰ هزار را در فهرست بهترین پاور بانک‌های سال ۲۰۲۰ قرار داد. شبیه به دو مدل قبلی میزان شارژ باقی مانده از طریق یک سری چراغ مشخص شده و دو درگاه برای شارژ همزمان دو گجت وجود دارد.

    طراحی جعبه‌ای پاور بانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی Aukey از جذابیت آن برای بیشتر کاربران کاسته است. با این حال قابلیت حمل مناسبی دارد. عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع از جمله نقص‌های آن محسوب می‌شود.

    NOVOO با ظرفیت ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

    [​IMG]سوکت روی بدنه این پاور بانک شما را به یاد پریز دیواری می‌اندازد! به این ترتیب می‌توان علاوه بر گوشی هوشمند و تبلت از طریق کابل یو اس بی، دیگر لوازم الکترونیکی پشتیبانی شده را نیز شارژ کرد. در صورت عدم نیاز به شارژ وسیله‌ای با درگاه شارژ لایتنینگ، میکرو یو اس بی یا یو اس بی C، خرید مدل ۲۲۵۰۰ برند NOVOO انتخاب عاقلانه‌ای است.

    مشکل آن در مقایسه با سایر بهترین پاور بانک‌های معرفی شده در این مطلب داشتن ابعاد بزرگ و شکل استوانه‌ای است، به همین دلیل دیگر شبیه به آن‌ها راحت جابه‌جا نمی‌شود. از طرفی، برای لوازم الکترونیکی به جز گوشی و تبلـت، یک منبع ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کم به نظر می‌رسد.

    منبع: gizmochina
     
    Avaaa98 از این پست تشکر کرده است.
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏15/11/20
    ارسال ها:
    21
    تشکر شده:
    29
    امتیاز دستاورد:
    13
    جنسیت:
    زن
    طراحی پاوربانک NOVOO چقد شییییکه!!! خیلی باحاله!!
    اینا توی ایران هم موجود هستن؟ و اینکه کاش قیمتشون هم میگفتین.