1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

قابلیت شگفت انگیز گوگل لنز ارائه شد.

شروع موضوع توسط m naizar ‏8/5/20 در انجمن نرم افزار

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,265
    تشکر شده:
    98,877
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    قابلیت شگفت انگیز گوگل لنز ارائه شد.

    [​IMG]

    به گزارش ایسنا و به نقل از جی اس ام آرنا، داشتن وقت اضافه و اوقات فراغت در خانه فرصتی عالی برای فراگیری یک زبان جدید است، اما از آنجا که کمتر کسی به انجام این کار می پردازد، خوشحالیم که گوگل هست و می توانیم ویژگی های جدیدی را که به برنامه "لنز" اضافه می کند، تجربه کنیم.

    اکنون این برنامه می تواند به تمرین تلفظ صحیح کلمات کمک کند و برای این کار، تنها لازم است مقداری متن را با دوربین اسکن کرده و گزینه "Listen" را بزنید. این ویژگی با کلمات تکی و حتی پاراگراف های کامل کار می کند.

    بعضی اوقات ما به کلماتی برمی خوریم که آنها را درک نمی کنیم، حتی برای یک انگلیسی زبان هم ممکن است این اتفاق رخ دهد. اکنون با ویژگی جدید گوگل لنز می توان یک کلمه یا مفهوم را انتخاب کرده و با یک اشاره آن را در گوگل جستجو کرد تا نتایج مفیدی از ویکی پدیا و سایر سایت ها حتی همراه با ویدیو پیش چشمان کاربر نمایان شود.

    اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اهل یادداشت نویسی به صورت دستی هستید، اکنون با این ویژگی جدید می توانید به راحتی آن یادداشت ها را به رایانه خود منتقل کنید.

    گوگل لنز اکنون مدتی است که می تواند دستخط افراد مختلف را تشخیص دهد و بخواند، اما نسخه جدید به شما امکان می دهد آنها را در رایانه خود کپی کنید که در این فرآیند، متن از موبایل شما به هر مرورگر کروم که به آن وارد شده اید، منتقل می کند.

    این ویژگی های جدید هم اکنون در برنامه "گوگل لنز" برای سیستم عامل اندروید در دسترس هستند. ضمن اینکه برای دریافت ویژگی عملکرد "Listen" برای iOS باید کمی صبر کرد، اما دو ویژگی دیگر برای این سیستم عامل هم اکنون در دسترس هستند.

    انتهای پیام