1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

دستِ پشت پرده سرمایه گذاری اعراب در فوتبال انگلستان، زنی موفق با همسری ایرانی

شروع موضوع توسط M!LAD ‏16/4/20 در انجمن لیگهای اروپا

  1. Evergreen مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/2/19
    ارسال ها:
    1,283
    تشکر شده:
    6,392
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]

    طرفداری- در سال های اخیر، شیوخ کشورهای عربی تمایل زیادی به سرمایه گذاری در فوتبال انگلستان از خود نشان داده اند. نمونه بارز آن، خرید باشگاه منچسترسیتی توسط شيخ منصور آل نهيان است. اخیرا اخباری مبنی بر خرید باشگاه نیوکاسل توسط محمد بن سلمان به ارزش 300 میلیون پوند به گوش می خورد. اما افرادی هستند که در پشت پرده، این معاملات مهم را هدایت می کنند.

    به نقل از دیلی میل؛ آماندا استاولی، مدل سابق و تاجر فعلی انگلستان به واسطه شغل خود، روابط گسترده ای با شیوخ عرب خاورمیانه و افراد سلطنتی بریتانیا دارد. او بر اساس همین روابط، شرایط را برای حضور اعراب در باشگاه های انگلیسی فراهم می کند. استاولی فقط در سال 2008 از به سرانجام رساندن معامله خرید باشگاه منچسترسیتی توسط شيخ منصور آل نهيان، 10 میلیون پوند دریافت کرد. او طی سالیان اخیر، مشاور اصلی اعراب برای سرمایه گذاری در فوتبال انگلستان بوده است. اکنون گفته می شود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در آستانه خرید باشگاه نیوکاسل به ارزش 300 میلیون پوند قرار دارد. رابط اصلی ولیعهد عربستان با آنهایی که در انگلستان حضور دارند، آماندا استاولی است.

    شرکت های کسب و کار استاولی در دبی، دوحه، ریاض و لندن، اعتبار و روابط گسترده ای برای او به همراه داشته است. او رابطه بسیار خوبی با شیوخ عرب از یک سو و شاهزاده اندرو از سوی دیگر دارد. به واسطه همین روابط، استاولی پای اعراب را برای سرمایه گذاری در انگلستان و -نه فقط برای فوتبال- باز می کند. نکته جالب در مورد این زن موفق 47 ساله، شوهر ایرانی اوست. مهرداد قدوسی در سال 2011 با استاولی ازدواج کرد و حالا در کنار او، کسب و کارشان را گسترش داده اند. گفتنی است دو سال پیش اخباری مبنی بر پیشنهاد 1.5 میلیارد پوندی آماندا استاولی برای خرید باشگاه لیورپول مطرح شد که این موضوع به سرانجام نرسید.

    [​IMG]