1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سیم کارت

شروع موضوع توسط rond baz ‏14/3/20 در انجمن اخبار موبایل

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/7/17
    ارسال ها:
    8
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    سیم کارت خود را از رندباز بخواهید!

    دقت داشته باشید که خرید و فروش سیم کارت امروزه یکی از کارهایی است که شما میتوانید آن را به صورت اینترنتی هم انجام دهید. البته آنچه که باید بدانید این است که اگر میخواهید خرید سیم کارت را به صورت آنلاین انجام دهید باید به طور حتم به دنبال فروشگاهی معتبر باشید. اغلب فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند از اعتبار کافی برخوردارند اما عده ای دیگر نیز توسط افراد سودجویی اداره می شود که تنها پس از پرداخت های شما خواهید فهمید که نمی توانستید به آنها اعتماد کنید و آن ها به دنبال دریافت پول و بلوکه کردن شما بوده اند.

    یکی از معتبرترین بخش هایی که میتوانید سیم کارت خود را از آن خریداری کنید رندباز است. رندباز در واقع به شما اجازه می دهد که خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. رندباز در واقع سامانه ای است که برای خرید و فروش اینترنتی سیم کارت ایجاد شده است و شما میتوانید توسط آن سیم کارت خود را خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال بهترین و معتبرترین سیم کارت باشید.



    کدام اپراتورها در فروش سیم کارت فعالیت دارند؟

    همانطور که میدانید امروزه اپراتورهای بسیاری در زمینه فروش سیم کارت فعالیت می کنند. این نوع اپراتورها به شما اجازه می دهند که با توجه به سلیقه خود در زمینه خرید سیم کارت فعالیت کنید و آنچه که میخواهید را خریداری کنید. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که به سیم کارت های اعتباری علاقه مند هستید، میتوانید به آسانی آن ها را خریداری کنید ولی در این بین کسانی هم به سیم کارت های دائمی علاقه مند هستند و میخواهند این نوع سیم کارت ها را خریداری کنند. شما میتوانید از اپراتورهای مختلفی مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و همچنین سامانتل و شاتل موبایل کمک بگیرید. تمامی این اپراتورها برای شما شرایطی را پدید خواهند آورد که بتوانید خرید خود را به آسانی انجام دهید و در واقع برای شما امکان خرید آنلاین را فراهم کرده است.

    شاید در گذشته تصور می کردید که امکان خرید اقساطی آن هم برای سیم کارت غیر ممکن بوده است چرا که سیم کارت در واقع از بخش هایی به شمار می آید که شما باید به طور حتم ابتدا کار احراز هویت را انجام دهید و سپس خرید خود را انجام دهید. در این حال گفته می شود که بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که خرید خود را از سامانه های معتبر انجام دهید.

    رندباز به شما این امکان را می دهد که از هر اپراتوری که بخواهید سیم کارت خود را خریداری کنید. رندباز در واقع برای شما این امکان را فراهم کرده است و به آسانی میتوانید به کمک آن خرید خود را انجام دهید و البته که باید اول احراز هویت شوید و سپس اقدام به خرید سیم کارت کنید.



    خرید سیم کارت دائمی از رندباز

    رندباز همچنین امکان خرید سیم کارت های دائمی را نیز برای شما فراهم کرده است. این سامانه در واقع به شما اجازه می دهد که خرید خود را انجام دهید البته که میتوانید این کار را به صورت قسطی هم انجام دهید. خرید سیم کارت به صورت قسطی یکی از کارهایی است که رندباز برای شما ایجاد کرده تا بتوانید به آسانی سیم کارت مورد نظر خود را بخرید.

    البته باید بدانید که در زمینه خرید قسطی سیم کارت هنوز هم شک و شبهاتی وجود دارد چرا که عده ای تصور می کنند که خرید سیم کارت به صورت قسطی درست نیست و در واقع ممکن است. اما اینطور نیست و شما در سایت رندباز خواهید دید که میتوانید سیم کارت خود را به صورت قسطی خریداری کنید. البته آنچه که باید به آن دقت کنید این است که خرید شما از رندباز به صورت قسطی تنها برای سیم کارت های دائمی امکان پذیر خواهد بود و این امکان هنوز هم برای سیم کارتهای دائمی ایجاد نشده است. البته شما میتوانید سیم کارت های اعتباری را از نمایندگی های محل خود به قیمت بسیار کمتر خریداری کنید ولی آنچه که باید بدانید این است که خرید سیم کارت دائمی از رندباز در واقع به شما کمک خواهد کرد بتوانید با هزینه کمتر صاحب سیم کارت های رند شوید.

    آنچه که باید بدانید این است که در اغلب موارد سیم کارت هایی را میتوانید به صورت دائمی خریداری کنید که شماره هایی رند دارند. این سیم کارت ها معمولا به دلیل قیمت های بالایی که دارند به صورت قسطی فروخته می شوند و به همین دلیل هم هست که میتوانید آن ها را خریداری کنید. برای مثال زمانی که یک سیم کارت به قیمت یک خانه فروخته می شود به طور حتم برای شما سخت خواهد بود که آن را خریداری کنید و همین هم باعث می شود که رندباز برای مشتریان عزیز خود امکان خرید قسطی را به صورت آنلاین و معتبر فراهم کند.







    منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/3/20
    کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده است.