1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

یک راه کم خرج برای درمان جوش

شروع موضوع توسط Sima.JH ‏19/2/20 در انجمن نوشیدنی ها

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/2/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    از اینجا می خواهم یک راه طبیعی و سالم را برای درمان جوش هایتان به شما پیشنهاد کنم، به جای اینکه بخواهید هزینه ی زیادی را صرف مراجعه به پزشک کنید؛ فقط کافی است کمی صبر داشته باشید و از این راه طبیعی که در طب سنتی نیز پیشنهاد می شود استفاده کنید.
    عرق کاسنی یک عرق گیاهی است که از گیاه آبی ارغوانی رنگی به نام کاسنی به دست می آید. عصاره گیاه کاسنی با دیگ بزرگ آب در طی فرآیند عرق گیری، موجب به وجود آمدن عرق کاسنی می شود.
    باید بدانید که طبع عرق کاسنی سرد است ولی بسیاری از مواد غذایی که ما مصرف می کنیم، طبع گرم دارند. علل اصلی به وجود آمدن جوش ها در پوست صورت، یا استفاده مکرر از گرمی جات است و به هم خوردن تعادل هورمونی بدن. عرق کاسنی با طبع سرد خود با هر دوی این عوامل می تواند مبارزه کند. به خصوص جوش هایی که در اثر مصرف گرمی جات ایجاد شده اند، با مصرف عرقیات خنک مثل عرق کاسنی به راحتی خنثی خواهند شد. در مورد جوش هایی که در اثر تغییرات هورمونی ایجاد می شوند نیز، عرق کاسنی می تواند به بهبود عملکرد کبد کمک کند که به صورت مستقیم روی تنظیم هورمون ها تاثیر دارد؛ مگر اینکه نیاز به مصرف داروهای خاص برای از بین بردن دلایل تغییرات هورمونی بدن باشد.
    خلاصه که به جای اینکه به پزشکان مختلف مراجعه کنید و میلیون ها تومان خرج بهبود جوش هایتان کنید، با یک پزشک طب سنتی مشورت کنید تا از عرقیات گیاهی خنک به خصوص عرق کاسنی برای بهبود جوش هایتان استفاده کند. البته در صورتی که باردار هستید و یا در دوران شیردهی به سر می برید، حتما ابتدا با پزشکتان مشورت کنید و بعد از درمان های طب سنتی بهره مند شوید.
     
    آخرین ویرایش: ‏19/2/20