1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

غول‌های جدید شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی!

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏15/2/20 در انجمن اخبار موبایل

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    هر دو گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو به دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست هشت هسته‌ای با معماری ۷ نانومتری اسنپ دراگون ۸۶۵ مجهز شده‌اند و هر دو گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. این دو گوشی هوشمند اولین گوشی‌های شیائومی هستند که از حفره دوربین سلفی بر روی نمایشگر بهره می‌برند.

    البته مهم‌ترین ویژگی مشترک و اصلی این دو گوشی شیائومی در قاب پشتی آن‌ها جای گرفته که همان دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی است که شیائومی البته اولین بار این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ را در گوشی می‌نوت ۱۰ به کار گرفته بود. قابلیت ارتباطی پشتیبانی از شبکه ۵G و وای فای نسل ۶ دیگر ویژگی مشترک این دو گوشی جدید شیائومی است.

    [​IMG]

    شیائومی می ۱۰ پرو؛ Xiaomi Mi ۱۰ Pro

    اگر چه مهمترین ویژگی دو گوشی میان آن‌ها مشترک است، اما نگاهی به مشخصات می ۱۰ پرو شما را هم مجاب می‌کند که می ۱۰ پرو حداقل به خاطر پسوند پرو گوشی بهتری نسبت به می ۱۰ و در واقع حالا پرچمدار شرکت شیائومی است.

    [​IMG]

    گوشی Xiaomi Mi ۱۰ Pro از صفحه نمایش امولد ۶.۶۷ اینچی فول اچ دی پلاس با لبه‌های خمیده با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و نرخ الگوی لمس ۱۸۰ هرتزی بهره می‌برد و شیائومی میزان روشنایی آن را با افتخار حداکثر ۱۲۰۰ نیت اعلام کرده است که می‌تواند دارای ۴۰۹۶ سطح تنظیم متفاوت روشنایی باشد.

    دوربین Xiaomi Mi ۱۰ Pro

    بزرگترین نقطه قوت Mi ۱۰ Pro دوربین چهارگانه آن است. سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی این دوربین دارای لنز ۸P است و با سه سنسور چشمگیر دیگر، شامل یک سنسور تله‌فوتو با زوم هیبریدی ۱۰ برابر و زوم ۵۰ برابر دیجیتالی، یک سنسور اختصاصی ۱۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید گسترده همراه شده است.

    [​IMG]

    دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی Xiaomi Mi ۱۰ Pro مجهز به فوکوس لیزری، فناوری‌های ضدلرزش OIS و EIS و همچنین قابلیت تشخیص صحنه با استفاده از هوش مصنوعی در هنگام عکاسی و فیلمبرداری است و شیائومی وعده فیلمبرداری ۸K را با آن داده است.

    گوشی شیائومی Mi ۱۰ Pro با سه اندازه مختلف رم و حافظه داخلی عرضه خواهد شد که شامل ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

    تمامی رم‌های بکار گرفته شده در این نسخه‌ها از آخرین فناوری موجود حافظه رم یعنی LPDDR۵ بهره می‌برند و تمامی حافظه‌های داخلی نیز از استاندارد حافظه UFS ۳.۰ استفاده می‌کنند.

    این گوشی شیائومی به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سیمی ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و در حالت شارژ معکوس برای شارژ سایر دستگاه‌ها نیز می‌توانید از شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی ان بهره‌مند شوید.

    قیمت شیائومی می ۱۰ پرو و زمان عرضه

    قیمت شیائومی می ۱۰ پرو به این ترتیب اعلام شده است:

    • نسخه ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۱۶ دلار
    • نسخه ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۸۸ دلار
    • نسخه ۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۵۹ دلار
    این گوشی شیائومی قرار است از اواسط هفته آینده و در دو رنگ آبی و سفید وارد بازار شود.

    شیائومی می ۱۰ ؛ Xiaomi Mi ۱۰

    گوشی شیائومی می ۱۰ نسخه ارزان‌تر سری می ۱۰ شیائومی به حساب می‌آید که اگر چه صفحه نمایش امولد ۶.۶۷ اینچی و دوربین چهارگانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را حداقل در اسم حفظ کرده است، اما شاهد تغییراتی به نسبت نسخه پرو در مشخصات دوربین آن هستیم.

    [​IMG]

    در گوشی شیائومی می ۱۰ حالا با وجود حفظ سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی شاهد حذف دو سنسور تله‌فوتو و جایگزینی یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برای تصاویر پرتره و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم. سنسور اولترا واید می ۱۰ نیز به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تقلیل پیدا کرده است.

    در عین حال شاهد حذف سنسور فوکوس لیزری از قاب پشتی می ۱۰ هستیم که خوشبختانه شیائومی با این کار بزرگترین کمک برای تشخیص میان دو مدل را فراهم کرده است.

    [​IMG]

    Xiaomi Mi ۱۰ همچنین دارای رم LPDDR۵ و حافظه داخلی با استاندارد حافظه UFS ۳.۰ است و مانند برادر بزرگ خود، فیلمبرداری فیلم‌ها با کیفیت ۸k را به همراه خواهد داشت.

    این گوشی در عین حال همان باتری ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی نسخه پرو را خواهد داشت با این تفاوت که تنها از شارژ سیمی ۳۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و در عین حال شارژ بی‌سیم ۳۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات همچنان موجود خواهد بود.

    قیمت شیائومی می ۱۰ و زمان عرضه

    شرکت شیائومی اعلام کرده که این گوشی هوشمند را در سه رنگ ویژه طلایی، سبز و مشکی و به قیمت‌های زیر از فردا به فروش خواهد رساند.

    • نسخه ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۷۳ دلار
    • نسخه ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۱۵ دلار
    • نسخه ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۷۳ دلار
    در تنوع نسخه‌های عرضه شده نیز شاهد کمی تفاوت میان می ۱۰ شیائومی با نسخه پرو آن هستیم
     
    Marji، AftabGardoon، اُت و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.