1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

سئوسایت

شروع موضوع توسط limootorsh98 ‏12/2/20 در انجمن طراحی سایت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏12/2/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    .


    سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد . سئو سایت با هدف رسیدن به رتبه ای بالاتر در موتور های جستجو ایجاد شده است. سئو در واقع روشی برای تعویض استراتژی وب سایت ها می باشد و به افزایش اهمیت عناصر مهم یک وب سایت در نتایج موتور های جستجو می پردازد. بهینه سازی سایت فرآیند آسانی نیست و نیازمند صبر ، علم و تجربه می باشد.

    سئو سایت و بهینه سازی سایت به مجموعه ای از تکنیک ها برمیگردد که موجب می گردد که طراحی سایت در رنکینگ بالاتری در نتایج جستجو قرار گیرد.در واقع هدف انجام پروسه سئو بهبود رنکینگ سایت در کلمات کلیدی متفاوت در نتایج جستجو می باشد. بسیاری از کاربران موتورهای جستجو نیازهای خود را در قالب کلمه کلیدی سرچ می نمایند. حال اگر سایت شما در کلمات کلیدی متفاوت که مرتبط به کسب و کار شماست در رنکین خوبی قرار گیرد پس شانس بالایی برای جذب کاربر دارد که می توانند این کاربران به مشتریانی برای کسب وکار شما تبدیل گردند.

    هر وب سایتی پس از طراحی نیازمند استراتژی های مستمری است تا نرخ بازدید کنندگان افزایش یابد. به تمام تکنیک هایی که در این پروسه انجام می شود سئو می گویند. سئو و بهینه سازی سایت باعث می شود طراحی سایت در موتور های جستجو به عنوان لینک ها برتر نمایش داده شود. سئو اصولی می بایست مطابق با استاندارد های گوگل انجام شود تا بهترین نتیجه را در جایگاه طراحی سایت داشته باشد، دور زدن قوانین گوگل باعث جریمه و پنالتی شدن وب سایت می شود که در نهایت سایت از لیست نتایج موتور های جستجوگر حذف می شود و برگرداندن آن هزینه و زمان زیادی صرف می کند.





    تکنیک های سئو سایت و بهینه سازی سایت
    سئو سایت لیستی از تکنیک های درونی و بیرونی سایت که به عنوان سئو on-page و off-page بیان می گردد را شامل می گردد. اصول درونی سئو که در محوریت آن محتوا قرار می گیرد و به واسط تولید محتوای با کیفیت و سئو محتوای سایت که مرتبط به کسب و کار و کلمه کلیدی سایت شما است می


    استراتژی سئو سایت
    سئو روش های زیادی دارد که اولین روش آن بهینه ساختار سایت و رعایت استاندارد ها در ساخت سایت و برنامه نویسی اولیه است. از فاکتور های بسیار قابل توجه گوگل ریسپانسیو بودن طراحی سایت است. سایر روش های سئو و بهینه سازی سایت ارائه محتوای با کیفیت می باشد که مخاطب را جذب می کند و باعث افزایش مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت می شود. کیفیت محتوا، کلید واژه ها و محتوای کاربر پسند همگی در بهبود وضعیت سایت تاثیر دارند. از دیگر موارد در سئو سایت بک لینک گرفتن است. بک لینک گرفتن باید اصولی و با رعایت نکات سئو انجام شود که هر وب مستری می تواند با فرا گیری آموزش های لازم فرآیند بک لینک گرفتن را به تنهایی انجام دهد و یا آن را به دست شرکت های طراحی سایت و سئو کار بسپارد.


    متریک های سئو سایت
    سئو سایت متریک های متعددی را شامل می گردد که می بایست در داخل سایت و نیز بیرون از سایت مورد انجام قرار گیرد تا در خروجی امر رنکینگ را در نتایج جستجو مشاهده نمایید. ترافیکی که به واسط موتورهای جستجو به سمت سایت هدایت می گردد می تواند با درصد بالایی به مشتری برای کسب و کار شما تبدیل گردد و سودآوری بالایی را برای شما به دنبال داشته باشد. از این رو سئو سایت و بهینه سازی سایت خواسته مطلوب صاحبان سایت تعریف می گردد.


    [IMG]


    مراحل بهینه سازی سایت
    بهینه سازی سایت و سئو سایت و مراحلی که به منظور انجام پروسه سئو سایت می بایست اجرا نمایید به لیستی از چک لیست ها باز می گردد. شاید بتواند گفت که پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت از آغاز طراحی قالب و طراحی سایت آغاز می گردد و کدنویسی و نکات سئو قالب را در خود می گنجاند. پس از آن تولید محتوایی که بتواند همراستا با سئو سایت و کلمات کلیدی شما باشد و نیز ترافیک کاربران را برای شما آورد معنا می یابد.




    سئو سایت نونگار
    سئو و بهینه سازی سایت در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش توسط افراد حرفه ای به صورت تخصصی انجام می شود و کارفرمایان امکان ارتباط با کارشناس سئو سایت خود را خواهند داشت. رسیدن به رتبه برتر گوگل دست نیافتنی نیست اما مستلزم صبر و فعالیت مداوم به روی طراحی سایت و نتایج مثبت آن آهسته و پیوسته در مدت ۳ ماه نمایان می شود. بنابراین انتظار رسیدن به رتبه های برتر گوگل در زمان کوتاه را نداشته باشید و چنان چه وعده ی رسیدن به جایگاه های برتر گوگل را شنیدید تردید نکنید از روش های استاندارد پیروی نمی کنند که جبران ضرر های تخطی از قوانین گوگل بسیار دشوار خواهد بود.




    ویژگی های سئو سایت توسط نونگار پردازش به شرح زیر می باشد:

    دامنه مناسب و مرتبط
    بی شک نام دامنه ی مناسب در سئو سایت بسیار تاثیر گذار است . دو نکته مهم که در انتخاب نام دامنه باید به آن ها توجه داشت کوتاه بودن نام دامنه و مرتبط بودن آن با نوع کسب و کارتان می باشد.


    انتخاب قالب مدیریت محتوا
    ظاهر یک طراحی وب سایت در موفقیت ان بسیار موثر می باشد. راحتی ، سرعت بالا ، کارایی و سبکی از پارامتر های اصلی قالبی مناسب می باشد.


    انتخاب هدف
    در ابتدا باید هدف راه اندازی وب سایت مشخص گردد. وقتی یک وب سایت بدون هدف پایه ریزی گردد موفقیتی نخواهد داشت.


    تولید محتوای مناسب
    محتوا نیز یکی از پارامتر های مهم و موثر در بهینه سازی سایت می باشد . محتوای مناسب و حاوی کلمات کلیدی بسیار مهم و نشان دهنده هویت و کیفیت وب سایت شما خواهد بود.


    توسعه و پیگیری مداوم
    داشتن برنامه ریزی مداوم و مستمر برای محتوا و امکانات وب سایت موجب اثبات پویایی وب سایت شما در ذهن کاربران و موتورهای جستجو خواهد شد.


    بک لینک
    بک لینک سازی یکی از بخش های مهم و حساس بهینه سازی سایت است. از انجمن ها ، وبلاگ ها و فروم ها می توانید برای بک لینک گذاری استفاده کنید.


    [IMG]


    آموزش سئو سایت
    سئو سایت فرآیندی تخصصی است که آموزش آن کمی دشوار است اما علاقه مندان به این حرفه و افرادی که تمایل دارند شخصی سئو سایت خود را انجام دهند با مراجعه با شرکت های طراحی وب سایت و افراد سئو کار حرفه ای می توانند این مهارت را آموزش ببینند. شرکت طراحی سایت نونگار با برگزاری دوره های آموزشی مراحل سئو را به صورت تخصصی به علاقه مندان آموزش می دهد. اگر صاحب سایتی هستید حتی اگر تمایل دارید سئو سایت خود را به سئوکاران و شرکت های طراحی سایت بسپارید بد نیست خودتان هم دانش کافی دراین زمینه را داشته باشید و سایتتان را بررسی کنید و ایراد ها و مشکلات احتمالی را شناسایی کنید و درصدد بر طرف کردن سریع تر آن ها برآیید.


    سئو سایت سرمایه گذاری بلند مدت
    همان طور که می دانید طراحی سایت تا در رتبه های برتر گوگل نباشد موفق نخواهد بود و دراین صورت است که می توانید بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کنید به این ترتیب سئو قدرتمند باعث برند سازی و افزایش اعتبار کسب و کار می شود به همین دلیل است که افراد با تجربه هزنیه های مربوط به سئو را نوعی سرمایه گذاری می دانند که در طولانی مدت نتایج مثبت آن مشهود می شود که باعث افزایش فروش و درآمد خواهد شد.




    مهم ترین تکنیک های سئو سایت به شرح زیر می باشد:

    محتوای طراحی سایت چه اهمیتی دارد؟
    امروزه طبق آخرین الگوریتم های گوگل محتوای با کیفیت می بایست طولانی باشد و حداقل کمتر از ۵۰۰ کلمه نباشد همچنین کلید واژه ها به درستی در دل متن استفاده شده باشد چرا که افراط در به کار گیری عبارات کلیدی موجب از دست رفتن معنا و کیفیت محتوا می شود. علاوه بر این آپدیت محتوای قدیمی در بهبود رتبه بسیار موثر است چرا که محتوا مطابق با اطلاعات به روز نوشته می شود و به دلیل به روز شدن تاریخ آپدیت نمایش رتبه بهتری در نتایج گوگل خواهد داشت.

    [COLOR=#ffffff][URL='https://www.limotorsh.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/'][COLOR=#ffffff]آموزش طراحی سایت[/COLOR][/URL] [URL='https://www.limotorsh.com/'][COLOR=#ffffff]طراحی وب سایت[/COLOR][/URL] [URL='https://www.limotorsh.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/'][COLOR=#ffffff]بهترین شرکت طراحی سایت[/COLOR][/URL] [URL='https://www.limotorsh.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9/'][COLOR=#ffffff]طراحی سایت املاک[/COLOR][/URL] [COLOR=#ffffff][URL='https://www.limotorsh.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7/'][COLOR=#ffffff]طراحی سایت دیجی کالا[/COLOR][/URL] [/COLOR][URL='https://www.limotorsh.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C/'][COLOR=#ffffff]طراحی سایت آگهی[/COLOR][/URL] [URL='https://www.limotorsh.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87/'][COLOR=#ffffff]طراحی سایت بیمه[/COLOR][/URL] [URL='https://www.limotorsh.com/%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/'][COLOR=#ffffff]توریست درمان[/COLOR][/URL]
    [/COLOR]
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏12/2/20