1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تعداد کاربران ویندوز 10 از مرز 1 میلیارد عبور کرد

شروع موضوع توسط m naizar ‏3/2/20 در انجمن سیستم عامل

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪

    تاریخ عضویت:
    ‏29/7/15
    ارسال ها:
    21,341
    تشکر شده:
    99,381
    امتیاز دستاورد:
    148
    جنسیت:
    مرد
    مایکروسافت اعلام کرد تعداد کاربران ویندوز 10 از 1 میلیارد عبور کرده است؛ بنابراین سیستم عامل ویندوز 10 روی بیش از 1 میلیارد دستگاه نصب شده است.

    مایکروسافت با دو سال تاخیر اعلام کرد تعداد کاربران ویندوز 10 از 1 میلیارد عبور کرده است. با وجود این تاخیر، ویندوز 10 محبوب ترین سیستم عامل دسکتاپ محسوب می شود که عملکرد بسیار بهتری نسبت به macOS و لینوکس دارد. در سپتامبر سال گذشته میلادی شرکت مایکروسافت اعلام کرد تعداد کاربران این سیستم عامل از 900 میلیون گذشته است. این شرکت در 5 ماه به چنین رکوردی دست پیدا کرده است.

    این اطلاعات از سوی وب‌سایت ایتالیایی مایکروسافت منتشر شده است. یکی از دلایل افزایش محبوبیت ویندوز 10 احتمالا مربوط به عدم پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7 می شود. ویندوز 10 در سال 2015 معرفی شد و مایکروسافت در همان زمان اعلام کرد تعداد کاربران آن در مدت زمان 2 تا 3 سال به 1 میلیارد می رسد. با وجود موفقیت این سیستم عامل، مایکروسافت در سال 2017 پیش بینی خود را کاهش داد و به 500 میلیون کاربر اشاره کرد.

    [​IMG]

    اگر صحبت های مایکروسافت در سال 2015 مدنظر ما باشد، آمار منتشر شده تمام دستگاه های ویندوزی مانند تبلت های سرفیس و کنسول های ایکس باکس وان (همچنین مدل های Xbox One S و Xbox One X) را شامل می شود. همانطور که می دانید کنسول بازی مایکروسافت نیز دارای سیستم عامل ویندوز 10 است. مایکروسافت ابتدا به کاربران ویندوز موبایل نیز اشاره کرده بود که هم اکنون این سیستم عامل از رده خارج شده و کاربران بسیار کمی دارد.

    به تازگی شرکت مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز 7 را متوقف کرده است که این موضوع خود موفقیت ویندوز 10 را در پی دارد. این احتمال وجود دارد که در آینده، 2 میلیارد دستگاه به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز شوند.

    رسانه کلیک 12 بهمن 98
     
    *Sajjad* از این پست تشکر کرده است.