1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

روش مطالعه دروس ریاضی برای کنکور ارشد برق

شروع موضوع توسط liveamooz ‏24/12/19 در انجمن مهندسی برق

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏24/12/19
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    مانطور که قول داده بودیم با یک مشاوره اختصاصی در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل در خدمت شما هستیم.
    چندین سال پیش، زمانی که برای کنکور ارشد درس میخواندم یکی از سوالات و دغدغه های بزرگ ذهنی من خواندن درسهای ریاضی مانند درس ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل بود. در وهله اول باید خاطرنشان کنم که با برنامه ریزی منظم و دقیق خواندن این دروس آنچنان سخت نیست. من در این مقاله به شما قول می دهم اگر برنامه ریزی داشته باشید و به توصیههای لایو آموز گوش دهید تست های این درس را بالای 50 درصد خواهید زد.


    نحوه مطالعه معادلات دیفرانسیل برای کنکور ارشد برق

    اگر هنوز تصمیم به مطالعه درس معادلات دیفرانسیل نگرفتهاید یا کلا این درس را برای کنکور ارشد حذف کرده اید دچار یک اشتباه بزرگ شده اید. زیرا درس معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی جز آسان ترین دروسی هستند که می توانید درصد خوبی را کسب کنید.

    پس از همین امروز شروع به برنامه ریزی برای این دروس کنید لایو آموز شما را در این امر یاری خواهد کرد. اگر تصمیمتان جدی است که بالای 50 درصد بزنید بهتر است از فیلم آموزش معادلات دیفرانسیل و فیلم آموزش ریاضی مهندسی که توسط لایوآموز و اساتید درجه1 ارائه می شود استفاده نمایید. از ویژگی های فیلم های آموزشی لایو آموز این است که در کمترین زمان دروس ریاضی و تخصصی را به بهترین نحو و کمترین زمان آموزش میدهد. شما با حل کردن سوالات مربوط به این درس و تهیه فیلمهای آموزشی ما و همچنین شرکت در کلاس آنلاین ریاضی مهندسی و کلاس معادلات دیفرانسیل لایو آموز که همزمان با فیلمها ارائه میشوند به بهترین نوع آموزش دسترسی خواهید داشت. همچنین به حل تست و رفع اشکال هم خواهیم پرداخت.


    فیلم آموزش معادلات دیفرانسیل


    مراحل بعدی مطالعه معادلات دیفرانسیل کنکور ارشد برق

    بعد از اتمام مطالعه درس معادلات دیفرانسیل شروع به خلاصه نویسی کنید. خلاصه نویسی موجب میشود برای مرور راحتتر عمل کنید. مرحله بعدی استفاده از یک منبع تست خوب برای تست زنی است. کتاب نصیر کریمی یا مدرسان شریف از منابع تست زنی خوب برای درس معادلات دیفرانسیل است. از نظر بنده بهترین بانک تست برای این درس جلد دوم کتاب معادلات دیفرانسیل انتسارات نصیر کریمی است. بعد از مشاهده فیلم آموزشی معادلات دیفرانسیل لازم است فصل به فصل خلاصه نویسیها را بخوانید سپس تستهای این کتاب را حل کنید. در جلد دوم این کتاب اولویت تستها، با رشته برق و در صورت داشتن زمان کافی تست های رشته مکانیک هستند.

    با منابع کنکور ارشد برق لایو آموز از رقبای خود پیشی بگیرید

    نحوه مطالعه ریاضی مهندسی برای کنکور ارشد برق
    در صورتی که درس ریاضی مهندسی را هنوز در اولویت قرار نداده اید و تصمیم به خواندن فصلهای آسان تر دارید. پیشنهاد لایو آموز این است که از فصل مشتقات جزئی، لاپلاس و معادلات موج و گرما از فصل فوریه، قسمت سری فوریه و از فصل مختلط، بخش نگاشت و ماندهها و انتگرال معین را با تمرکز بیشتری بخوانید.


    بهترین پیشنهاد برای مطالعه ریاضی مهندسی کنکور ارشد برق
    اگر جز معدود دانشجویانی هستید که هنوز مطالعه درس ریاضی مهندسی را به صورت جدی شروع نکرده اید پیشنهاد بنده استفاده از فیلم آموزش ریاضی مهندسی و کلاس آنلاین ریاضی مهندسی است. نتیجه استفاده از این ویدوها یادگیری در زمان کمتر و توانایی حل کردن تست های بیشتر است.

    فیلم آموزش ریاضی مهندسی


    گروه دوم متقاضیان

    اگر جز متقاضیان درس خوان ما هستید و 70 یا 80 درصد درس ریاضی مهندسی را مطالعه کرده اید. لازم است ابتدا خلاصه نویسی هایتان را مطالعه نمایید. مطالعه خلاصه نویسی سبب مرور و تمرین بیشتر میشود. در مرحله بعدی لازم است از یک منبع تست خوب استفاده نمایید. بازهم پیشنهاد ما جلد دوم درس ریاضی مهندسی کریمی انتشارات نصیر است. می توان گفت بهترین برنامه مرور این درس خواندن خلاصه نویسی هاست. اگر جلد اول انتشارات نصیر را خواندهاید یا از منابع دیگری استفاده کردهاید می توانید یک مرور کلی روی منابع کنکور ارشد داشته باشید و سپس تستهای برق و در مرحله بعدی تستهای مکانیک را بزنید.


    جمع بندی برای مطالعه دروس ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل
    نحوه مطالعه درس ریاضی مهندسی و درس معادلات دیفرانسیل را برای شما توضیح دادیم. مرحله پایانی مربوط به جمع بندی این دو درس است. بهترین توصیه این است که جمع بندی از طریق آزمون باشد. بهترین منبع جمع بندی را می توان کتاب 30 آزمون ریاضیات و مدار الکتریکی مدرسان شریف نام برد. از ویژگیهای این منبع میتوان جهت گیری آن باشد که در جهت کنکور است.این منبع تست دارای پاسخنامه کاملی است که نکات در آن به خوبی آورده شده است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏24/12/19