1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مزایا و معایب سرور مجازی ایران در طراحی سایت

شروع موضوع توسط limootorrsh ‏17/7/19 در انجمن معرفی سایت

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏13/7/19
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    www.limotorsh.com
    مزایا و معایب سرور مجازی ایران در طراحی سایت




    مزایا و معایب سرور مجازی ایران در طراحی سایت
    سرورهای مجازی، سرویس های میزبانی هستند که مانند یک سرور اختصاصی کار می کنند درحقیقت در بحث طراحی سایت چند سرورمجازی بر روی یک سرور فیزیکی، با امکانات متفاوت یا یکسان نصب میشوند هر کدام از این سرورها سیستم عامل مجزا و برنامه هایی مختلف با ورژن های متفاوت را میزبانی می کند. اینکه سرور انتخابی شما در دیتاسنتر های داخل سرویس دهی می شود یا خارج، میتواند در انتخاب نهایی شما تاثیر گذار باشد میدانیم که سرورهای اشتراکی منابع محدودی را دراختیار شما میگذارند پس اگر طراحی سایتبزرگی در اختیار دارید برای طراحی سایت خود می توانید از سرورهای مجازی ایرانی بهره ببرید.

    مزایای سرور مجازی ایران در طراحی سایت
    طراحی سایت بانک ها، دانشگاه ها و بسیاری از مراکز دولتی بر روی سرور های مجازی ایرانی قرار دارد دلیلش چیست ؟ کم بودن فاصله بله کم بودن یا بهتر بگویم عدم وجود فاصله زیاد باعث افزایش سرعت لود شدن سایت گاهی تا 4 برابرنسبت به طراحی سایت تهران که روی سرور خارجی بنا شده می شود.
    انتخاب سرور مجازی ایران درطراحی سایت، یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که امنیت اطلاعات برایشان مهم است با توجه به ترحیم ایران در بعضی کشور ها با انتخاب سرور مجازی ایرانی می توانید از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید و با خیال راحت کسب و کارتان را گسترش دهید. انتخاب سرور مجازی مناسب برای طراحی سایت با خیالی راحت به کسب و کار و وب سایت شما رونق می بخشد.


    دیتاسنترهای سرورهای مجازی در طراحی سایت
    دیتاسنترهای سرورهای مجازی ایران داخل کشور قرار دارند همچنین دارای سیستم بروزرسانی هسته ی مرکزی می باشند و می تواند میزبان مناسبی برای طراحی سایت های بزرگ باشد همچنین سرور های مجازی ایران به دلیل اینکه نیازی به ارز ندارند قیمت تمام شده ی کمتری پیدا می کنند. هزینه ای که برای خرید لایسنس نرم افزارها پرداخت می شود یکی از مواری است که بر قیمت سرویس ها تاثیر گذار است البته برای سرور ایرانی که دیتاسنتر آن در داخل کشور است.
    برای خرید لایسنس حساسیتی وجود ندارد استفاده از سرور مجازی ایران معایبی نیز دارد و یکی از آنها کندی بسیار شدید اینترنت در ایران است که مانع ورود ربات های گوگل و الکسا به سایت شما میشود و ممکن است باعث کاهش رتبه طراحی وب سایت شما شود دومین مورد نیزوضعیت گران بودن اینترنت ایران است که با پهنای باند ارایه شده اصلا به صرفه نیست و طراحان سایت ها وب مستر ها را وادار به خرید سرور های مجازی خارجی مینماید.

    طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت, طراحی اپلیکیشن , طراحی اپلیکیشن,کاغذدیواری
    طراحی سایت در تهران , طراحی سایت تهران , طراحی سایت تهران , طراحی سایت تهران , ساخت سایت , طراحی سایت فروشگاهی
    طراحی سایت با وردپرس , طراحی سایت وردپرس , قیمت طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , سایت وردپرس،
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏17/7/19
    maryam_n و Dorhato از این پست تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/12/20
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    سرور هایی که تو ایران باشن ، سریعتر سایت رو لود میکنند برای کاربرای ایران