1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

معرفی 10 بازی برتر موبایل در سبک نقش آفرینی چندنفره

شروع موضوع توسط M!LAD ‏30/4/19 در انجمن برنامه و بازی

  1. Evergreen مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/2/19
    ارسال ها:
    1,283
    تشکر شده:
    6,392
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    طرفداری - MMORPG ترکیبی از سبک های نقش آفرینی و مولتی پلیر گسترده است که در آن تعداد زیادی شرکت کننده می توانند در یک محیط مجازی با یکدیگر به صورت آنلاین رقابت کنند.

    به گزارش سایت Thegamer، بازی دنیای وارکرافت از معروف ترین بازی های سبک MMORPG است که فروش بسیار خوبی را نیز تجربه کرده است. امروزه صدها عنوان جذاب در این سبک برای سیستم عامل های موبایل ساخته شده است که تجربه بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. انتخاب تنها چند بازی از بین این تعداد عنوان جذاب کار بسیار دشواری است اما ما 10 بازی برجسته را برای اندروید و iOS انتخاب کرده ایم که می توانند شما را کاملا به خود جذب کنند. این لیست دارای ترتیب خاصی نمی باشد و فقط بهترین عنوان ها را به شما معرفی می کند.



    1. AdventureQuest 3d

    [​IMG]

    این بازی که توسط استودیوی Artix Entertainment ساخته شده است دارای قابلیت اجرای متقابل در PC، اندروید، و iOS می باشد. هدف اصلی انتشار این بازی برای موبایل این بوده است که بازیکنان بتوانند در هر شرایطی با دوستان خود در سراسر جهان رقابت کنند. گیم پلی بازی استانداردهای یک بازی MMORPG را از نظر شخصیت پردازی، انجام ماجراجویی، و سایر مواردی که از یک بازی فانتزی نقش آفرینی انتظار می رود رعایت کرده است.



    2. Dungeon Hunter 5

    [​IMG]

    بازی شکارچی سیاه چال محصولی از شرکت Gameloft است که با سبک مبارزه ای هک اند اسلش در سال 2015 ساخته شده است. این بازی برای دستگاه های اندروید، iOS، و ویندوز فون قابل دسترسی می باشد و داستان آن دنباله ای از ماجراهای نسخه قبلی است. Dungeon Hunter 5 همانند سایر نسخه های این فرانچایز دارای عناصر نقش آفرینی مشابه است، اما ویژگی های جدیدی مثل حالت Stronghold را نیز به بازی اضافه کرده است. بازیکنان می توانند به صورت گروهی هم در این بازی به مبارزه با شکارچیان بپردازند.



    3. Arcus Online

    [​IMG]

    Arcus Online یک بازی رایگان برای اندروید و iOS است که مبارزات را در سرزمین Levaria برگزار می کند. بازیکنان می توانند در این بازی کاراکترهای دلخواه خود را بسازند، به سفرهای مختلف بروند، با دوستان خود برای مبارزه با دشمنان یک تیم تشکیل بدهند، و حتی در مبارزات تن به تن شرکت کنند. کنترل های مختلفی بر روی نحوه انجام مبارزه در این بازی وجود دارد که رقابت را بسیار جذاب تر می کند.



    4. Arcane Legends

    [​IMG]

    این عنوان یکی از قدیمی ترین بازی های سبک MMORPG بر روی موبایل است که در سال 2012 منتشر شده است. این بازی، کاربران اندرویدی بسیار زیادی را تاکنون به خود جذب کرده است و امکان اجرای آن بر روی کامپیوتر از طریق Google Chrome نیز وجود دارد.



    5. Teon

    [​IMG]

    این بازی نسبت به سایر بازی های منتشر شده در این لیست تفاوت هایی دارد. بازیکنان در این بازی راهنمایی و آموزشی خاصی را دریافت نمی کنند و به تنهایی باید در یک صحنه نبرد به مبارزه بپردازند. قابلیت سفارشی سازی کاراکترها از ویژگی های جالب این عنوان است و داستان بازی نیز جذابیت بالایی دارد.



    6. Order & Chaos 2: Redemption

    [​IMG]

    این بازی نیز ساخت شرکت Gameloft است و برای اندروید، iOS، ویندوز فون، و ویندوز PC منتشر شده است. یکی از ویژگی های جالب توجه این بازی امکان اجرای دلخواه به صورت اول شخص یا سوم شخص می باشد. در این بازی 1000 ماموریت متفاوت وجود دارد و ماجراجویی های دیگری نیز در طول داستان برای شما به وجود می آید.



    7. Grow Stone Online

    [​IMG]

    اگرچه اکثر بازی ها با بهره گیری از پردازنده های جدید، گرافیک خارق العاده ای را ارائه می دهند، اما بازی Grow Stone Online سعی کرده است تا با استفاده از ظاهر کلاسیک و گرافیک پیکسلی دوبعدی، یک بازی متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد. این بازی جذابیت های خاص خود را دارد و طراحی آن به صورت عمودی انجام شده است.



    8. Lineage 2: Revolution

    [​IMG]

    این بازی ساخت استودیوی NCSoft است و برای اندروید و iOS منتشر شده است. این عنوان نیز ویژگی های نقش آفرینی مشابهی با سایر بازی های این لیست دارد و به صورت رایگان قابل دریافت است. حالت های مبارزه ای 50 نفر در مقابل 50 نفر و امکان انجام حالت داستانی به صورت تیمی از مهمترین ویژگی های این بازی هستند.



    9. Old School Runescape

    [​IMG]

    Old School Runescape نسخه موبایلی بازی Runescape است که در سال 2007 منتشر شده بود، اما با توجه به آپدیت های متعددی که دریافت کرده است هم‌اکنون یک بازی متفاوت نسبت به نسخه اصلی به حساب می آید. این بازی به دلیل استفاده از محتوای متعدد، امروزه به یکی از بازی های محبوب موبایل در سبک MMORPG تبدیل شده است. این عنوان در سال 2018 برای اندروید، iOS، و ویندوز فون منتشر شده و تنها در دوهفته توانست رکورد بیشترین دانلود بازی موبایل را از آن خود کند.



    10. Hit

    [​IMG]

    Hit یکی از موفق ترین بازی های موبایل در سبک MMORPG است و دارای گرافیک خارق العاده و شبیه به کنسول می باشد. ساخت کاراکتر دلخواه با جزئیات زیاد و استفاده از کنترل های متعدد از ویژگی های اصلی این بازی است و با آپدیت های متعددی که برای آن ارائه شده، قابلیت دسترسی به آیتم های فراوانی در محیط بازی وجود دارد. این بازی به صورت رایگان عرضه شده و بر روی اندروید و iOS قابل اجرا است.