1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آموزش تعمیر شیرآلات

شروع موضوع توسط mohsennv ‏5/3/19 در انجمن دکوراسیون داخلی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏31/5/17
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    4
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    آموزش تعمیر شیرآلات اهرمی,تعویض مغزی شیر اهرمی

    با توجه به اینکه تقریبا همه ما در مواقعی با شیرآلات اهرمی و یا هر نوع شیرآلاتی که داریم به مشکل خورده ایم و ساعتها زمان برای تعمیر شیرآلات از دست داده ایم. بر آن شدیم که در این قسمت از سایت برای شما آموزش تعمیر شیرآلات اهرمی را قرار دادیم.

    به دلیل تماس های زیادی که برای تعمیر شیرآلات اهرمی و چگونگی تعویض مغزی شیر اهرمی از طرف کاربران سایت با ما صورت می گیرد در اینجا آموزش مربوط به این مشکل را آماده کردیم.

    به دلیل اینکه شیرآلات اهرمی نسبت به شیرآلات معمولی پیچیدگی نسبتا بیشتری دارند به شما توصیه می کنیم که این آموزش را با دقت مطالعه کنید.

    و اگر حوصله خواندن مطلب را ندارید ویدیو آموزشی تعمیر شیر اهرمیرا برای شما که دقیقا مطابق با این صفحه می باشد را نیز قرار داده ایم.

    اگر شیرآلات اهرمی شما در اطراف اهرم نشتی آب دارند این آموزش که در این قسمت برای شما آماده کرده ایم می تواند به شما بسیار کمک کند.

    البته این نکته را در نظر داشته باشید که این آموزش برای تعمیر شیرآلات اهرمی با یک اهرم کنترل می باشند و ممکن است انواع دیگر شیرآلات متفاوت باشند.

    با مطالعه دقیق این آموزش و یادگیری کامل آن شما می توانید کار تعمیر شیرآلات اهرمی ( تعویض مغزی ) خانه خود را در کمتر از 1۰ دقیقه کامل انجام دهید.

    برای تعمیر شیرآلات اهرمی ( تعویض مغزی ) شما به وسایل زیر نیاز خواهید داشت و قبل از شروع وسایل را تهیه کنید.

    آچار فرانسه

    پیچ گوشتی تیغه ای صاف

    دم باریک

    پیچ گوشتی شش سو

    مغزی شیر اهرمی جدید

    بعد از اینکه به صورت کامل وسایل مورد نیاز تعمیر شیرآلات اهرمی را آماده و تهیه کردید اولین کاری که باید انجام دهید قطع کردن آب و یا بستن شیر فلکه آب می باشد.

    توجه داشته باشید که هم شیر فلکه آب سرد و هم شیر فلکه آب گرم را به صورت کامل ببندید تا وقتی که شیر را باز می کنید آب بسته باشد.

    شیر فلکه برای قطع کردن آب در بسیاری از خانه ها زیر سینک طرفشویی می باشد.


    اگر اهرم شیرآلات اهرمی را مشاهده کرده باشید در قسمت پشت اهرم یک دکمه وجود دارد که بر روی پیچ پشت اهرم قرار داده اند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏5/3/19
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/1/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    اگر برای خرید شیرآلات نیاز به راهنمایی دارید شاید این مقاله بتونه بهتون کمک کنه که دیگه به مشکل تعمیر کمتر بخورید:

    [​IMG]

    شیر ظرفشویی آشپزخانه یک شیر چند منظوره است که به سینک ظرفشویی شما متصل است ، و به راحتی آب را تحویل می دهد تا کارهای آشپزی و نظافت شما راحت تر شود. ما با گذشت زمان شلوغ تر می شویم ، به همین دلیل یک سیستم شیر آب دائمی برای ساده سازی وظایف ما در هر آشپزخانه مدرنی ضروری است.

    با این وجود ، با توجه به ازدحام گسترده مارک های ظروف آشپزخانه در بازار ، انتخاب شیر آب ایده آل که با دقت نیازهای خاص شما را تأمین کند ، دشوار می شود. در بسیاری از موارد ، در مواردی که موفق به یافتن محصولی ایده آل و متناسب با نیازهای ما می شویم ، در نهایت متوجه می شویم که این محصول فراتر از بودجه ما است. به همین ترتیب ، موارد متناسب با بودجه ما معمولاً دقیقاً نیازهای ما را برآورده نمی کنند.

    اما ، نگران نباش در اینجا لیست 13 شیرآلات سینک ظرفشویی آشپزخانه قرار دارد که متشکل از برخی از محصولات درجه یک با بودجه ای مناسب است که دقیقاً نیازهای آشپزخانه مدرن را کاملاً برآورده می کنند. بنابراین ، اگر به طور اتفاقی در جستجوی بهترین شیرآلات سینک آشپزخانه هستید ، شاید بخواهید این مطلب را بخوانید.

    بهترین شیرآلات سینک آشپزخانه

    شیر آشپزخانه Moen 7594EC Arbor Motionsense
    برای برخی از ما ، به روز ماندن در مورد آخرین روندها به نوعی سبک زندگی تبدیل شده است. برای کسانی که توانایی استفاده از پول نقد اضافی را دارند تا بتوانند از آخرین فن آوری استفاده کنند ، شیر ظرفشویی آشپزخانه MOEN ARBOR MOTIONSENSE گزینه ایده آلی است که باید در نظر بگیرید. این مجهز به فناوری پیشرفته سنجش حرکت است و ظاهری آینده نگرانه به آشپزخانه شما می بخشد.

    Moen 7594EC Arbor Motionsense دو حسگر Pulldown یک لمسی بدون لمس ...
    Moen 7594EC Arbor Motionsense دو حسگر Pulldown یک لمسی بدون لمس ...
    طراحی VERSATILE: پایان کار کروم بسیار ...
    TWO SENSORS: MotionSense ارائه می دهد استثنایی ...

    تجربه

    شیر فشاری حرکتی MOEN ARBOR ، دارای طرحی نفیس ، در نگاه اول توجه بی نظیر ما را جلب کرد. این کروم / مات سفارشی آن را به یک ایده آل اضافی برای تقویت دکوراسیون آشپزخانه تبدیل می کند.

    با ساختن یک مدل کمی گران ، موادی که با آن ساخته شده بسیار مقاوم در برابر لکه هستند. این محصول به سختی در برابر اثر انگشت و نقاط مشابه باقی می ماند تا روی سطح باقی بماند ، و تمیز کردن آن زمان کمتری دارد.

    این محصول همچنین به همراه یک فناوری پیشرفته سنسور حرکت که اختیاری است ارائه می شود. ما ویژگی MotionSense آن را آزمایش کرده ایم و کاملاً تحت تأثیر قرار گرفته ایم که حسگرهای قوی آن تجربه کاربری رضایت بخشی از کاربر را به ما ارائه می دهند.

    همچنین متوجه شده ایم که حالت حسی دو طرفه دارد که از طریق آن آب روان جریان می یابد. وقتی کف دست خود را روی قسمت بالایی آن تکان دادیم و وقتی دست خود را خاموش کردیم ، یکی از حالت های آن فعال شد. سنسور دیگر هنگامی که چیزهایی مانند لیوان و بشقاب را در نزدیکی آن قرار می دهیم و بلافاصله پس از برداشتن آن خاموش می شویم ، فعال می شود.


    این محصول یکی از قابل اطمینان ترین شیرهای ظرفشویی آشپزخانه است که با آن روبرو خواهید شد و دارای 5 سال گارانتی عالی است. اگر پول عامل قابل توجهی از کیفیت برای شما نیست ، سعی کنید.

    چه چیزی می توانست بهتر باشد؟

    فناوری MotionSense با 6 باتری قلمی کار می کند. اگرچه بسیار وسوسه انگیز است ، اما انرژی را خیلی زود تخلیه کرده و عمر باتری آن بسیار کم است. به این ترتیب ، ممکن است هنگام استفاده طولانی مدت از فناوری حس حرکت ، با مشکلات شارژ مکرر روبرو شوید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/1/21
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏24/5/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    اگر یک فرد فنی و دست به آچار باشید، خودتونم می تونید راحت توی منزل کار نصب و تعمیر شیرآلات و انجام بدین. ولی تجربه به من ثابت کرد که اگه تجربه نداری، بهتره بزاری یک نفر که متخصص و کار بلد هست این کار و انجام بده، موقعی که شیرآلات دچار مشکل میشن، اول از همه باید علت اون مشکل رو به درستی پیدا کنید، در غیر این صورت یه هزینه به هزینه هاتون اضاف میشه. از طریق شرکت های آنلاین خیلی راحت می تونین به چندتا تعمیر کار متصل بشین و همون موقع هزینه تعمیر و نصب شیرآلات و هم بگیرید ازشون.ج
     
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏9/11/21
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    به نظر من اگه همون اول شناخت کافی و اطلاعات کافی در مورد ویِژگی ، کیفیت و قابلیت های شیر ظرفشویی رو داشته باشیم بعد خرید کمتر به مشکل بر میخوریم خوشبختانه من خریدم رو از سایت سرام پخش انجام دادم که اینم بگم که قبل از خریدم با واحد فروش کامل صحبت کردم بعد خریدم رو نهایی کردم و بعد از گذشت حدودا یک سا و نیم از خریدم کامل راضی هستم و تا حالا خرابی نداشته