1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چرا اجاره ماشین عروس؟

شروع موضوع توسط zahraamereh ‏23/1/19 در انجمن سایر خودروها

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏23/1/19
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    سئو کار
    اجاره ماشین این تصور مردم را از بین برده است که فکر می کنند برای این که صاحب اتومبیل مورد علاقه شان شوند و از رانندگی با آن لذت ببرند، باید حتما آن خودرو را خریداری کنند. در واقع در پاسخ به افرادی که می گویند چرا از خدمات اجاره خودرو استفاده کنیم؟ باید گفت امروزه صنعت کرایه ماشین، با خدماتی چون اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو در اختبار و یا اجاره ماشین بدون راننده این امکان را به وجود آورده اند که بدون نیاز به خرید خودرو، از آن در مسافرت ها و روز های خاص خود لذت ببرید.

    [​IMG]

    در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا بهتر است از خدمات اجاره ماشین عروس تهران استفاده کنیم؟ و این که اجاره ماشین عروس چه سودی برای ما خواهد داشت؟ پس با ما همراه باشید.

    اولین اجاره ماشین عروس در جهان
    جالب است بدانید که قدمت اولین اجاره ماشین عروس به یک قرن پیش بر میگردد که یک زوج انگلیسی یک خودرو بنز دایملر را برای شب عروسی خود کرایه کردند.

    چرا به فکر اجاره ماشین عروس باشیم؟
    در ادامه می خواهیم برای شما جند نکته کلیدی بیان کنیم که چرا بهتر است از خدمات اجاره ماشین عروس استفاده کنید:

    اجاره ماشین مورد علاقه تان
    شاید شما از آن دسته از افراد باشید که همیشه آرزو داشتید ماشین عروسی تان بنز باشد یا یک خودروی کروک و شیک باشد. اگر خود را جز این گروه از زوج های جوان می دانید اجاره ماشین عروس بهترین گزینه برای رسید به این آرزویتان است.

    اجاره ماشین عروس کلاسیک
    امروزه در بین عروس و داماد ها باب شده است که برای عروسی خود به دنبال اجاره ماشین عروس کلاسیک هستند. ماشین های قدیمی که حس و حال خاصی را به جشن ازدواج شما و عکس های عروسی تان می بخشند. که البته پیشنهاد ما این است که با اجاره ماشین در اختیار، برای رانندگی با مدل ماشین ها نگرانی نداشته باشید.

    اجاره ماشین عروس با رنگ خاص
    زوج هایی هستند که برای مراسم عروسی خود تم خاصی مد نظر دارند و طبق آن حتما ماشین عروسی شان باید رنگ خاصی مانند سفید باشد. در این صورت باز هم اجاره ماشین عروس بهترین گزینه برای شما است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/10/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏8/9/19
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    شب تکرار نشدنی برای عروس، رفتن به سر یک قرار مهم کاری، اولین قرار عاشقانه و بردن خانواده به مسافرت دسته جمعی همراه با آشنایان؛ همگی اتفاقات بسیار مهم زندگی می باشند. اما اگر توانایی مالی شما به خرید یک اتومبیل آن هم در این وانفسای بازار خودرو کفاف ندهد، چاره چیست؟ اجاره خودرو در تهران ؛ شاه کلید حل مشکلات شما در کلان شهر پایتخت است. مسلما امکان اجاره خودرو باعث شیرین تر رقم خوردن رویداد های مهم زندگی افراد شده است. چه قرارداد های تجاری که با وجود خودروی تشریفاتی مناسب و استقبال از مهمان خارجی بسته شده اند. چه آقایان جنتلمنی که با این حرکت زیبا، پاسخ مثبت دختر مورد نظر خویش را کسب کرده اند.

    [​IMG]

    چرا باید خودرو اجاره کنیم؟
    این نکته را همواره به یاد داشته باشید که داشتن خودرو در دنیای امروز و در کلان شهری همچون تهران، از نان شب هم واجب تر است. همچنین نوع خودروی شما، در میزان شخصیت و مورد اطمینان بودن شما تاثیر بسزایی دارد. تردید نکنید که هرچقدر خودروی شما چشم نوازتر و مدرن تر باشد، به همان میزان ضمیر ناخودآگاه اطرافیان تان و کسانی که با آنها در ارتباط خواهید بود، به شما اعتماد بیشتری خواهد کرد. جدای از همه این ها، کرایه خودرو برای بانوان بسیار مهم تر است. تصور کنید یک خانم زیبا و تنها پس از اتمام یک مهمانی در ساعت 12 و یا بامداد شب، باید به خانه باز گردد. نه تاکسی، نه سواری عبوری نه اتوبوس و مترویی. آن هم در خیابان های ناامن امروز کشور. بری همین است که میگوییم با خودروی شخصی به اینور و آنور رفتن از نان شب واجب تر است.

    اما همه افراد که استطاعت مالی برای تهیه و خرید خودروی شخصی را ندارند. حتی اگر هم داشته باشند، نهایت با حقوق و دستمزد ناچیز امروزی، بتوانند خودروهای بی کیفیت داخلی حداکثر بخرند. از همین رو، می توان برای قرارها و روزهای مهم زندگی با هزینه بسیار اندک اتومبیل مورد نظر را کرایه کرد. متاسفانه حمل و نقل عمومی شهر تهران و یا شهرستانها هنوز فاصله بسیاری با استاندارد های جهانی دارند. فکرش را بکنید امروز قرار است به مراسم مهم و یا خواستگاری و یا عقد قرارداد با یک شرکت و شروع کسب و کارتان دارید. در اوج گرمای تابستان تا در اتوبوس و یا مترو با این حجم از فشار خیس عرق شده باید به مراسم بروید.

    [​IMG]

    مزایای اجاره خودرو در تهران
    بسیاری از افراد بالاخص پسران و آقایان، از کودکی آرزوی سوار شدن بر خودرو های پیشرفته و لوکس را دارند. هرچند که بسیاری از آنان در بزرگسالی هم حتی تجربه سواری با خودروی بی کیفیت را هم پیدا نخواهند کرد. اما تمام ماجرا و مزایای اجاره خودرو به تحقق رویای کودکی ختم نمی شود. مزایای بسیار زیادی برای این عمل وجود دارند که در ادامه به مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

    دردسر کمتر

    داشتن خودروی شخصی با وجود فراهم آوردن رفاه بیشتر در تردد، به اصطلاح دنگ و فنگ های خاص خود را دارد. از تعمیر و نگهداری گرفته تا مواظبت 24 ساعته از خط و خش دیگران. ولیکن شمایی که اتومبیل ندارید و تنها با هزینه یک هزارم قیمت کلی ماشین، بهره اصلی آن که جلب توجهات و نظرات مثبت افراد مهم براش شماست را به دست خواهید آورد. در صورتی که دردسرهای نگهداری و تعمیرات و غیره را هم ندارید و پس از پایان مراسم مورد نظر، ماشین را به پس خواهید داد و به زندگی معمول خود باز خواهید گشت.

    هزینه کمتر؛ بهره بیشتر

    برای خرید یک سانتافه یا تویوتا آزرا چقدر باید کار کنید؟ برای داشتن یک خودروی معمولی داخلی امروزه چقدر میبایست پس انداز کنید؟ پاسخ روشن است؛ بسیار زیاد. حتی به اندازه یک عمر. بسیاری از مردم با وجود درآمد مناسب و خوب، باید ده سال پس انداز کنند تا بتوانند یک خودروی سطح متوسط بخرند. اما شما می توانید بدون عمری جان کنن و به راحتی یک آب خوردن، با 500 هزار تومان به مدت 24 ساعت یک خودروی چند صد میلیونی زیر پایتان بیاندازید و کیفش را بکنید. این مصداق بارز "هزینه کمتر، بهره حداکثری" می باشد.

    حفظ سرمایه

    تصادف با خودروی شخصی به دلیل رانندگی طولانی مدت امری طبیعی است. حتما بهتر می دانید که با هر تصادف ولو ساده، از قیمت ماشین بسیار می افتد. حتی اگر ماشین خود را در پارکینگ هم بخوابانید و تکانش ندهید، هر ساله از مدل آن کاسته شده و قیمتش رو به افول می گذارد. استهلاک و دیگر مسائل که بماند. اینها همه از دست رفتن سرمایه نام دارند. یکی از مزایای مهم اجاره خودرو در تهران اینست که سرمایه شما از گزند این قبیل اتفاقات حفظ خواهد شد. اگر قرار مهمی دارید که باید با یک وسیله شخصی تردد نمایید، با صد و پنجاه هزار تومان (قیمت تهران تا کرج یک آژانس) بروید و یک خودروی خوب اجاره کنید. مزیت از این بالاتر؟؟

    تنوع انتخاب بالاتر

    در بحث رنت خودرو، دیگر محدودیت هایی همچون حق سوار شدن بر یک خودرو تا سالهای متمادی وجود ندارد. شما عزیزان متقاضی می توانید هر بار یک خودروی شیک سوار شوید. در هر جلسه کاری و یا رفتن به کلاس دانشگاه، ماشین های رنگ و وارنگ سوار شوید. یک بار با کیا کادنزا بروید یکبار با 206. در مجموع باید گفت که دست شما باز است. کافی است میل تان بکشد چه اتومبیلی سوار شوید؛ همین کافیست تا خودتان را پشت فرمان اسب سرکش جاده ها ببینید.

    پذیرایی تمام عیار از مهمانان

    یکی از مواردی که برای شرکای تجاری مهم است، نوع میزبانی و تشریفات جهت استقبال از آن ها می باشد. اهمیت این موضوع آنجا پررنگ تر و ملموس می شود که مهمان شما خارجی هم باید. مسلما شما نمی توانید با اسنپ و آژانس به استقبال مهمانان مطرح خارجی خود بروید. از همین رو اجاره اتومبیل این فرصت را به شما میدهد که پذیرایی و میزبانی خود را با شکوه هرچه تمام تر برگزار نمایید. برای این امر، ون های تشریفاتی و خودرو های لوکس شش در هم موجود می باشند که استفاده از آنها بستگی به جایگاه مهمان شما دارد.

    شرایط و ضوابط اجاره کردن اتومبیل

    شاید در گذاشته رنت خودرو امری مشکل و زمان بر محسوب میشد، اما امروزه با رشد و فراگیر شدن مراکز اجاره خودرو در سراسر کشور از قوانین اضافی و دست و پا گیر قدیمی دیگر خبری نیست. همانطور که در بالا گفته شد، اجاره خودرو بسیار مقون به صرفه و از آب خوردن هم ساده تر است. شما می توانید ب ارائه مدارک لازم و ضمانت های معمول و ساده، به اجاره خودر مورد نظر خود مبادرت فرمایید.

    اجاره خودرو در تهران نسبت به سایر شهرها، بسیار راحت تر و بدون دردسر می باشد. تنها باید چند موارد را برای این امر انجام دهید که شامل:

    مدرک شناسایی معتبر که شامل اصل کارت ملی و یا شناسنامه می باشد. مدرک احراز هویت و محل زندگی (مسکن). مبلغی به عنوان ودیعه خودرو(این مبلغ بسته به میزان قیمت ماشین و مدل آن، کم و زیاد خواهد شد). سن متقاضی اجاره می بایستی بیش از سن قانونی یعنی بیست سالگی باشد. اصل گواهینامه رانندگی حتما باید به اسم فرد تحویل گیرنده خودرو (اجاره کننده) باشد. پرداخت تمام مبلغ اجاره به صورت یکجا قبل از تحویل گرفتن آن، از جمله ضوابط اصلی اجاره خودرو می باشد.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏8/9/19
    AftabGardoon از این پست تشکر کرده است.
  3. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,408
    تشکر شده:
    26,334
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    یعنی چه مبلغی بعنوان ودیعه خودرو ؟
    مثلا ۵۰ میلیون باید ودیعه برای یک ماشین ۱۰۰ میلیونی گذاشت یا همان ۱۰۰ ملیون ؟
    اینکه کار را بسیار مشکل میکند
    .
     
    AftabGardoon از این پست تشکر کرده است.
  4. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/8/17
    ارسال ها:
    5,336
    تشکر شده:
    42,669
    امتیاز دستاورد:
    113
    فک کنم یه چی تو مایه های چک ضمانته...
     
    Anoosh از این پست تشکر کرده است.
  5. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/10/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    سلام. برای اجاره ماشین یا باید چک بذاریم، یا مثلا مبلغ 5 تا 20 میلیون وجه نقد