1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شروع موضوع توسط mobinhossini ‏6/5/18 در انجمن دانلود دانشجویی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/5/18
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول از چه زمانی آغاز خواهد شد؟

    آیا دانشگاه آزاد برای نیمسال اول 97 در تمامی رشته ها پذیرش انجام خواهد داد؟

    آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت بدون کنکور در نیمسال اول ٩٧ اعلام خواهد شد؟

    آیا مدرک فارغ التحصیلان بدون کنکور دانشگاه آزاد مورد تایید وزارت علوم و یا مورد تایید دانشگاه های بین لمللی خواهد بود؟

    شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه صورت خواهد بود؟

    مدرک پاره وقت و تمام وقت بدون کنکور مهرماه و یا همان نیمسال اول 97 چه تفاوتی خواهند داشت؟

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور کی خواهد بود؟

    شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال اول چگونه می باشد؟

    در این مقاله سعی بر این داریم تعداد زیادی از سوالات متقاضیان بدون کنکور 97 را پاسخ داده و دغدغه های ذهنی داوطلبان را به حداقل برسانیم.

    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال اول
    با توجه به اینکه در بهمن ماه 96 بدلیل تغییر شرایط پذیرش دانشجو ثبت نام بدون کنکور با تاخیر فراوان آغاز شد و تعداد زیادی از متقاضیان برای ثبت نام و همچنین دریافت نتایج خود دچار استرس فراوانی شدند، امیدواریم برای پذیرش بدون کنکور مهرماه شاهد چنین وضعیتی نباشیم.

    ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 دانشگاه آزاد از نیمه دوم مرداد ماه به بعد آغاز خواهد شد. ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول 97 بدلیل بالابودن تعداد متقاضیان و داوطلبان پیشنهاد می کنیم در روزهای اول ثبت نام خود را به انجام برسانید. برای انتخاب رشته و ثبت نام خود می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

    شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول
    برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر 97 (نیمسال اول 97) هر داوطلب می تواند 20 تا کد رشته انتخاب نماید که اولویت بررسی انتخاب هایی هستند که داوطلب بالا تر از همه یا همون انتخاب اولی است که انتخاب کرده، بنابرین انتخاب رشته بدون کنکور و اولویت بندی بر اساس سوابق تحصیلی از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است.

    مشاوران درخت دانش بر اساس معدل کتبی داوطلب و همچنین معدل لازم ورود به هر رشته و دانشگاه بر حسب تجربه ای که در ثبت نام بدون کنکور در این چند سال کسب کرده اند، می توانند با اولویت بندی منظم و هدفمند قبولی در دانشگاه آزاد بدون کنکور را برای شما میسر کنند، برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

    شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول 97

    لیست رشته های بدون کنکور مهرماه 97
    پذیرش بدون کنکور غیر از رشته های پزشکی و پیراپزشکی تمامی رشته ها را شامل خواهد شد، نکته قبل توجه این است که تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان تمایل دارند بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی را انتخاب کنند که متاسفانه این مطلب را باید خدمت دوستان عزیز عرض نماییم که هیچگونه پذیرشی برای رشته های پزشکی و پیراپزشکی در داخل کشور نخواهیم داشت (تحصیل در خارج از کشور امکان پذیر می باشد) به غیر از تعداد اندکی از رشته های پیراپزشکی که پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

    رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور

    برای مثال می توانیم رشته های مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، رونشناسی، حقوق، حسابداری، مدیرت های بازرگانی، صنعتی، دولتی، صنایع، اموربانکی، مترجمی زبان های خارجه، آموزش زبان، زیست شناسی، میکروبیولووژی، دامپزشکی، تئاتر، بازیگری، کارگردانی و خیلی از رشته های دیگر را خدمت دوستان عزیز ذکر کنیم.

    برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور نیمسال اول 97 به تفکیک استان و محل سکونت خود می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

    [​IMG]



    مدرک فارغ التحصیلان بدون کنکور دانشگاه آزاد
    مدارک فارغ التحصیلان بدون کنکور و با آزمون هیچ تفاوتی نخواهد داشت، و در مدرک فارغ التحصیلی افراد بدون کنکور درج نخواهد شد. شهریه دانشگاه آزاد بدون آزمون هم تقاوت قابل ملاحظه ای نخواهد داشت.

    فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد می توانند بعد از گذراندن واحدهای خود مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نمایند و این یک مزیت برای دانش آموختگان این واحد دانشگاهی می باشد.

    شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد 97
    شهریه ها در مقطع کاردانی و کارشناسی برای بدون کنکور نیمسال اول 97 به نسبت رشته ها متفاوت خواهد بود. برای کاردانی رشته های نظری شهریه ثابت حدودا 600000 هزار تومان و متغیری همچون 500000 هزار تومان خواهد بود و برای رشته هایی که واحدهای عملی دارند کمی بیشتر می باشد. برای کارشنانسی پیوسته و ناپیوسته هم از شهریه ثابت 800000 هزار تومان شروع خواهد شد و شهریه متغیر 700000هزار تومان می باشد البته اگه بخواهیم به طور کلی در نظر بگیریم برای مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به ننسبت تفکیک رشته ها و واحد های عملی از 1300000 تا 1600000 هزار تومان خواهد بود و برای کاردانی ها از 1100000 تا 1300000 هزار تومان خواهد بود.

    شهریه ها معمولا هر سال تحصیلی 15 درصد افزایش قیمت خواهند داشت البته نسبت دانشگاه ها متفاوت می باشد که برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین درخت دانش دانش در ارتباط باشید.

    تفاوت دوره های پاره وقت و تمام وقت
    خیلی از دوستان اطلاعات کافی در باب موضوع سیستم پاره وقت ندارند. سیستم پاره وقت به این معناست که بعضی از افراد شاغل، خانه دار و خیلی از افرادی که درگیر زندگی خود هستند و نمی توانند سر کلاس ها حضور یابند، معمولا برای انتخاب رشته دانشگاه پیشنهاد می شود. و اینکه این دوره پاره وقت باید از لحاظ حضور یافتن سر کلاس موردی نداشته باشند و زیاد سخت گیری انجام نشود. واحد ها و حضور در کلاس های دانشگاه پاره وقت معمولا باید توسط خود افراد مشخص و تعیین شود.

    نکته قابل توجه:

    اما در واقع این دانشگاه پاره وقت به معنای تعریف انجام شده در بند بالا تا به امروز در سیستم دانشگاهی ما جایگاه خود را پیدا نکرده است، به طوری که کلاس های برگزار شده همان کلاس های تمام وقت می باشند.

    تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت
    شهریه ها در دوره های پاره وقت با تمام وقت هیچ تفاوتی ندارد، به طوری که کمتر از تمام وقت هم می باشد.

    تفاوت انتخاب واحد پاره وقت و تمام وقت

    طبق اطلاعات بدست آمده از دانشگاه های بدون کنکور دوره پاره وقت، هیچگونه مشکلی از بابت محدودیت انتخاب واحد مشاهده نشده است دانشجویان دوره های پاره وقت همانند تمام وقت انتخاب واحد خود را انجام داده اند.

    شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول
    شرایط ثبت نام بدون کنکور را در پست ها و مقالات زیر کامل برای شما دوستان عزیز توضیح داده ایم می توانبد بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

    شرایط ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97

    با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور سالهای پیش توسط مشاورین مجرب درخت دانش انجام شده است پیشنهاد می کنیم تا جایی که می توانید ثبت نام های خود را به کافی نت واگذار نکنید چون اولویت های انتخاب رشته برای بدون کنکور مهرماه 97 خیلی ضروری می باشد.

    انتخاب رشته خود را با خیالی آسوده و بدون هیچگونه نگرانی به مشاورین تحصیلی درخت دانش بسپارید.

    مشاوره تحصیلی درخت دانش
    جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود همچنین ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی، ثبت نام بدون کنکور پیام نور، در سراسر ایران بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

    موفقیت شما افتخار ماست.

    راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

    شماره تماس: 9099072943

    کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
    اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش
     
  2. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏29/11/18
    ارسال ها:
    50
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    6
    جنسیت:
    مرد
    دوستان عزیز میتونن از سایت گروه آموزشی و پژوهشی زیست آموزان از طریق لینک زیر دیدن و در دوره های رایگان آن نیز ثبت نام و شرکت نمایید. به زودی 3 دوره رایگان برای گروه دانش آموزان، دانشجویان و عموم کاربران را در سایت قرار میدیم که پیشنهاد میکنم برای ااینکه از آنها با خبر بشید حتما در سایت ثبت نام و هدایای ثبت نام را هم دریافت و استفاده نمایید. با تشکر علی اسکندری مدیر سایت
    http://www.zistamoozan.ir/
     
    serajtajhiz از این پست تشکر کرده است.